اسم پسر احمد مهرانفر و مونا فائزپور چیست؟ + عکس پسر احمد مهران فر

منبع: کولاک

247

1399/1/29

14:19


اسم پسر احمد مهرانفر و مونا فائزپور چیست؟ به همراه عکس پسر احمد مهران فر و مونا فائز پور زوج هنری سینما و تلویزیون ایران را در این مطلب ببینید. بازیگر سریال «پایتخت» با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود خبر از به دنیا آمدن فرزندش داد.  احمد مهرانفر بازیگر سریال «پایتخت» با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود از به دنیا آمدن فرزندش در ۱۸فروردین خبر داد و نوشت:

اسم پسر احمد مهرانفر

اسم پسر احمد مهرانفر

پس از این شعور زیستن خواهی داشت
شعور زنده ماندن
شعور فرار از مرگ
ناخودآگاهی پیشرفته و پر احساس
تو هستی واگر به هستی
پیوستی، هستی
نگران نباش تو هستی
تو هستی، نه نبوده‌ای و نه نخواهی نبود
هیچوقت… حالا دیگر انسانی
در عالی‌ترین مرتبه حیات ایستاده‌ای
عالی‌ترین مرتبه جسم و روح
‌می‌توانی خوب باشی می‌توانی بد… پس حالا که انسانی
انسان باش
کسی را نکُش
نه خودش را، نه عقیده اش را
نیک باش، چون نامت
فرزندنیکم
نیک عزیزم
در این روزهای کرونایی
قدمت نیک

احمد مهران‌فر ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در شهر کاشان متولد شد. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا تهران است. احمد مهران فر با بازی در نقش «ارسطو» در سریال پایتخت چهره شد. او آگاهانه برای آنکه در آثار طنز محدود نشود، اقدام به نقش آفرینی در آثار متفاوت کرد. مهران فر به خصوص در نمایش های تئاتری ظاهر شد که کوچکترین شباهتی به کاراکترش در سریال پایتخت نداشت. در سینما نیز بازی در فیلم هایی مثل «ماجرای نیمروز»، «دربند»، «هفت ماهگی» و… موید همین نکته است.

احمد مهران فر در فروردین سال ۹۷ و در سن چهل و سه سالگی به جرگه متاهلین پیوست. مهرانفر با مونا فائزپور بازیگر و مدل ازدواج کرده است. همسر مهران فر متولد دهه ۶۰ و بازیگر تئاتر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو