دانلود بازی Spirit of the North برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Spirit of the North برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

564

1399/2/20

23:46


Spirit of the North از سری عناوین خاص و جذاب به سبک ماجراجویی است که استودیوی اینفیوز (Infuse) وظیفه‌ی ساخت آن را به عهده دارد. شما در این بازی سوم شخص باید کنترل یک روباه ماجراجو را برعهده گرفته و در ایسلند به گشت و گذار بپردازید. معماهای عجیب زیادی در این بازی وجود دارند که باید آن‌ها را حل کنید تا بتوانید به مسیر خود ادامه دهید. در داستان این بازی دیالوگ خاصی وجود ندارد و تمرکز سازندگان روی سفر این روباه بوده است. همچنین این بازی از گیم‌پلی فوق‌العاده و اعتیادآوری برخوردار است که بازی‌بازان را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. داستان این بازی ریشه در افسانه‌های سرزمین‌های شمالی دارد. سبک عنوان Spirit of the North بسیار منحصر به فرد است و در طول این بازی شاهد هیچ دیالوگ یا روایت داستانی نخواهیم بود و بازی‌بازان خود باید به کشف بازی و داستان آن بپردازند.

Spirit of the North PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Spirit-of-the-North

مطالب مرتبط

بازی‌بازان باید در محیط اطراف خود غرق شوند، در آن نفس بکشند و به کشف یکی از راز‌های تمدن باستانی سرزمین شمالی بپردازند. شما در بازی در نقش روباه قرمزی قرار می‌گیرید که داستان زندگی‌اش با نگهبان روح سرزمین‌های شمالی که روباهی ماده است، گره می‌خورد. وقتی در نقش این روباه قرمز در کوهستان‌ها و زیر شفق قطبی چشم‌نواز در حال ادامه دادن به سفر خود هستید، قطعا داستان قهرمان خود و هدفش از این سفر دور و دراز را خواهید فهمید.

عنوان Spirit of the North تقریباً از طریق روایت زیبای خود شما را به تحسین وا می‌دارد. از هنر خلق شده در بازی گرفته تا شخصیت‌ پردازی و حتی ساختار روایی داستان که کاملا بدون مکالمه بیان می‌شود، همگی نشان می‌دهند که توسعه‌دهندگان خلاق این بازی از قوه‌ی تخیل و خلاقیت بسیار زیادی استفاده کرده‌اند و آن را به خوبی در بازی گنجانده‌اند. ممکن است با دیدن مشکلات سخت‌افزاری که این بازی از آن‌ها رنج می‌کشد بخواهید تا Spirit of the North را روی پلتفرم دیگری امتحان کنید. جای تاسف دارد که بازی از خرابی‌های متعدد و مشکلات عدیده‌ی بهینه‌سازی رنج می‌برد و اجرای آن هر بار با مشکل مواجه شود مدتی طول می‌کشد تا دوباره به راه افتد. با این حال اگر بتوانید انیمیشن‌های دست و پا شکسته‌ی حرکت شخصیت اصلی و پازل‌ها و جمع‌آوری آیتم‌های بی هدف و خسته‌کننده را تحمل کنید، Spirit of the North خواهد توانست به هدفی که برای مخاطبان خود داشته‌ است برسد و شما را درگیر روایت و دنیای هنری خود کند.

منبع توضیحات: گیم‌فا

info

Spirit of the North is a single-player 3rd-person adventure game inspired by the breathtaking and mysterious landscapes of Iceland. The story takes root from various pieces of Nordic folklore.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64Bit
Processor: Intel Core i5-4460 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space
Sound Card: Onboard soundcard

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Spirit of the North-HOODLUM:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو