نحوه درست کردن اسموتی سیب با ۴ طعم متفاوت

نحوه درست کردن اسموتی سیب با ۴ طعم متفاوت


منبع: آرگا

153

1399/1/13

20:33


در این مطلب آموزش طرز تهیه اسموتی سیب نوشیدنی خوشمزه با ۴ روش مختلف را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید اسموتی های خوش طعمی را در منزل تهیه نمایید.

اسموتی سیب از انواع نوشیدنی های خوشمزه و خوش طعم است که شما می توانید آن را در منزل به راحتی تهیه نمایید همچنین اسموتی سیب به عنوان صبحانه و میان وعده یا عصرانه سرو می شود.

طرز تهیه اسموتی سیب با روش مختلف

برای تهیه اسموتی روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید این نوع نوشیدنی را به کمک روش هایی نظیر اسموتی نارگیل و اسموتی پرتقال و اسموتی انار و سیب تهیه نمایید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

طرز تهیه اسموتی سیب

روش اول : دستور تهیه اسموتی سیب و دارچین

اسموتی سیب و دارچین از انواع نوشیدنی های خوشمزه است که تا حدودی طعمی شبیه به پای سیب دارد و اگر شما تمایل دارید این نوع اسموتی را به صورت رژیمی تهیه کنید نباید در ترکیب آن از شیرین کننده ها استفاده نمایید.

اسموتی سیب و دارچین

مواد لازم

  • موز بزرگ : سه عدد
  • سیب بزرگ : سه عدد
  • دارچین : دو قاشق چایخوری
  • جوز هندی : یک قاشق چایخوری
  • شیر بادام : نصف پیمانه

روش تهیه اسموتی سیب و دارچین خوشمزه

برای تهیه این نوع اسموتی ابتدا سیب ها را برش بزنید و هسته های داخلی آن ها را جدا نمایید سپس پوست موز را بگیرید و آن را به صورت حلقه ای برش بزنید.

طرز تهیه اسموتی سیب و دارچین

برش های سیب و موزهای خرد شده را به همراه دارچین و شیر بادام و جوز هندی درون مخلوط کن بریزید و مواد را به مدت یک تا دو دقیقه با یکدیگر ترکیب نمایید سپس اسموتی یکدست شده را درون لیوان بریزید و روی آن را به کمک دارچین برای سرو تزیین نمایید.

اسموتی سیب و دارچین

روش دوم : دستور تهیه اسموتی سیب و پرتقال

اسموتی سیب و پرتقال از انواع نوشیدنی های دلچسب می باشند که قادر است سیستم ایمنی بدن را شما تقویت کند و بهتر است شما این نوع اسموتی سرشار از ویتامین C را در منزل تهیه نمایید.

اسموتی سیب

مواد لازم

  • سیب شیرین و بزرگ : دو عدد
  • پرتقال : دو عدد
  • زنجبیل در صورت تمایل : ۱ قطعه کوچک
  • بادام ۱۲ عدد

روش تهیه اسموتی سیب و پرتقال خوش طعم

برای تهیه این اسموتی خوشمزه ابتدا سیب ها را به خوبی بشویید و مقداری سرکه روی آن ها بپاشید سپس به مدت ده دقیقه صبر نماید و پوست سیب ها را بگیرید.

اسموتی سیب و پرتقال

در این مرحله از طرز تهیه اسموتی ، پرتقال ها را به خوبی بشویید و پوست آن ها را نیز بگیرید سپس سیب های خرد شده و برش های پرتقال را به همراه بادام و زنجبیل درون مخلوط کن بریزید و مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید سپس اسموتی را درون لیوان هایی برای سرو بریزید همچنین اگر تمایل دارید اسموتی سیب و پرتقال خوش طعم تر شود بهتر است در دستور تهیه آن از سیب های شیرین استفاده نمایید.

اسموتی سیب و پرتقال

روش سوم : ( دستور تهیه اسموتی سیب و هویج )

اسموتی سیب و هویج یکی دیگر از انواع روش ها برای تهیه این نوشیدنی خوش طعم می باشد و در صورت تمایل شما می توانید در دستور تهیه این نوع اسموتی از کرفس و انبه و آب لیموی تازه و آب نارگیل استفاده نمایید.

اسموتی هویج و سیب در منزل

مواد لازم

  • سیب : دو عدد
  • هویج : دو عدد
  • ساقه کرفس : یک عدد
  • انبه یخ زده : یک پیمانه
  • آب یک عدد لیموی تازه
  • آب نارگیل یا آب : یک پیمانه

روش تهیه اسموتی سیب و هویج

برای تهیه اسموتی هویج و سیب ابتدا هویج و کرفس و سیب ها را به خوبی بشویید سپس پوست سیب را بگیرید و آن را از وسط به دو قسمت تقسیم نمایید و هسته های سیب را جدا نمایید. پوست هویج را بگیرید و هویج را نیز از وسط به دو قسمت تقسیم کنید سپس ساقه کرفس را به کمک چاقویی تیز برش بزنید.

اسموتی سیب و هویج

در این مرحله از طرز تهیه اسموتی سیب برش های سیب و هویج و کرفس خرد شده را به همراه انبه و آب لیمو و آب نارگیل درون مخلوط کن با سرعت بالا بریزید و همه مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید تا یکدست شوند سپس اسموتی را درون لیوان های مخصوص سرو بریزید همچنین می توانید این نوع نوشیدنی خوشمزه را به کمک روش های تزیین نوشیدنی به زیبایی تزیین کنید.

اسموتی هویج و سیب

روش چهارم : ( دستور تهیه اسموتی سیب و لیمو ترش )

اسموتی سیب و لیمو ترش دارای خواص بی نظیری است و شما می توانید برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود این نوع اسموتی را در مدت زمان کوتاهی در منزل تهیه نمایید.

اسموتی سیب و لیمو

مواد لازم

  • سیب : یک عدد
  • زنجبیل تازه و پوست گرفته شده : یک عدد
  • آب لیموی ترش : یک قاشق غذاخوری
  • پودر زردچوبه : یک قاشق چایخوری
  • آب : یک پیمانه
  • یخ : ۵ تا ۱۰ مکعب

روش تهیه اسموتی سیب و لیمو ترش

ابتدا سیب را بشویید و پوست آن را بگیرید سپس سیب را نصف کنید و هسته های داخل سیب را بیرون آورید.

اسموتی سیب و لیمو ترش خوشمزه

در این مرحله از دستور تهیه اسموتی سیب ، زنجبیل تازه و برش های سیب را به همراه زردچوبه و آب لیموی ترش و یخ درون مخلوط کن بریزید و مواد را با سرعت بالا با یکدیگر ترکیب نمایید سپس اسموتی را درون لیوان های مناسبی بریزید.

اسموتی سیب و لیمو ترش خوشمزه

نکات طلایی برای تهیه بهتر اسموتی

۱. در صورت تمایل می توانید اسموتی را درون یخچال یا فریزر نگهداری نمایید.

۲. برای ترکیب کردن مواد در طرز تهیه اسموتی سیب می توانید به جای مخلوط کن از میکسر یا گوشت کوبی برقی نیز استفاده نمایید.

۳. برای تهیه اسموتی سیب و موز در صورت عدم دسترسی به موز تازه می توانید از موز یخ زده نیز استفاده نمایید.

۴. در صورت تمایل می توانید به مخلوط مواد اسموتی در روزهای گرم سال مقداری یخ خرد شده بیفزایید تا اسموتی خنک و خوش طعم تر شود.

دستور تهیه اسموتی سیب در منزل

۵. اگر تمایل دارید اسموتی سیب خوش طعم تر شود می توانید به آن مقداری وانیل اضافه کنید.

۶. در صورت تمایل می توانید در دستور تهیه اسموتی سیب از عسل ، شکر استفاده نمایید.

۷. اگر تمایل دارید اسموتی سیب مقوی و مجلسی تر شود می توانید در دستور تهیه آن از خرما ، کره بادام زمینی و مغز گردو ، مغز پسته یا دانه چیا و … استفاده نمایید.

اسموتی سیب خوشمزه

در این مطلب با طرز تهیه اسموتی سیب خوشمزه در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از تهیه این نوع اسموتی در منزل نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو