اطلاعات جدیدی از اسپین آف سریال Game of Thrones منتشر شد/ تایید حضور خاندان استارک

منبع: بلاکس آپ

238

1398/4/19

14:07


اطلاعات جدیدی از اسپین آف سریال Game of Thrones منتشر شد/ تایید حضور خاندان استارک

در تازه ترین اخبار جرج آر. آر. مارتین نویسنده رمان‌ های A Song of Ice and Fire  (نغمه آتش و یخ) در رابطه سریال جدیدی که قرار است به عنوان اسپین آف سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) ساخته شود اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشته است. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

تا به الان اطلاعات زیادی از اسپین آف های سریال سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) منتشر نشده است و اطلاعات رسمی زیادی در دسترس نیست. اما ما می دانیم که اولین اسپین آف به 5 هزار سال قبل از داستان سریال بازی تاج و تخت می گذرد و توسط جین گلدمن برای شبکه HBO ساخته می شود. حال در جدیدترین اخبار جرج آر. آر. مارتین نویسنده رمان های نغمه آتش و یخ در صحبت که با  اینترتینمنت ویکلی داشته به پرسش های زیادس پاسخ داده و اطلاعاتی به اشتراک گذاشته است. او در رابطه با اولین سریال که مقدمه ای بر سریال Game of Thrones است با اشاره به هفت اقلیم پادشاهی در سریال اصلی گفته:

وقتی عقب‌تر برویم، ۹ پادشاهی وجود دارد و بعد 12 پادشاهی. سرانجام به جایی می‌رسیم که صد اقلیم و پادشاهی وجود دارد -یعنی پادشاهی‌های خرد و کوچک- و داستان جدید در این دوران می‌گذرد.

مارتین که خود از تهیه کنندگان اولین اسپین آف است، این دورانی که داستان سریال در آن جریان دارد را «عصر طلایی قهرمانان» نام گذاری کرده است.

او همچنین به خاندان های مشهور حاضر در سریال «بازی تاج و تخت» اشاره و فاش کرده که کدام یک در این سریال حاضر خواهند بود. او گفته:

خاندان استارک قطعا حضور دارد. خاندان لنیستر هنوز نیامده، اما کسترلی راک (مرکز فرمانروایی لنیسترها) حتما هست.

او در رابطه به حضور موجودات دیگر گفته که در این اسپین آف ما شاهد حضور ماموت‌ها، دایرولف‌ها (گرگ‌های شمالی) و وایت واکرها خواهیم بود. ولی نکته که وجود دارد در این سریال فرعی ما شاهد حضور اژدها در دنیای وستروس نخواهیم بود. مارتین همچنین گفته که این سریال اسپین آف مانند خود «بازی تاج و تخت» بازیگر محوری ندارد و گروه هنرپیشه‌ها حاضر خواهند بود:

برای «بازی تاج و تخت» ما تا این اواخر هیچکس را به عنوان بازیگر زن یا مرد اصلی در نظر نگرفتیم. همیشه بازیگران مکمل بودند چون سریال گروه بازیگران داشت. فکر می‌کنم برای سریال جدید هم اینطور است و بازیگر اصلی نداریم.

تا به حال حضور بازیگرانی مانند نائومی واتس، میراندا ریچاردسون، نارومی آکی و دنیس گو در سریال جدید قطعی شده است. به گفته مارتین هنوز نام قطعی سریال مشخص نیست اما بار دیگر نام «شب طولانی» را که پیش از این هم اشاره کرده بود، به عنوان یکی از نامزدهای عنوان سریال نام برده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو