اولین صرافی ارز دیجیتال ایران راه اندازی شد

منبع: بیتوته

192

1399/1/28

10:56


اولین صرافی ارز دیجیتال ایران راه اندازی شد



ارز دیجیتال,بیتکوین,خرید و فروش

بازار ارز دیجیتال ایران


کوین کارت اولین پلتفرم خرید و فروش بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال(Crypto currency) با قابلیتی مانند بایننس که یکی از مشهورترین اکسچنج ها در این حوزه است در ایران راه اندازی شد. طبق بررسی های انجام شده کوین کارت نیز قابلیت خرید و فروش زنده مانند بازار بورس را دارد.

علاوه برآن بخش ویژه توزیع کننده ها (p 2 p) یعنی خرید و فروش فرد به فرد با مرجین که توسط فروشنده تعیین میشود را دارد. این قابلیت دقیقا قابلیت سایت معروف localbitcoin است.

یکی دیگر از قابلیتها  اکسچنج (Exchange) تبدیل تمامی رمز ارز ها به یکدیگر از کیف پول داخلی این پلتفرم است. جفت های (pair) این صرافی در حال حاظر دو ارز پایه بیتکون و تتر است که مجموع آنها بیش از 150 بازار معامله را فراهم کرده است. و طبق مصاحبه انجام شده بیتوته با مدیر کوین کارت به زودی پیر(pair) دیگری که قطعا اتریوم است یعنی بازاری که واحد پایه ان اتریوم است به لیست معاملات این صرافی اضافه خواهد شد که خود فراهم اورنده حداقل پنجاه بازارخرید و فروش دیگر به این مجموعه است . کارمزد معاملات زنده در کوین کارت دقیقا همانند بایننس است که این رقم برای هر معامله یک هزارم درصد است .

 

ارز دیجیتال,بیتکوین,خرید و فروش

اولین صرافی ارزدیجیتال ایران

 
نقل قول:
 تا پیش از تاسیس بازار ارز دیجیتال ایران (ir.coincart) معامله کننده های (Trader) ایرانی همواره در خطر مسدود شدن حسابهایشان و بلوکه شدن سرمایه توسط وبسایت های خارجی بودن درست مانند خاطره تلخ بیترکس درسال 2017 میلادی که یک صرافی امریکایی بود و یک شبه تمام حساب های ایرانی و برخی از کشورهای دیگر را مسدود کرد و تا کنون پاسخی به انها ارائه نکرده است ! خوشبختانه با افتتاح اولین مرکز مبادلات ارزدیجیتال در ایران (coincart.ir)  دیگر جایی برای نگرانی هم میهنان نیست و با خیالی اسوده میتوانند به تجارت خود در این پایگاه بپردازند .

 

ارز دیجیتال,بیتکوین,خرید و فروش

خرید و فروش ارز دیجیتال

 
راهنما
برای شروع کافیست بعد از ثبت نام حساب خود را با احراز هویت به تایید کوین کارت برسانید و بعد از شارژ حساب به اندازه موجودی خود معاملات خود را به انجام برسانید. تایید حساب و مشخص شدن هویت شخص معامله کننده به جهت بالا بردن امنیت معاملات میباشد که این امر در تمامی صرافی های جهان الزامیست.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو