هر آنچه باید از سریال آقازاده بدانید | جزئیات کامل ساخت سریال عاشقانه آقازاده در شبکه خانگی

منبع: کولاک

222

1399/2/10

15:32


هر آنچه باید از سریال آقازاده بدانید به همراه جزئیات کامل ساخت سریال عاشقانه آقازاده در شبکه خانگی همچنین اطلاعات تکمیلی در این مطلب. سریال عاشقانه آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی حامد عنقا ساخته شده است. فیلمبرداری این سریال در حال پایان بود که به دلیل شیوع کرونا متوقف شد. گفته شده ده درصد باقی مانده این سریال به زودی آغاز می شود تا پخش آن اواخر بهار امسال در شبکه نمایش خانگی آغاز شود.

حامد عنقا ۹ سال پس از طراحی و نویسندگی سریال قلب یخی به عنوان اولین سریال شبکه نمایش خانگی دوباره با عاشقانه ای خاص به این مدیوم بازمی گردد.

سریال آقازاده که چهارمین همکاری او با بهرنگ توفیقی پس از سریال های «انقلاب زیبا»، «پدر» و «بر سر دوراهی» است، متفاوت از این تجربیات تلویزیونی و در فضایی خاص خواهد بود‌. پیش تولید این سریال به تهیه کنندگی عنقا از سال گذشته و پیش از ساخت مجموعه نوروزی شبکه دو آغاز شده بود و پروانه ساخت آن نیز به تازگی صادر شده است.

از این سریال خبر می رسد امین حیایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی به سریال پیوسته است.این بازیگر بعد از دومین و البته آخرین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی در هیچ یک از آثار این مدیوم رسانه ای حضور نداشت.

«آقازاده» که چندی است در سکوت خبری فیلمبرداری و مراحل فنی خود را جلو می‌برد، در مشهد ادامه پیدا می‌کند. پیش از این حامد عنقا در گفت‌وگویی «آقازاده» را پیشکش فقیرانه‌ای به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا دانسته و اعلام کرده بود بخش‌هایی از سریال که در مشهد ضبط می‌شود، بر همه کار غلبه دارد.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی، با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستند.

تدوین و ساخت موسیقی قسمت‌های ابتدایی این سریال درحال انجام است و به زودی شاهد پخش آن در شبکه نمایش خانگی و سامانه‌های VOD فیلیمو و نماوا خواهیم بود.

حامد عنقا؛ نویسنده «آقازاده» درباره زمان پخش این سریال نیز خبر داد: ما در شرایطی که فکر نمی کردیم ویروس منحوس کرونا دامان ما را هم آلوده کند، می خواستیم با آغاز ماه مبارک پخش کار را شروع کنیم. اکنون هم تمام تلاشمان را می کنیم تا در نزدیک ترین زمان به نتیجه برسیم. بیش از ۹۰ درصد کار ضبط شده اما از آنجایی که ما فیلمبرداری را به صورت رج زدن جلو بردیم، هنوز باید سکانس هایی را بگیریم تا قسمتهای یک تا ۱۰ سریال را تکمیل کنیم. فکر می کنم از یک هفته ۱۰ روز بعد از اینکه فیلمبرداری مان را شروع کنیم با هماهنگی وزارت ارشاد و اخذ پروانه نمایش بتوانیم پخش سریال را آغاز کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو