عکس کودکی پرستو صالحی بازیگر زن سینما

منبع: روزگار

227

1399/3/20

05:53


عکس کودکی پرستو صالحی بازیگر زن سینما

پرستو صالحی بازیگر زن ایرانی با با به اشتراک گذاشتن عکسی از دوران کودکی خود صفحه شخصی خود را بروز کرد. وی مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است.

 

عکس کودکی پرستو صالحی بازیگر زن سینما,پرستو صالحی,عکس کودکی پرستو صالحی

 

گفتم با عکس بچگی هام این خواهش رو بکنم از اون عده ی کمی از دوستان که عکس پروفایل شون عکس فرزند کوچک خانواده شون هست و میان تو صفحات بقیه فحاشی میکنند یا فحش و ندین یا حداقل عکس بچه ی بی گناه و از صفحه تون بردارید گناه داره تصویر پاک یک کودک با الفاظ رکیک همراه بشه … و بدتر از اون وقتی اهل فحاشی و قضاوت هستین سر در پیج تون از خدا پیغمبر و حافظ و مولانا جمله ننویسید ولله به خدا، اینور فحش و فضیحت بعد جمله ی بالای صفحه این هست : خدا هست!!! د لامصب اگه به این حرف اعتقاد داری نکن این کارو دیگه  عاشقتونم رفقا عکس پرستوی متفکر در کودکی

 

عکس کودکی پرستو صالحی بازیگر زن سینما,پرستو صالحی,عکس کودکی پرستو صالحی

 

با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می‌کند.اسطوره‌هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده‌است.او پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

 

عکس کودکی پرستو صالحی بازیگر زن سینما

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1679745

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو