پریناز ایزدیار برنده تندیس بهترین بازیگر زن سینما در جشن حافظ

منبع: روزگار

178

1399/3/24

18:59


پریناز ایزدیار برنده تندیس بهترین بازیگر زن سینما در جشن حافظ

در شانزدهمین جشن حافظ سال ۱۳۹۵ بهترین بازیگر زن سینما برای بازی در فیلم ابد و یک روز مشخص شد. پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در تهران بدنیا آمد. خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد.

 

بهترین بازیگر زن سینما,پریناز ایزدیار,جشن حافظ

 

پدر ایشان یکی از مخالف‌های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ حقوق بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (1388) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت.

 

بازیگر زن سینما در شانزدهمین جشن حافظ برای بازی در فیلم ابد و یک روز

 

بهترین بازیگر زن سینما,پریناز ایزدیار,جشن حافظ

 

پریناز ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

لینک کوتاه این مطلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1708832

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو