اطلاعات جدیدی از فصل اول سریال ارباب حلقه ها منتشر شد/ آنتونیو بایونا کارگردانی را برعهده گرفت

منبع: بلاکس آپ

248

1398/4/13

17:22


اطلاعات جدیدی از فصل اول سریال ارباب حلقه ها منتشر شد/ آنتونیو بایونا کارگردانی را برعهده گرفت

در تازه ترین اخبار شبکه آمازون اطلاعات جدیدی از فصل اول سریال مورد انتظار The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ ها) منتشر شده است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

در تازه ترین اخبار شبکه Amazon اطلاعات جدیدی از سریال The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) به اشتراک گذاشته است. طبق اطلاعاتی که منتشر شده، کارگردانی دو قسمت اول فصل نخست سریال ارباب حلقه ها را آنتونیو بایونا (J. A. Bayona) برعهده دارد. بایونا پیش از این فیلم های مطرح زیادی ساخته است و از کارگردان های صاحب نام در سینمای هالیوود بحساب می آید. او کارگردانی فیلم سینمایی Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را برعهده داشته است و پیش از آن نیز فیلم سینمایی The Impossible (غیرممکن)، فیلم سینمایی The Orphanage (یتیم‌خانه) و فیلم سینمایی A Monster Calls (هیولایی فرا می‌خواند) را کارگردانی کرده است. بجز این فیلم ها بایونا کارگردانی دو قسمت اول سریال Penny Dreadful (پنی دردفول) را نیز بر عهده داشته است. بر اساس خبری که منتشر شده است، بیونا علاوه بر کارگردانی دو قسمت اول سریال ارباب حلقه ها، به همراه بلن آتینزا وظیفه تهیه کنندگی را نیز برعهده دارد. بایونا در بیانیه ای که منتشر کرده است، گفته:

جی. آر. آر. تالکین یکی از فوق‌العاده‌ ترین و الهام بخش‌ ترین داستان‌ های تمام دوران را خلق کرده و به‌ عنوان یکی از طرفداران مادام العمر آن، این باعث افتخار است که در این پروژه حضور دارم و بسیار خوشحالم که به این تیم شگفت انگیز اضافه شده‌ ام. من نمی‌ توانم بیشتر از این صبر کنم تا مخاطبان را از سراسر جهان به سرزمین میانه بیاوریم و به آن‌ ها داستان‌ های شگفت انگیز عصر دوم را که داستان‌ های آن تا پیش از این هرگز دیده نشده بود، نمایش دهیم.

چند ماه پیش بود که اطلاعتی از سریال ارباب حلقه ها منتشر شد و در آن اشاره ای به داستان این سریال شده بود. طبق آن اطلاعات سریال ارباب حلقه ها در دوره دوم جریان داشته است که این اطلاعات توسط بایونا تایید شده است. جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال ارباب حلقه ها را بر عهده دارند. علاوه‌بر این، ماه گذشته آمازون از پیوستن برایان کاگمن، نویسنده سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، به تیم نویسندگان سریال The Lord of the Rings خبر داد. هنوز اطلاعاتی از زمان شروع ساخت و تولید و همچنین پخش سریال ارباب حلقه ها در دسترس نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو