عاقبت رابطه جواد و مژگان در سریال بچه مهندس ۳ + جواد و مژگان ازدواج می کنند؟

منبع: کولاک

483

1399/2/27

11:54


عاقبت رابطه جواد و مژگان در سریال بچه مهندس ۳ به کجا ختم می شود؟ آیا جواد و مژگان ازدواج می کنند؟ اطلاعات تکمیلی را در این مطلب بخوانید. سریال بچه مهندس ۳ یکی از سریال هایی است که در شب های ماه رمضان از تلویزیون پخش می شود. استقبال از دو فصل قبلی این سریال باعث شده تا طرفداران آن پیگیر ماجرای سویمن فصل بچه مهندس هم باشند.

رابطه جواد و مژگان در سریال بچه مهندس ۳

رابطه جواد و مژگان در سریال بچه مهندس ۳

یکی از ماجراهای جالب در فصل سوم این سریال، رابطه شخصیت های «جواد» و «مژگان» است. بسیاری منتظرند تا بدانند آیا این دو در نهایت با یکدیگر ازدواج می کنند؟بازیگر نقش جوانی جواد را در این فصل روزبه حصاری و بازیگر نقش جوانی مژگان را حدیث چهره پرداز بازی می کنند.

جواد جوادی از کودکی و زمانی که در پرورشگاه بود با مژگان آشنا شد و بعد از این‌که این دو از هم دور شدند باز هم او را فراموش نکرد. مژگان به خانواده‌ای ثروتمند سپرده شد. آنها به خارج از کشور رفتند اما این جدایی باعث نشد جواد عشق دوران کودکی و نوجوانی‌اش را فراموش کند و هنوز به فکر ازدواج با او است.

یکی از احتمالات این است که جواد جوادی به دنبال مژگان به خارج از کشور برود اما آیا می‌تواند به آمریکا برود و آیا می‌تواند مژگان را پیدا کند؟ این اتفاق خیلی بعید به نظر می‌رسد البته به همین دلیل شاید نویسندگان سریال طرحی را ریخته باشند که همین اتفاق دور از ذهن بیفتد و همه غافلگیر شوند.

مژگان قبلا گفته بود هرگز جواد را فراموش نمی‌کند اما آیا سر قولش مانده است؟ اگر او و جواد دوباره با هم رو به رو شوند احتمال این‌که مژگان نیز به این ازدواج ابراز تمایل کند زیاد است اما مشکلات زیادی سر راه آنها قرار دارد.

یکی از مشکلات مخالفت پدرخوانده مژگان با این ازدواج است. او چندان از جواد خوشش نمی‌آید. البته جواد هم تغییر کرده و دیگر آن پسر خام نیست بلکه دانشگاه رفته، درس خوانده و افق‌های روشنی پیش رویش قرار دارد.

یکی دیگر از احتمالا این است که  مژگان از زندگی در کشوری غریب به ستوه بیاید و به ایران بازگردد. در این صورت او خیلی راحت می‌تواند جواد را پیدا کند و این‌گونه رابطه آنها دوباره شکل می‌گیرد و به سمت ازدواج می‌روند.

نکته مهم در سریال بچه مهندس این است که این سریال داستانی عاشقانه نیست که حتما توقع داشته باشیم شخصیت‌های آن در عشق خود پیروز شوند. این سریال مخاطرات زندگی یک کودک بی‌سرپرست را نشان می‌دهد. بنابراین شکست عشقی هم در این مسیر طبیعی است و می‌تواند بخشی از زندگی جواد جوادی باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو