اولین ابر خودرو 3 بعدی جهان + تصاویر

اولین ابر خودرو 3 بعدی جهان + تصاویر


منبع: نمناک

245

1398/4/10

11:14


آقای " Divergent 3D " یکی از اتومبیل سازان لس آنجلسی می باشد که برای اولین بار ایده ساخت هایپرکار 3 بعدی جهان را به اجرا در آورد!

اولین ابر خودرو 3 بعدی جهان + تصاویر

اولین هایپرکار 3 بعدی جهان

دقیقا زمانیکه از دستگاه چاپ 3 بعدی رونمایی شد، هیچ یک از دانشمندان و محققان نمی توانستند آنرا باور کنند چرا که طبق پیش بینی ها گفته می شد که برای اولین با در آینده ای نه چندان دور رونمایی خواهد شد! از این رو این دستگاه های 3 بعدی امروزه یکی از اصلی ترین و مهم ترین دستگاه هایی هستند که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

با این وجود ساخت وسایل 3 بعدی در زمینه های بسیار کمی حضور دارند و شاید به میزان محدودی باشند چرا که هنوز هم قیمت این دستگاه ها گران است و هر شخص حقیقی یا حقوقی قادر به خرید انواع مجهز نیستند! اما آقای " Divergent 3D " یکی از اتومبیل سازان لس آنجلسی می باشد که اخیرا دست به اقدامی جالب زد.

" دیورتگنت 3D " در طی تصمیم اخیر خود، از اولین هایپرکار ساخته شده توسط دستگاه چاپ 3 بعدی رونمایی کرد که در آن از فناوری روز، تکنولوژی صنعت هوافضا اعم از فیبر کربن و آلیاژهای قدرتمند آلومینیوم بکار رفته است و به همین دلیل آنرا کاملا منحصر بفرد و جذاب کرده است!

لازم به ذکر است که بگوییم نتیجه این هایپرکار مدرن، قلب تپنده قدرتمندی با 720 اسب بخار که بصورت کامل با دستگاه چاپ 3 بعدی ساخته شده که این تنها قسمت 3 بعدی این هایپرکار نیست و بلکه تمام قسمت های آن توسط دستگاه چاپ 3 بعدی ساخته شده است.

همچنین طراحی این هایپرکار از جت الهام گرفته شده است که با تماشای دقیق این اتومبیل می توان متوجه این موضوع شد که علیرغم طراحی بیرونی و آیرودینامیک آن، داخل کابین نیز از جت الهام گرفته شده که این ایده برای اولین بار در سال 2015 میلادی داده شد.

اما جالب است بدانید که ساخت اتومبیل های 3 بعدی، هیچ آلودگی و هزینه زیادی ندارد و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت می توان اتومبیل منحصر بفردی را ساخت و امید برآن است تا بتوان شاهد اتومبیل های 3 بعدی در آینده ای نه چندان دور بود و دیگر این میزان گرما به کره زمین تحمیل نمی شد.

اولین هایپرکار 3 بعدی دنیا با الهام از جت رونمایی شد + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو