دانلود بازی Virtua Tennis برای کامپیوتر – نسخه DEViANCE

دانلود بازی Virtua Tennis برای کامپیوتر – نسخه DEViANCE


منبع: دانلود ها

198

1399/3/5

23:27


صنعت بازی های کامپیوتری تا حدود بسیار زیادی از ورزش و مسابقات ورزشی تاثیر پذیرفته است . چرا که ذات پیروزی و شکست به جز جنبه ی بد ماجرا که به جنگ و خونریزی میانجامد در زمینه ی مسابقات ورزشی بیشترین تاثیر را دارد و این ایده ی اصلی خلق اکثریت بازی های کامپیوتریست . ( تلاش کن و پیروز شو و یا شکست را بپذیر و یک بازنده باش ) این تاثیر صرفا در هسته ی مرکزی این صنعت وجود ندارد بلکه بازی های ورزشی نیز راه خودشان را به داخل این صنعت باز کرده اند . بازی هائی از قبیل فوتبال ، بسکتبال ، بیسبال ، فوتبال آمریکائی ، تنیس و … که خوب شاید برخی از آنها از سایرین موفق تر بوده باشند.

البته با توجه به همه گیرتر بودن فوتبال استقبال از آن نیز بیشتر بوده و خوب این استقبال تلاش برای عرضه ی بهتر را بیشتر نموده و می توان گفت که موفقیت این بازی به نسبت سایرین بیشتر است . اما موضوع بحث ما فوتبال نیست ؟ تنیس بازی ای بود که در ابتدا به آن توجه زیادی نمیشد و به خاطر ذات این ورزش صرفا عده ی محدودی به سراغ آن می رفتند که این خود دلیلی بر عقب افتادگی این بازی در بین سایرین بود اما انقلاب بزرگی در صنعت بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی رخ داد و آن تولد Dreamcast بود.

Virtua Tennis PC-DEViANCE

دانلود-بازی-Virtua-Tennis

سایر بازی‌های ورزش تنیس

دستگاهی فوق العاده که یکی از بهترین عناوین آن چیزی نبود جز بازی Virtua Tennis . گرافیک فوق العاده ، گیم پلی روان ، استفاده از چهره و نام و عنوان بزرگان این ورزش و از همه مهمتر موجود نبودن یک فوتبال توانمند برای این کنسول توجه همگان را به بازی Virtua Tennis جلب کرد . شاید اغراق نباشد که بگوئیم در نگاه اول در زمان عرضه ی بازی Virtua Tennis ممکن بود آن را با یک مسابقه ی واقعی اشتباه بگیرید . این موفقیت باعث شد تا همگان جور دیگری به این عنوان نگاه کنند و اینگونه بود که Virtua tennis به دنیا آمد.

info

Virtua Tennis (Power Smash in Japan) is a series of tennis simulation video games started in 1999 by Sega AM3. The player competes through tennis tournaments and various arcade modes. Originally released to arcades, for the home console market the game was expanded with the introduction of the campaign mode. The latest games in the series are available on all major consoles, starting with Virtua Tennis 3.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® 95/98/ME/2000/XP/Vista/7

Processor: 800MHz Processor

RAM Memory: 64MB Ram

Hard Drive: 310MB Free space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل Bin بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Virtua Tennis-DEViANCE با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو