تعبیر خواب عقرب - دیدن عقرب در خواب چه تعبیری دارد؟

منبع: ستاره

235

1398/12/24

19:56


تعبیر خواب عقرب بیانگر روبرو شدن با موقعیتی خطرناک و مضر است. در این بخش تعبیر خواب عقرب زرد، عقرب سیاه، نیش زدن عقرب، کشتن عقرب و... را می‌خوانید. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

تعبیر خواب عقرب - دیدن عقرب در خواب چه تعبیری دارد؟

 
ستاره | سرویس سرگرمی - عقرب نمادی از موقعیت‌های خطرناک و یا روبرو شدن با دشمنی ضعیف است. دیدن عقرب در خواب بیانگر نیش و کنایه و یا گفتگویی تلخ و سوزناک در مورد فرد بیننده رویاست. مجموعه تعبیر خواب مجله ستاره با بررسی روانشناسی و نظریات اسلامی در رابطه با انواع خواب‌ها به این موضوع پرداخته است.
 
برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

گزیده آنچه در این بخش می‌خوانید:


تعبیر خواب عقرب

محمدبن سیرین گوید: دیدن عقرب به خواب، دلیل بر دشمنی ضعیف است.
حضرت امام جعفر صادق فرماید:
دیدن عقرب در خواب بر سه وجه است.
  1. دشمن
  2. حسود
  3. سخن چین
یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن عقرب دشمن مکاره بود
آنلی بیتون می‌گوید: دیدن عقرب در خواب، نشانه آن است که دوستان ریاکار برای نابود ساختن زندگی شما از هر فرصتی استفاده خواهند کرد.

به گفته یونگ موقعیت دردناک یا بی فایده معمولا در رویا به صورت دیدن و یا نیش زده شدن توسط عقرب دیده می‌شود. این رویا بیانگر احساسی مخرب، حرف‌های سوزناک، کلمات تلخ و یا افکار منفی است که توسط شما گفته می‌شود یا هدفش شمایید. شما ممکن است در مسیر تخریب و شکست خود باشید (خودتان به خودتان ضربه زنید).

عقرب نمادی از مرگ و تولد دوباره است. شما نیاز دارید از شر خود قدیمی تان خلاص شوید و فضایی برای چیزی جدید درست کنید.

تعبیر خواب عقرب چیست

 

تعبیر خواب عقرب زرد

به گفته معبرین غربی، تعبیر دیدن عقرب زرد در خواب به این معنا است که در زندگی خود یک دشمن بزرگ دارید. شخصی هست که قصد دارد برنامه‌هایتان را خراب کند و شما را به بدبختی بکشاند. برخی از معبرین دیدن عقرب زرد در خواب را نشانه‌ای از اندیشه‌های شما درباره پول و راه‌های به دست آوردن آن تعبیر می‌کنند.

 

تعبیر خواب عقرب سیاه

معبرین غربی تعبیر دیدن عقرب سیاه در خواب را به تغییراتی در سطح جهانی تعبیر می‌کنند که در زندگی ما پدید خواهد آمد. اگر زنی در خواب خود عقرب سیاهی راببیند نشانه آشنایی او با مردی است که بعدا معلوم می‌شود ستمگر است. اگر رویای شما در مورد یک عقرب بزرگ سیاه باشد نشان می‌دهد به زودی باید تغییراتی را در زندگی خود به وجود آورید. 

 

تعبیر خواب عقرب قرمز

به تعبیر معبرین غربی دیدن عقرب قرمز در خواب نشانه هیجان و شور و اشتیاق فراوان است. اگر با دیدن یک عقرب قرمز در خواب احساس خوبی به شما دست داد، نشانه شور و اشتیاق ناب و نامحدود شماست.

 

تعبیر خواب عقرب سفید

به بیان معبرین غربی، دیدن عقرب سفید در خواب به احساس آرامش و امید در شما باز می گردد. در حال حاضر زمان خوبی برای تامل و علم به این مطلب است که انجام کار درست همیشه در زندگی شما مفید و سودمند بوده و خواهد بود.

 

تعبیر خواب عقرب در خانه

به گفته معبرین غربی، گاهی ممکن است شما عقرب را در خانه یا روی تخت خواب خود ببینید. بسته به جایی که عقرب را دیده‌اید، از همان مکان خیانتی به شما خواهد شد. این مساله بالاخص در خصوص دیدن عقرب روی تخت خواب بسیار محتمل است. 

مطلب مرتبط: تعبیر خواب مار

 

تعبیر خواب عقرب مرده

به تعبیر معبرین غربی اگر در رویای خود یک عقرب مرده ببینید نشانه ای مثبت است. این بدان معناست که تمام مشکلات شما از بین می‌رود و شما توسط نیرویی قوی و مثبت مخافظت می‌شوید. این خواب همچنین می‌تواند بدان مفهوم باشد که شما در محیط زندگی خود از پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار هستید. این خواب همچین به معنای رسیدن روزهای خوب در زندگی شماست. از زندگی خود لذت ببرید و از موقعیت بوجود آمده برای رشد و تعالی خود استفاده کنید. 
 

تعبیر خواب عقرب های زیاد

به تعبیر معبرین غربی، دیدن تعداد زیادی عقرب در خواب به موقعیتی باز می‌گردد که نسبت به آن شک و تردید دارید، بخصوص زمانی که برای گرفتن یک تصمیم ترس اضطراب بسیاری دارید. در واقع این لحظه هنگامی است که امکان گرفتن بدترین تصمیم از سوی شما وجود دارد پس باید به دور از تشویش و اضطراب بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.


تعبیر خواب نیش زدن عقرب

تعبیر خواب نیش زدن عقرب از نظر معبرین غربی و اسلامی نشانه خوبی محسوب نمی‌شود.

ابن سیرین: اگر بیند عقرب او را بگزید، دلیل که دشمنی او را سخنی سخت گوید، چنانکه غمگین شود.
ابراهیم کرمانی گوید: اگر دید عقربی داشت و مردم را می‌گزید، دلیل که بد مردم را بگوید.
برایت می‌گوید: اگر در خواب عقربى شما را نیش بزند، به این معنا است كه به دردسر می‌افتید.
 

تعبیر خواب کشتن عقرب

محمد بن سیرین: اگر دید عقربی را بکشت، دلیل که بر دشمنی ظفر یابد.
 

تعبیر خواب خوردن عقرب

ابراهیم کرمانی: اگر دید عقربی به خرمی خورد، دلیل که دشمن با او فساد کند.

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب رتیل
 

تعبیر خواب خارج شدن عقرب از اعضای بدن

ابن سیرین می‌گوید:
  • اگر در خواب ببینی از پیشانی تو عقرب بیرون می‌آید، تعبیرش این است که دچار رنج و سختی می‌شوی.
  • اگر ببینی از آلت مردانه تو عقرب بیرون آمده است، یعنی صاحب فرزندی می‌شوی که دشمن تو خواهد بود.
جابر مغربی می‌گوید: 
  • اگر ببینی از فرج تو عقرب بیرون آمده است، یعنی صاحب فرزندی می‌شوی که دشمن تو خواهد بود.
  • اگر ببینی عقرب وارد مقعد تو شده است، یعنی دچار آسیب و ضرر و زیان خواهی شد.

 

تعبیر خواب عقرب در آب

به گفته یونگ دیدن عقرب شناور در آب بیانگر این است که نیاز دارید درد را رها کنید و یاد بگیرید که موقعیت را بپذیرید. شما ممکن است در فرآیند سه مرحلهای انکار، قبول و نهایتا حرکت کردن باشید.

 
منابع:
dreammoods.com
تعبیرستان
خواب و رویا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو