دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

162

1399/1/28

00:03


بازی Game of Thrones برگرفته از کتاب A Song of Ice and Fire اثر جورج مارتین (GRRM) که تا کنون پنج کتاب از این سری داستان ها منتشر شده و از سال ۲۰۱۱ یک سریال تلویزیونی نیز توسط HBO از روی آن ها ساخته شد که توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرد و باعث شد بازی سازان بیشتر به فکر ساخت بازی از روی این شاهکار بیفتند. شرکت سازنده ی بازی Game of Thrones قبلا هم دست به ساخت یک بازی استراتژیک از روی این کتاب زده بود که با موفقیت چندانی روبرو نبود اما تا حدودی تبدیل به تجربه برای سازندگان شد تا بتوانند این بار در این بازی که به سبک نقش آفرینی است بهتر عمل کنند گرچه این بار نیز نتوانستند به نتیجه مطلوب هواداران برسند و بیشتر از همه داستان بازی که نویسنده کتاب یعنی جورج مارتین بر روی آن نظارت و دخل داشت این بازی را نجات داد.

Game of Thrones Special Edition PC-PROPHET | ElAmigos

دانلود-بازی-Game-of-Thrones-Special-Edition

قبل از انتشار بازی Game of Thrones گفته شده بود که داستان بازی مربوط به داستان اصلی کتاب نیست و آن دسته از هواداران که هنوزاز داستان اصلی مطلع نیستند و دوست ندارند از طرق دیگری از آن مطلع شوند و به اصطلاح Spoil شوند نیاز به نگرانی ندارند. اما می توان گفت داستان این بازی بخشی از کتاب اول و تا حدودی جزئیات کوچکی از کتب دیگر را شامل می گردد.

شما در این بازی دو شخصیت اصلی را در اختیار دارید. Mors یکی از مردان نگهبانان شب که در کنار برادران هم رزم اش به مبارزه با وحشیان شمالی در کنار دیوار بزرگ می پردازد و از جنگجویان بزرگ قلمداد می شود و همچنین یک SkinChanger است (از بین هر هزار نفر تنها یک نفر این توانایی را دارد و میتواند وارد ذهن حیوانات دیگر شود).

شخصیت دیگر Allester یک روحانی قرمز پوش است که دین R’hllor را برگزیده (تا حدودی شبیه به زردشت. پیروان این دین معتقد به وجود یک خدا که وجودش نور و آتش است هستند و آن را سرمنشا تمام خوبی ها می دانند. از طرف دیگر شیطانی بزرگ از طرف Other ها را که موجوداتی خطرناک و افسانه در شمال دیوار بزرگ هستند را سر منشا تمام بدی ها می دانند و معتقدند روزی قهرمانی بر خواهد خواست تا این شیطان را نابود کند و این قهرمان را Azor Ahai خطاب می کنند) و به دلیل دین خاصش ارتباط نزدیکی با آتش دارد.

وی یکی از وارثین RiverSpring بوده که سالهاست ناپدید شده و با مرگ پدرش بازگشته تا اشتباه های گذشته اش را جبران کند. به مرور بازیکن با سرگذشت و زندگی دو شخصیت آشنا می شود و دو داستان بالاخره بهم می رسند و از آن لحظه به بعد می توانید هر دو شخصیت را با هم کنترل کنید.

شخصیت پردازی بازی Game of Thrones یکی دیگر از نقاط قوتش محسوب می گردد. همانند داستان اصلی در کتب سعی شده شخصیت ها تنها در قالب سفید و سیاه جلوه داده نشوند و هرکدام خوبی و بدی خود را داشته باشند و به اصطلاح شخصیت های خاکستری باشند. شما از ابتدای بازی با هردو شخصیت به مرور زمان آشنا می شوید و هر بازیکن بر اساس باورهای خود طرفدار یکی از دو شخصیت اصلی می گردد و یکی از آنها را درستکار می داند.

حتی اگر بنظرتان هردو بی گناه باشند در انتها باید یکی را انتخاب کنید که این را می توان هم یک نقطه مثبت و هم منفی در نظر گرفت.این مورد برای شخصیت های دیگر و جانبی نیز صدق می کند اما درکل هرآنچه شخصیت های داستان انجام می دهند وابسته به منافع یا خطرات ازجانب تاج و تخت هست. زیرا هرکسی که در این بازی بر سر تاج و تخت شرکت کند یا باید تا انتها رفته و برای پیروزی بجنگد یا باید جان خود و یا اطرافیانش را فدا کند.

info

ONE GREAT ROLE PLAYING GAME, TWO EPIC QUESTS

Experience an amazing adventure in one of the most complete and fascinating universes in medieval-fantasy literature. Game of Thrones is a great Role Playing Game that puts you at the core of a thrilling plot, where your fate will be guided by vengeance, allegiance and honor.

Play as two very different heroes across the two main quests leading you to the heart of mythical locations from Westeros. Amidst a background of conspiracy and betrayal, try to survive the orchestrated machinations around the Iron Throne.

Develop your characters, learn powerful skills, and participate in tactical and spectacular battles; sharpen your diplomacy skills to sometimes favor speech over violence. But more than anything, beware… all your actions may have heavy consequences on your adventure!

Key Features:

2 original stories based on the universe of “A Song of Ice and Fire” by George R.R. Martin

Spectacular and tactical battles!

Many secondary quests to complete

Explore the mythical locations from the saga, and meet iconic characters

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: WINDOWS XP SP3/WINDOWS VISTA SP2/WINDOWS 7

Processor: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.2 GHZ

Memory: 2048 MB

Graphics: 256 MB 100% DIRECTX 9 AND SHADERS 3.0 COMPATIBLE. ATI RADEON HD 2600 XT/NVIDIA GEFORCE 7900 GTX OR HIGHER

DirectX®: 9

Hard Drive: 7 GB

Sound: DIRECTX 9 COMPATIBLE

Internet: INTERNET CONNECTION REQUIRED THE GAME ACTIVATION

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition MULTi7-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Game of Thrones Special Edition MULTi7-ElAmigos :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو