قیمت طراحی سایت اینترنتی شرکتی، حرفه ای و فروشگاهی

منبع: ساتین

128

1399/1/20

17:49


طراحی سایت اینترنتی ، طراحی سایت چیست ، انجام طراحی سایت ، جزئیات طراحی سایت ، سفارش طراحی سایت ، طراحی سایت فروشگاهی ، برآورد هزینه طراحی سایت ، تعرفه طراحی سایت وردپرس ، هزینه طراحی سایت حرفه ای ،محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت وردپرس ، طراحی سایت قیمت مناسب ، قیمت طراحی سایت با php ،لیست قیمت طراحی سایت با وردپرس

لیست قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت با وردپرس و پرستاشاپ به شرح زیر می باشد، لازم به ذکر است که قیمت ها به صورت حداقل می باشد و در صورت اضافه شدن موارد مازاد بسته به امکان و زمان انجام پروژه ، امکان افزایش هزینه وجود دارد. در کلیه موارد هزینه طراحی سایت اختصاصی با csm و فروشگاه ساز به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان گران تر از حالت پایه می باشد .

تذکر : هزینه هاست و دامنه به عهده مشتری می باشد  و آراکد صرفا بر اساس تجربیات خود ، بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات میزبانی وب را به شما معرفی می نماید.

هزینه طراحی سایت با وردپرس و پرستاشاپ

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت شرکتی  : ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت شرکتی  اختصاصی : ۱۶۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت پزشکی : ۱۲۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت پزشکی اختصاصی : ۱۶۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت شخصی : ۶۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت شخصی اختصاصی : ۱۰۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت فروشگاهی : ۱۵۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با وردپرس وب سایت فروشگاهی اختصاصی : ۱۹۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با پرستاشاپ وب سایت فروشگاهی : ۲۵۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با پرستاشاپ وب سایت شخصی اختصاصی : ۲۹۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت کدنویسی به زبان php

هزینه طراحی سایت با php – معماری mvc – پشتیبانی یکساله رایگان – وب سایت شرکتی  : ۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با php – معماری mvc – پشتیبانی یکساله رایگان – وب سایت فروشگاهی : ۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با php – معماری mvc – پشتیبانی یکساله رایگان – وب سایت فروشگاهی چند فروشنده : ۷۵۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با php – معماری mvc – پشتیبانی یکساله رایگان – وب سایت نیازمندی (مشابه دیوار ) : ۶۲۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با php – معماری mvc – پشتیبانی یکساله رایگان – وب سایت معرفی اپلیکیشن : ۱۲۰۰۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

هزینه طراحی سایت با php – معماری mvc – پشتیبانی یکساله رایگان – وب سایت خدماتی ( مشابه استادکار ) : ۹.۵۰۰.۰۰۰ تومان ( حداقل قیمت )

همانگونه که می دانید داشتن یک وب سایت اینترنتی ، تنها یک تجمل یا تبلیغ نیست ، بلکه وب سایت اینترنتی شما عبارت است از هویت شما در دنیای مجازی . به عبارت دیگر همانگونه که شما در دنیای حقیقی صاحب یک کار و کسب می باشید ، در دنیای وب و اینترنت نیز با داشتن یک وب سایت ، دارای یک تجارت اینترنتی هستید . بنابر این همانگونه که شما برای سرمایه گذاری و آغاز یک فعالیت جدید در کسب و کارتان نیازمند مشاوره و کسب اطلاعات می باشید ، در دنیای مجازی نیز نیازمند دریافت نظرات متخصصین این عرصه می باشید .

از طرف دیگر عرصه وب و اینترنت یکی از جدیدترین فناوریهای روز جهان محسوب می شود که در مهد به وجود آمدنش ( کشور آمریکا ) در سال ۲۰۰۶ میلادی ، ۱۰ سالگی خود را جشن گرفت . لذا یکی از ناشناخته ترین عرصه های موجود در جهان می باشد که حتی در کشورهای صنعتی نیز شرکتهای زیادی تنها و به صورت تخصصی در عرصه ارائه مشاوره در این زمینه فعالیت می نمایند ، چه رسد به کشورهای در حال توسعه مانند کشور ما که در کشورهای جهان به لحاظ رتبه فناوری اطلاعات کشور ۱۴۳ شناخته شده است .

در کشور ما به واسطه فعالیت نیروهای جوان در عرصه طراحی و پیاده سازی وب سایت های اینترنتی ، نوعی نگاه غیر تخصصی و غیر کارشناسانه به این کار وجود دارد که متاسفانه باعث گردیده تا کسانی که اقدام به طراحی وب سایت شان یا عقد قرارداد با شرکتهای طراح سایت می نمایند ، نگاه جامع و کاملی نسبت به این زمینه نداشته و متاسفانه در خیلی از موارد ثمری که می بایست از سرمایه گذاری خود ببرند ، عایدشان نخواهد شد و ایشان را دچار سردرگمی خواهد کرد .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو