واکنش تند حامد بهداد به تخریب شدن خانه پرویز مشکاتیان

منبع: آرگا

59

1399/3/18

16:37


این روزها تخریب شدن منزل پدری پرویز مشکاتیان، یکی از هنرمندان توانا و سرشناس موسیقی کشورمان که در زمینه آهنگسازی و نوازندگی فعالیت دارد موجب شده تا برخی از هنرمندان به ویژه حامد بهداد نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

واکنش تند حامد بهداد به تخریب شدن خانه پرویز مشکاتیان

ابراز تاسف حامد بهداد بازیگر کشورمان نسبت به تخریب خانه پدری پرویز مشکاتیان موجب برانگیخته شدن احساسات بسیاری از هموطنان شده است او با انتشار متنی احساسات خود را نسبت به این موضوع اینگونه بیان کرده است:

«به‌خاطر این اتفاق با مردم اصیل و هنرپرور نیشابور احساس مشترک دارم و متاسفم. همینطور برای شهر نیشابور، شهر فیروزه و موسیقی و خط و شعر و هزاران لعل دیگر متاسفم. برای آن دسته از مسیٔولین بی کفایت ذی‌ربط و افراد غیر فرهنگی آن شهر که قدر پیشینه تاریخی _فرهنگی گران‌بهای آن شهر و مردمش را نه می‌دانند، و نه اگر حتی بگوییم می‌فهمند ، بیشتر متأسفم. پرویز مشکاتیان و هر هنرمند و ادیب آن خطه گهربار، هویت نیشابور است. و چه سهل‌انگارانه نتوانستید از خانه پدری مشکاتیان که می‌توانست موزه‌ای در شهر نیشابور باشد، صیانت کنید. حیف از آن خانه و حیف از پیشینه آن شهر زیبا. بهتر است جلوی این ویرانی بایستید و آن یکی از هزاران میراث فرهنگی ایران را سامان دهید.»

حامد بهداد واکنش تند خود را از تخریب شدن خانه پرویز مشکاتیان اعلام کرد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو