اکران فیلم خواننده پاپ پس از ۹ سال توقیف

منبع: ایران آرت

199

1399/2/8

23:01


امید علومی، خواننده پاپ که تجربه بازیگری هم دارد در فیلم "شیرین قناری بود" بازی کرده است.

ایران آرت: فیلم "شیرین قناری بود" از جمله تازه‌‌های طرح اکران آنلاین است که به تازگی در پلتفرم‌های پخش مجازی توزیع شده است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی داوود توحید پرست، روایتی از علاقه‌مندی دختران ایرانی به ورزش فوتبال دارد که طی سال‌های اخیر راهی به اکران عمومی نیافته بود.

توحیدپرست در اینباره به خبرگزاری آنا گفت: "شیرین قناری بود" از ابتدا هم مجوز نمایش داشت ولی مدیران قبلی بنیاد فارابی مانع از اکرانش می‌شدند و به نوعی ۹ سال توقیف ماند. هدف من ساخت فیلم انسانی بود گرچه هنوز متوجه نشده‌ام که چرا اینقدر دیر باید دیده بشود.

وی افزود: این فیلم ۵ روز است که بدون اطلاع‌رسانی منتشر شده و بازدید خوبی داشته است. "شیرین قناری بود" را البته چندسال قبل و بعد از اعتراض من به عدم نمایش آن توسط فارابی، از طرف آنها خریداری شد. بعد از این همه سال بالاخره امکان نمایش پیدا کرد و از این بابت از مسئولین محترم فارابی و ارشاد تشکر می‌کنم.

این کارگردان همچنین گفت: الان هم برای من بار مالی ندارد اما از نظر حیثیتی بالاخره فیلمی متعلق به من است که امیدوارم خانواده‌ها را جذب کند.

31823

در خلاصه داستان فیلم آمده است: شیرین که طرفدار تیم استقلال است به دلیل علاقه شدید به فوتبال از دبیرستان اخراج می‌شود و همزمان مورد توجه شاهرخ که خواننده و پرسپولیسی است قرار می‌گیرد اما شیرین از پرسپولیسی ها نفرت دارد!  شیرین و دوستش برای تماشای بازی استقلال و پرسپولیس، با لباس پسرانه به ورزشگاه می‌روند و ....

سعیده رودبارکی، نگین معتضدی، شهراد وثوقی، مجید حاجی‌زاده، فریبا شاهسون، حمید شریف‌زاده، نازنین پیرکاری، سحر افتاده، هلیا امامی، الهه فشاری، پریسا محبی، نوشین غریبی، مریم مرزبان، علی حمودی، جاسم کرار و امید علومی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو