نیکولای کاستر-والدو در سریال Gone Hollywood ایفای نقش خواهد داشت

منبع: بلاکس آپ

246

1398/4/2

17:39


نیکولای کاستر-والدو در سریال Gone Hollywood ایفای نقش خواهد داشت

به تازگی لیست بازیگران قسمت پایلوت سریال Gone Hollywood تایید شده است و نیکولای کاستر-والدو بازیگر سریال بازی تاج و تخت نیز در بین آنها حضور دارد. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به تازگی شبکه FX لیست کامل بازیگران قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Gone Hollywood را تایید و منتشر کرده است. در لیستی که اسکات رودین، تهیه کنندگان این سریال منتشر کرده در بین شش بازیگر اصلی نام Nikolaj Coster-Waldau (نیکولای کاستر-والدو) به چشم می خورد. کاستر-والدو بیشتر شهرت خود را مدیون بازی در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) است.  اتفاقات این سریال در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که تمرکز آن روی گروهی از مامورهای با استعداد است که نقصی در محافظان قدیمی پیدا می‌کنند تا خودشون جای آن‌‌ها را بگیرند و سهمی از این تجارت به خود اختصاص دهد که این اختلاف در تجارت، باعث تغییر این صنعت برای همیشه خواهد شد.

کاستر-والدو قرار است نقش شخصیت جک دیوو را بازی کند و علاوه بر او، جان ماگارو در نقش الی زلر، لولا کریک در نقش ابی جینکز، جاناتان پرایس در نقش بنی لاندائو، جاد هیرش در نقش لو کرتزمن و بن سچنتزر، دیگر بازیگرانی هستند که در قسمت پایلوت سریال Gone Hollywood حضور دارند. نلسون فرانکلین، اریک لانگه، سارا راموس، پتا سرجنت و جرمی شاموس، دیگر بازیگران سریال Gone Hollywood هستند که قرار است در چند قسمت سریال حضور داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو