بیوگرافی سیاوش مفیدی و عکس های جالب وی با ژست های زیبا

بیوگرافی سیاوش مفیدی و عکس های جالب وی با ژست های زیبا


منبع: آرگا

204

1398/12/29

21:34


در این مطلب شما با بیوگرافی سیاوش مفیدی یکی از چهره های سینما و تلویزیون بیشتر آشنا می شوید، او بازیگر مطرح مجموعه ی پر بیننده «خنده بازار» می باشد.

سیاوش مفیدی بازیگر ایرانی، در اولین روز آبان ۱۳۴۸ در تهران متولد شد، وی در تهران تولد یافته اما اصلیتی مازندرانی «چالوس» دارد، او با شیوا سلیمی بازیگر تئاتر ازدواج نمود و دارای دو فرزند پسر به نام های علی و سام می باشد.

سیاوش مفیدی هنرپیشه تلویزیون و تئاتر است که در پاییز ۱۳۴۸ متولد شده است، او در خنده بازار و خوب، بد، زشت و همچنین بسیاری دیگر از آثارش که در کارنامه کاری اش ثبت شده است به خوبی دیده شد، و البته خنده بازار اثر شاخص او محسوب می گردد.

تحصیلات سیاوش مفیدی

تحصیلات وی لیسانس رشته مدیریت بانکداری است، او در کنار تحصیل در دانشگاه، در دوره های کلاس بازیگری حمید سمندریان و بهرام بیضایی شرکت نموده و پشت سر گذاشته است، و در سال ۷۲ توسط حسین محب اهری به تلویزیون راه پیدا نمود، و در دسته کودک شروع به فعالیت نمود.

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر مشهور خنده بازار

سپس در سال ۷۵ در سریال «غبار نور» ایفای نقش نمود و خارج از دنیای کودک مقابل دوربین رفت، پس از آن حضور او در «آژانس دوستی» بود که مجددا مهمان خانه های مردم شد و در نهایت در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم سینمایی «انتخاب» قدم بر عرصه ی سینما گذاشت و فعالیت سینمایی خود را آغاز نمود.

بیوگرافی سیاوش مفیدی و اوج شهرتش

او در فیلم سینمایی «قرارگاه مسکونی» در سال ۱۳۸۷ و چندی پس از آن «خنده بازار» در سال ۱۳۹۰ مقدمات شهرت او را فراهم آوردند و تبدیل به چهره ای شناخته شده در میان مردم شد.

سیاوش مفیدی در سریال های متعددی ایفای نقش نموده است، اما جرقه ی شهرت و مطرح شدن او از حضورش در خنده بازار زده شد، سریال های ماه عسل، سه دونگ سه دونگ، قرارگاه مسکونی و .. که در آنها به خوبی ایفای نقش نموده است.

شغل تورلیدری حرفه دوم او

سیاوش مفیدی هماهنگ نبودن روحیاتش با فضای اداری را بیان می دارد و اینکه زیاد علاقه مند به تماشای تلویزیون نمی باشد، او دلیل کم کاری خود را در بازیگری فعالیتش در تورلیدری می داند.

بنا به علاقه اش به سفر کردن، شغل تورلیدری را پیش گرفته و در آن بسیار هم موفق است، او از طریق باجناقش حرفه تورلیدری را شناخت و سپس به دوره های آموزشی آن رفته است.

وی در آغاز کار راهنمای تورهای داخل کشوری بوده است و پس از آنکه به استانبولی و انگلیسی تسلط یافت، راهنمای تورهای خارجی نیز گردید.

فوتبال

علاقه اش به فوتبال از کودکی تا الان حفظ شده اما با کمی تفاوت، او در کودکی طرفدار پر و پا قرص تیم سرخ پوش پرسپولیس بوده است و اکنون فوتبال تیم های خارجی را بیشتر دوست دارد، و اینکه یک تیم تشکیل شده از خوانندگان و بازیگران داریم که من هم در آن ایفای نقش می نمایم.

درس خواندن

بنا به گفته خودش تا اوایل مقطع راهنمایی برای درس خواندن وقت بیشتری می گذاشته، ولی پس از ورود به مقطع دبیرستان دیگر آن زمان و علاقه را نداشته است.

بیوگرافی سیاوش مفیدی و ازدواج وی

همسر او شیوا سلیمی از بازیگران تئاتر ایرانی می باشد، شیوا سلیمی متولد سال ۱۳۵۳ است و مراتب آشنایی آنها از آشنایی در دورهای بازیگری شروع شد و در نهایت به ازدواج ختم گردید.

شیوا سلیمی و همکلاسی اش تصمیم می گیرند که یک نمایش کوتاه فعالیت داشته باشند، و رفیق او که کارگردانی این نمایش را انجام می داد، پسری که از هر شرایط مناسب باشد را برای همکاری در این نمایش به او معرفی می نماید، آن فرد مناسب سیاوش مفیدی بوده است، همچنین ما در دوره های بازیگری استاد سمندریان با هم هم دوره بودیم، پس از این آشنایی خواستگاری صورت گرفت و ما ازدواج کردیم.

نتیجه ی این ازدواج دو فرزند پسر با اسم های علی و سام است، شیوا همسر سیاوش مفیدی بعد از مخالفت پدرش با فعالیت او در عرصه بازیگری تصمیم به حضور در تئاتر می گیرد، اما همسرش سیاوش مفیدی نیز با هنرپیشگی او حتی در تئاتر مخالفت می نماید، پس شیوا سلیمی بازیگری را به کناری می گذارد و اکنون خانه دار می باشد.

انرژی و شادی

این خانواده چهار نفره گرم و صمیمی همیشه به دنبال شکار لحظه ها در زندگی روزمره هستند، به این صورت که شادی و انرژی را از هر روزنه ای و در هر ثانیه ای که ببینند به زندگی خود می کشانند، با بیرون برای خرید رفتن تا خرید کادو و … لحظات نابی را می سازند و زندگی را از تکرار دور می کنند.

شرح زندگی سیاوش مفیدی بازیگر با استعداد و متفاوت تلویزیون

آثار تلویزیونی

  • آژانس دوستی
  • غبار نور
  • خنده بازار
  • در گذر لحظه ها
  • دست به نقد
  • نون خ
  • قرارگاه مسکونی
  • خوب، بد، زشت
  • معمای شاه
  • محله گل و بلبل ۲
  • سه دونگ، سه دونگ
  • شکر آباد

آثار سینمایی او

  • انتخاب
  • بچگی تو فراموش نکن
  • گیلدا

نمایش خانگی

  • سال های دور از خانه

زندگینامه سیاوش مفیدی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون

بیوگرافی سیاوش مفیدی هنرپیشه خنده بازار برنامه پر مخاطب تلویزیونی

عکس جالب سیاوش مفیدی

زندگینامه سیاوش مفیدی بازیگر 50ساله ایرانی

ژست متفاوت سیاوش مفیدی

شرح زندگی سیاوش مفیدی بازیگر برنامه معروف خنده بازار

عکس قدیمی سیاوش مفیدی

بیوگرافی سیاوش مفیدی هنرپیشه توانا و متفاوت سینما و تلویزیون

سیاوش مفیدی و پسرش

زندگینامه سیاوش مفیدی از بازیگران مطرح و مشهور تلویزیونی

سیاوش مفیدی و هادی کاظمی

زندگینامه سیاوش مفیدی دارای دو پسر علی و سام

سیاوش مفیدی با موهای تراشیده

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر با استعداد طنز ایرانی

شرح زندگی سیاوش مفیدی هنرپیشه و بازیگر سینما و تلویزیون

زندگینامه سیاوش مفیدی هنرپیشه دارای دو فرزند پسر

زندگینامه سیاوش مفیدی بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون

عکس جالب سیاوش مفیدی با سبیل

شرح زندگی سیاوش مفیدی بازیگر و هنرپیشه توانا و متفاوت ایرانی

بیوگرافی سیاوش مفیدی از بازیگران موفق و با استعداد سینما و تلویزیون

شرح زندگی سیاوش مفیدی بازیگر خوب، بد، زشت

سیاوش مفیدی و حسین محب اهری

زندگینامه سیاوش مفیدی هنرپیشه همسر شیوا سلیمی

سیاوش مفیدی با سبزه عید

بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر توانا و مشهور خنده بازار

 در این متن بیوگرافی سیاوش مفیدی بازیگر موفق و مشهور سینما و البته تلویزیون ایرانی هستید، او با بازی طنز خود در «خنده بازار» پله های ترقی را به خوبی طی نموده و به موفقیت رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو