بیوگرافی اشکان خطیبی + عکس های اشکان خطیبی و همسر اول و دومش

بیوگرافی اشکان خطیبی + عکس های اشکان خطیبی و همسر اول و دومش


منبع: تاپ ناز

238

1399/1/15

05:43


اشکان خطیبی

بیوگرافی کامل اشکان خطیبی و ماجرای ازدواج با همسر اول و دومش را در این بخش تاپ ناز قرار داده ایم. در ادامه عکس های جدید اشکان خطیبی بازیگر ایرانی را مشاهده می کنید.

“اشکان خطیبی” بیوگرافی و عکس های اشکان خطیبی و همسرش

اشکان خطیبی متولد 19 مهر ماه سال 1358 در شمیران تهران است، او بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان است.

اشکان تحصلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داد.

بیوگرافی اشکان خطیبی

همکاری با بابک سعیدی

اشکان در سال 379 به همراه بابک سعیدی گروه موسیقی راک ایرانی به نام اپولون را تشکیل داد که بعد از چند وقت از گروه جدا شد.

بیوگرافی اشکان خطیبی

نوازندگی اشکان خطیبی

او پیانو گیتار و گاهی هم ساز دهنی می زند. این بازیگر به جز موسیقی و بازیگری گاهی هم نمایش نامه های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می کند و مدیر گروه موسیقی ترافیک نیز می باشد.

بیوگرافی اشکان خطیبی

شروع بازیگری و نخستین فیلم وی

او بازیگری را از سینما شروع کرد. در سال 1377 در فیلمی به نام دفتری از آسمان ایفای نقش کرد که پخش نشد و پس از آن تئاتر را آغاز کرد. او می گوید که در انتخاب نقش هایش در سینما سخت گیر است زیرا هنوز هم سینما برای او جایگاه خاصی دارد.

بیوگرافی اشکان خطیبی

ایجاد گروه موسیقی و شروع موسیقی

اشکان خطیبی در مورد ورود به دنیای موسیقی و ایجاد گروه موسیقی می گوید :

از همان سال ابتدایی ورود به دانشگاه جذب دوستان موزیسین شده و با بابک سعیدی آشنا شدم؛ به طوری که دو سال پس از ورود به دانشگاه یعنی سال 77 باند آپولون را تشکیل دادیم و خیلی جدی‌تر از تئاتر، موسیقی کار می‌کردم. در آن سال‌ها تعداد باند‌های موسیقی خیلی کم بودند. یک سری گروه‌ها موسیقی خارجی کار می‌کردند و تنها گروه موسیقی پاپ گروه «آریان» بود که حتی همین گروه هم در آن سال هنوز مجوز قانونی نداشت.

بیوگرافی اشکان خطیبی

ازدواج و همسرش آناهیتا درگاهی

پس از انتشار عکس های از اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی در مکان های مختلف، در سایت ها و شبکه های اجتماعی شایعه شد که این دو زن و شوهر هستند. اشکان خطیبی در برنامه خندوانه صحن این ماجرا را تایید کرد و گفت که آناهیتا درگاهی همسرش است.

ازدواج اول

جالب است بدانید که او برای بار دوم است که ازدواج می کند. همسر قبلی اش در سال 1394 از او جدا شده است و آناهیتا دومین همسرش است.

بیوگرافی اشکان خطیبی

عکس اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو