امیر حسین آرمان و لادن مستوفی در آخرین قسمت سریال پریا

منبع: روزگار

330

1399/3/20

14:09


امیر حسین آرمان و لادن مستوفی در آخرین قسمت سریال پریا

امیر حسین آرمان صفحه شخصی خود را بروز کرد با گذاشتن عکسی از خود و لادن مستوفی در آخرین قسمت سریال پریا. او متولد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱ – تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران است. آرمان از سال ۸۱ در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی شرکت کرد و در سال ۸۳ با حضور در فیلمی از حسن فتحی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نمود.

 

امیر حسین آرمان و لادن مستوفی, لادن مستوفی,امیر حسین آرمان,آخرین قسمت سریال پریا,سریال پریا,

 

امشب آخرین قسمت از پریا ست. خوشحالم که در این مدت با هم بودیم. ممنون از تک تک شما عزیزان و خسته نباشید میگم به گروه سازنده درجه یک از همکاران با انرژیم جلوى دوربین، کارگردان محترم و سایر دوستانم در پشت دوربین که همگى با عشق این کارو بوجود آوردند. عکس از آخرین روزهاى تصویربردارى.

 

امیر حسین آرمان و لادن مستوفی, لادن مستوفی,امیر حسین آرمان,آخرین قسمت سریال پریا,سریال پریا,

 

لادن مستوفی در ۲۶ آبان ۱۳۵۱و در تنکابن به دنیا آمده است. او تحصیلات دانشگاهی خود را نیمه تمام رها کرده و وارد عرصه و دنیای بازیگری شده است. مستوفی همسر شهرام اسدی (کارگردان) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است. شهرام اسدی متولد ۱۳۳۲ در سلماس است. او دارای کارشناسی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و کارشناسی ارشد از دانشگاه کالیفرنیا امریکا است. این زوج هنری در کنار یکدیگر به عنوان مکمل یکدیگر فعالیت می کنند. شهرام اسدی کارگردان و فیلم نامه نویس است و مستوفی بازیگر و در بسیاری از فیلم هایی که اسدی کارگردانی آن را بر عهده داشته، مستوفی (همسر کارگردان)، در آن ایفای نقش می کند.

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1682733

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو