شبنم قلی خانی در برنامه روبراه شبکه ۲ + عکس

منبع: روزگار

108

1399/3/16

06:21


شبنم قلی خانی در برنامه روبراه شبکه ۲ + عکس

مژده لواسانى مجری ، سردبیر ، نویسنده ، کارگردان و گوینده رادیو با دعودت کردن شبنم قلی خانی در برنامه روبراه عکسی دونفره منتشر کرد. وی مژده لواسانی متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران . به عنوان کودک در برنامه‌های «سلام کوچولو» «بچه‌های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» حضور داشته و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ «من هم می‌توانم» تجربه کرده است.

 

برنامه روبراه,شبنم قلی خانی ,مژده لواسانى

 

بعد از روبراهِ امشب،با دوست بسیار مهربان و نازنینم شبنم قلی خانی
عیدتون هزاران بار مبارک
خاصه سادات گرانقدر که بزرگترین افتخار زندگی یعنی نشانِ سیادت رو دارند و از خاندان مطهر اهل بیت علیهم السلام هستند و من بزرگترین حسرت زندگیم،نداشتنِ این نشان مقدسه

 

برنامه روبه راه هر هفته یک پرونده اجتماعی را برای خانواده ها باز کرده و طی چهار روز از چهار منظر مختلف به آن می پردازد. موضوعات این برنامه غالبا دغدغه خانواده ها، جوانان و جامعه است. بدین ترتیب در آغازین روزِ گشودن پرونده با یک سوژه مردمی و دیدگاه آسیب شناسانه مواجهیم. در روز دوم با حضور یک چهره مردمی به مساله طرح شده پرداخته می شود. در سومین روز از حضور یک کارشناس و مسئول بهره برده که با چالش های خاص خود همراه است و در آخرین و چهارمین روز برنامه که پرونده مورد نظر بسته می شود، یک نمونه موفق از  آن موضوع به برنامه دعوت می شود.

 

شبنم قلی خانی در برنامه روبراه شبکه ۲ + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو