ویدیوهای جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد

ویدیوهای جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد


منبع: بلاکس آپ

400

1398/4/2

15:34


ویدیوهای جدیدی از فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر شد

در جدیدترین اخبار ویدیو و تریلر جدیدی از فیلم سینمایی Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) منتشر شده است که در ادامه این پست می توانید آنها را تماشا کنید.

مدتی پیش فیلم سینمایی Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) برای گروهی از منتقدان به نمایش درآمد و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند. افرادی که این فیلم را دیدند گفته اند که این فیلم دارای دو صحنه پس از پایان است که یکی از این دو صحنه، اهمیت زیادی برای آینده شخصیت مرد عنکبوتی و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول دارد. حال در تازه ترین اخبار ویدیوی جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در این ویدیو شاهد ملاقات میستریو با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) با پیتر پارکر با بازی تام هالند (Tom Holland) هستیم. در ادامه شاهد این ویدیو هستید:

داستان فیلم Spider-Man: Far From Home بعد از اتفاقات فیلم سینمایی Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) رخ می دهد و قرار است پایان بندی فاز سوم دنیای سینمایی مارول باشد. حال علاوه بر ویدیوی جدید کمپانی مارول تریلری یک دقیقه ای نیز از این فیلم منتشر کرده که در آن شاهد تصاویر جدیدی هستیم. لازم به ذکر است افرادی که تا به الان فیلم اونجرز: پایان بازی را تماشا نکرده اند، این تریلر ممکن است بخش هایی از داستان آن را لو بدهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

تام هالند،  جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)  حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌ اند. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم Spider-Man نیز بر عهده جان واتس، بوده است و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. فیلم سینمایی Spider-Man: Far From Home در تاریخ 2 جولای 2019 (11 تیر 1398) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو