خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی تردید / هرجایی + عکس و جزئیات

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی تردید / هرجایی + عکس و جزئیات


منبع: کولاک

1,504

1399/1/30

20:31


خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی تردید / هرجایی به همراه عکس و جزئیات سریال ترکی بی وفا Hercai و معرفی نقش ها در همین مطلب. بی وفا (هرجایی) یک سریال عاطفی و درام محصول کشور ترکیه‌ می باشد که در دو فصل ۲۵ قسمتی (هر قسمت در حدود ۱۵۰ دقیقه) تهیه و تولید شده است و هم اکنون در حال پخش است.

قسمت اول تا آخر سریال ترکی تردید

قسمت اول تا آخر سریال ترکی تردید

این سریال از تیم بازیگران بسیار خوب، دیالوگ‌ های شگفت انگیز، موسیقی خوب و همچنین کاراکتر سازی لایه‌ ای و طراحی لباس خوبی بهره برده است. ” آکین آکینوزو ” و ” ابرو ساهین ” بازیگران اصلی این سریال هستند. این سریال به همگان ثابت کرد که برای موفقیت، داستان مهم تر از نام‌ های بزرگ برای ساخت یک فیلم یا سریال است!

بازیگران و نقش ها

Akin Akinözü در نقش Miran Aslanbey
Ebru Sahin در نقش Reyyan Aslanbey
Gülçin Santircioglu در نقش Sultan Aslanbey
Serhat Tutumluer در نقش Hazar Sadoglu
Ayda Aksel در نقش Azize Aslanbey
Ahmet Tansu Tasanlar در نقش Azat Sadoglu
Serdar Özer در نقش Cihan Sadoglu
Gülçin Hatihan در نقش Handan Sadoglu
Ilay Erkök در نقش Yaren Sadoglu
Cahit Gök در نقش Firat Demiralp
Günes Hayat در نقش Esma Demiralp
Aydan Burhan در نقش Hanife Derben
Asli Samat در نقش Melike Astutan
Ebrar Alya Demirbilek در نقش Gül Sadoglu0
Macit Sonkan در نقش Nasuh Sadoglu
Oya Unustasi در نقش Gönül Aslanbey
Duygu Yetis در نقش Elif Aslanbey

 

قسمت اول تا آخر سریال ترکی تردید

داستان این سریال در مورد پسر جوانی به نام ” میران ” است که پدر و مادر او به خاطر اشتباه یک مرد مرده‌ اند و حالا آن مرد برای ” میران ” یک دشمن خونی به شمار می آید که در پی انتقام جویی از او می‌ باشد! ” میران ” بسبار جدی درصد انتقام گرفتن به خاطر مرگ پدر و مادر خود است.

” میران ” همانند یک سرباز پیاده است که از کودکی از سوی مادربزرگ خود یعنی عزیزه، به لحاظ روحی و روانی آسیب دیده است! او هم چون یک یاغی متمرد می باشد که در زندان مادربزرگ خود گیر کرده است. او کورکورانه به حرف های مادربزرگ (مادر پدر) اطمینان کرده است و بی خبر از چهره حقیقی او، زیر بال و پر وی زندگی کرده است.

او روح سوخته ای دارد که هر آنچه را که لمس می کند، می سوزاند! او زندگی می کند تا به خاطر چیزهایی که او و خانواده‌ ی او به خاطر خانواده ” شاداغلو ” از دست داده اند، انتقام بگیرد. او ۲۷ سال است که فقط و فقط عزاداری کرده است و هیچ حسی جز تنفر را نمی شناسد، اما یک کورسوی کوچکی از عشق در گوشه ای از قلب او، ممکن است روند ماجرا را تغییر دهد.

” میران ” با نقشه و برنامه ی قبلی به دختر آن مرد که ” ریان ” نام دارد، نزدیک می شود و می خواهد از طریق آسیب رساندن به دختر وی، از آن مرد انتقام بگیرد؛ ترس برای ” میران ” واژه‌ ای ناشناخته است.” ریان ” تنها دارایی و عزیزترین آدم زندگی پدر خود است.

” ریان شاداغلو ” دختری بی گناه، سرکش هم چون یک اسب ماده، جسور و البته کمی وحشت زده و ترسیده است که همانند یک پرنده ی آزاد و رها در آسمان عشق اوج گرفته است! اما متاسفانه پدرخوانده‌ ی وی بال‌ و پرش را بسته ست. پسرعموی وی نیز بسیار دوست دارد شاهد آسیب دیدن و ضربه خوردن او باشد! عمه‌ وی از غم و اندوه او خوشحال می‌ شود…

تنها حامی او مادر زخم خورده و درمانده او می باشد که در نهایت در آتش انتقام می‌ سوزد و قربانی سرنوشت می شود!

اما در این بین، ” ریان ” عاشق ” میران ” می شود اما پس از گذشت مدتی، متوجه هدف اصلی ” میران ” می شود و به حقیقت پی می برد! او دو بار به خاطر اینکه احساس کرده است به وی خیانت شده است، دست به خودکشی می زند که عزیز او را از مرگ نجات می دهد و به او می گوید که جهنم برای او تازه شروع کار خواهد بود! نه رهایی از غم و اندوه.

در ادامه، ” میران ” هم عاشق ” ریان ” می شود اما حس انتقام در اعماق روح وی رخنه کرده است! و حس انتقام جویی، بر احساس علاقه‌ ی او به ” ریان ” غلبه می کند! دختری که به شکلی غم انگیز می‌ میرد.

بعد از این اتفاق، حس پشیمانی و عذاب وجدان ” میران ” را رها نمی کند و او تا آخر عمر خود با این احساس عذاب و درد زندگی می کند!

شاید جالب باشد که بدانید در این سریال تلویزیونی، ” میران  “سمبل و نماد مردی است که به عشق خود خیانت می کند. در واقع این سریال تلویزیونی، یک داستان عاشقانه است که برای انتقام جویی شکل گرفته است! و مردی که با هدف انتقام جویی، قدم در جاده‌ ی عشق می گذارد و میان عشق و خیانت، گیر می کند!

داستان بالا، روایتی است که نویسنده ی فیلمنامه، به طور کلی آن را روایت کرده است؛ اما از آنجایی که این سریال در حال پخش است، هنوز به درستی نمی توان گفت پایان سریال چه خواهد شد…

زمان پخش و تکرار سریال

پخش سریال ترکی بی وفا از ۱۵ ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شده است؛ و از همان ابتدا نیز موج محبوبیت بی نظیر و خاصی را به خود اختصاص داده است! لازم به بیان است سریال بی وفا در روزهای جمعه و در ساعت ۸ شب از شبکه ATV کشور ترکیه پخش می شود.

سریال تردید/هرجایی چند قسمت است؟

همان گونه که در ابتدا نیز اشاره شد، سریال ” بی وفا ” ، به عنوان یک سریال عاطفی و درام در دو فصل ۲۵ قسمتی (هر قسمت در حدود ۱۵۰ دقیقه) تهیه و تولید شده است.

بیوگرافی بازیگران

آکین آکینوزو با نام اصلی Akın Akınözü در نقش ” میران عاصلان بی ” یا Miran Aslanbey

آکین آکینوزو یا Akın Akınözü متولد ۲۲ ماه سپتامبر سال ۱۹۹۰ میلادی در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد. او فارغ التحصیل رشته ی مطالعات عمومی ریاضی از دانشگاه برکلی می باشد؛ وی سپس به فعالیت در عرصه ی بازیگری پرداخته است. او برای اولین بار، در سریال تلویزیونی ” حریم سلطان ” با نام اصلی ” Muhteşem Yüzyıl ” به ایفای نقش پرداخته است.

ابرو شاهین با نام اصلی ” Ebru Şahin ” در نقش ” ریان شاداغلو ” یا Reyyan Şadoğlu

ابرو شاهین یا ” Ebru Şahin ” متولد ۱۸ ماه می سال ۱۹۹۴ میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه می باشد. او فارغ التحصیل رشته ی تربیت بدنی از دانشگاه دولتی استانبول می باشد. وی سپس به حضور در دوره های حرفه ای بازیگری پرداخته است. ابرو شاهین برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در فیلم سینمایی ” بهای خون ” با نام اصلی ” Kan Parası ” به ایفای نقش پرداخته است.

آیدا آکسل با نام اصلی ” Ayda Aksel ” در نقش ” عزیزه عاصلان بی ” یا Azize Aslanbey

آیدا آکسل یا ” Ayda Aksel ” متولد ۳۱ ماه اکتبر سال ۱۹۶۲ میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه می باشد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه Mimar Sinan می باشد. آیدا اولین تجربه ی بازیگری خود را در سینما، در سال ۱۹۸۳ میلادی به دست آورده است!

مجید سونکان با نام اصلی ” Macit Sonkan ” در نقش ” ناصوح شاداغلو ” یا Nasuh Şadoğlu

مجید سونکان یا ” Macit Sonkan ” متولد سال ۱۹۵۳ میلادی در شهر ازمیر کشور ترکیه می باشد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر و هنرهای زیبا است! وی در سال ۱۹۷۸ میلادی وارد فعالیت در عرصه ی تئاتر دولتی شد. وی پس از فعالیت های گوناگون در عرصه ی تئاتر به ویژه تئاتر کودک، شروع به ایفای نقش در سریال های تلویزیون و فیلم های سینمایی کرد.

گلچین سانتیرچی اوغلو با نام اصلی ” Gülçin Santırcıoğlu ” در نقش ” سولطان عاصلان بی ” یا Sultan Aslanbey

گلچین سانتیرچی اوغلو یا ” Gülçin Santırcıoğlu ” متولد سال ۱۹۷۷ میلادی در شهر ازمیر کشور ترکیه می باشد. او در رشته ی آواز و در اپرای هنرهای نمایشی دانشگاه Dokuz Eylül به تحصیل پرداخته است.

سرهات توتوملووعر با نام اصلی ” Serhat Tutumluer ” در نقش خزر شاداغلو ” یا Hazar Şadoğlu

سرهات توتوملووعر یا ” Serhat Tutumluer ” متولد ۲۹ ماه جون سال ۱۹۷۲ میلادی می باشد. او در ابتدا دانشجوی رشته ی جامعه شناسی در دانشگاه دولتی استانبول بود که پس از مدتی از این رشته انصراف داد و به حضور در دوره های بازیگری حرفه ای پرداخت. او برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ میلادی و در سریال تلویزیونی ” Tersine Akan Nehir ” به ایفای نقش پرداخت.

اویا اونوستاسی با نام اصلی ” Oya Unustası ” در نقش ” گونول عاصلان بی ” یا Gönül Aslanbey

اویا اونوستاسی یا ” Oya Unustası ” متولد سال ۱۹۸۸ میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه می باشد. او فارغ التحصیل رشته ی نوازندگی فلوت از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه Mimar Sinan می باشد.

احمد تانسو تاشانلار با نام اصلی ” Ahmet Tansu Taşanlar ” در نقش ” عازت شاداغلو ” یا Azat Şadoğlu

احمد تانسو تاشانلار یا ” Ahmet Tansu Taşanlar ” متولد ۳۱ ماه می سال ۱۹۸۴ میلادی در شهر آنکارا کشور ترکیه می باشد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان دولتی دانشگاه Selçuk می باشد. احمد تانسو تاشانلار فعالیت خود در عرصه ی بازیگری را از سال ۲۰۰۸ میلادی آغاز کرده است!

قسمت اول تا آخر سریال ترکی تردید

قسمت اول تا آخر سریال ترکی تردید

سردار اوزر با نام اصلی ” Serdar Özer ” در نقش ” جهان شاداغلو ” یا Cihan Şadoğlu

سردار اوزر یا ” Serdar Özer ” متولد ۲۱ ماه ژانویه سال ۱۹۸۰ میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه می باشد. او فارغ التحصیل رشته هتلداری و گردشگری از دانشگاه آمریکایی Girne می باشد. سردار اوزر فعالیت خود عرصه ی بازیگری را با حضور در سریال تلویزیونی ” Hekimoğlu ” در سال ۲۰۰۳ میلادی آغاز کرد.

گلچین هاتیهان با نام اصلی ” Gülçin Hatıhan ” در نقش ” حندان شاداغلو ” یا Handan Şadoğlu

گلچین هاتیهان یا ” Gülçin Hatıhan ” متولد ۲۱ ماه دسامبر سال ۱۹۷۲ میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه می باشد. او فارغ التحصیل رشته ی بازیگری تئاتر مرکز هنری Müjdat Gezen در شهر استانبول است! وی در سال ۱۹۹۴ میلادی و برای اولین بار در سریال تلویزیونی ” Kaygısızlar ” به ایفای نقش پرداخت.

ایلای ارکوک با نام اصلی ” İlay Erkök ” در نقش “یارن شاداغلو ” یا Yaren Şadoğlu

ایلای ارکوک یا ” İlay Erkök ” متولد ۱ ماه اکتبر سال ۱۹۹۳ میلادی در شهر استانبول کشور ترکیه می باشد. او در هنرستان دولتی شهر استانبول مشغول به تحصیل می باشد. وی برای اولین بار و در سال ۲۰۱۳ میلادی حضور در عرصه ی بازیگری حرفه ای را تجربه کرد.

اینستاگرام سریال

http://bia2safa.net/goto/web/url/1028700


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو