دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای کامپیوتر – نسخه PROPHET

دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای کامپیوتر – نسخه PROPHET


منبع: دانلود ها

143

1399/3/26

04:46


داستان در عناوینی به سبک Painkiller اهمیت چندانی ندارد و هدف اصلی در این‌گونه بازی‌ها، گرفتن اسلحه‌ای در دست و پاک کردن لوکیشن‌های مختلف از وجود دشمنان است. داستان بازی Painkiller Hell and Damnation ترکیبی از داستان نسخه اصلی و نسخه Battle Out of Hell است. شخصیت اصلی بازی Daniel Garner نام دارد، او و همسرش Catherine در یک حادثه رانندگی جانشان را از دست می‌دهند. Catherine بعد از مرگش به بهشت می‌رود ولی Daniel بی‌چاره نه جایی در بهشت دارد و نه در جهنم!

بعد از داستان نسخه اصلی Daniel دردنیایی بین بهشت و جهنم سرگردان است در حالی که دیگر هیچ اعتمادی به وعده شیاطین برای آزادیش از این وضعیت ندارد. این‌ بار مرگ شخصاً به دنبال Daniel می‌آید و برای رسیدن Daniel به همسرش از او می‌خواد تا هفت هزار روح برایش جمع آوری کند. به همین سادگی داستان بهانه‌ای برای شروع یک کشتار دیوانه وار می‌شود!

Painkiller Hell and Damnation PC-PROPHET | ElAmigos

دانلود-بازی-Painkiller-Hell-and-Damnation

مطالب مرتبط

روند بازی Painkiller Hell and Damnation بسیار ساده است، شما وارد یک مکان می‌شوید، در ادامه راه‌های ورودی و خروجی بر روی شما بسته می‌شود و موجی از موجودات جهنمی از در و دیوار بر سر شما نازل می‌شوند و تا وقتی که شما تمامی آن‌ها را نابود نکنید، حق خروج از محیط را ندارید! بعد از این مراحل پورتالی باز شده و به مرحله بعدی هدایت می‌شوید، حالا شما قسمت عمده گیم‌پلی بازی را می‌دانید!

این روند پس از مدتی تکراری و کسل کننده می‌شود. تماشای منفجر شدن و قطعه قطعه شدن دشمنان، جالب و شاید آرام‌بخش است ولی همه چیز این نیست! شاید بگویید که تمامی بازی‌های شوتر خطی از همین فرمول استفاده می‌کنند، ولی حداقل وجود چند خط دیالوگ در طول بازی می‌توانست این مشکل را تا حدودی بهبود ببخشد.

متاسفانه بازی از فیزیک مناسبی نیز بهره نمی‌برد و تقریبا حالتی منسوخ و تاریخ گذشته دارد. مراحل به شدت سطحی و یکنواخت طراحی شده‌اند و شما به هیچ‌گونه استراتژی و تفکری برای پیش‌روی در مراحل نیاز ندارید! مشکل دیگر این است که شما نمی‌دانید بین هر فصل چه اتفاقی برای Daniel می‌افتد! در یک مرحله شما در ایستگاه مترو در حال کشتار موجودات جهنمی هستید و بدون مقدمه در مرحله بعد بالای یک برج بلند با یک اژدها مبارزه می‌کنید!

کات سین‌های در پایان هر چپتر وجود دارند که داستان بازی را شرح می‌دهند ولی متأسفانه بسیار کوتاه و مبهم هستند و به بهبود بازی کمک چندانی نمی‌کنند! برخی از مراحل بازی اصلی، در این نسخه حذف شده‌اند. کمپین اصلی چهار چپتر دارد و هر کدام از آنها بسیار کوتاه هستند؛ طوری که می‌توان بازی را در سطح سختی daydream در مدت کمتر از ۳ ساعت به پایان رساند.

سلاح‌های نسخه اصلی بازی در این عنوان نیز وجود دارند که هر کدام ویژگی و کاربرد خاصی دارند. علاوه بر آن، سلاح جدیدی به نام Soulcatcher در اختیار شما قرار می‌گیرد که ویژگی جالبی دارد، می‌توان به وسیله این سلاح روح دشمنان را از کالبد آنان بیرون کشید! مدتی بعد از استفاده این سلاح، می‌توان به وسیله آن، وجود دشمنان را تسخیر کرد؛ طوری که آن‌ها همراه شما به مخلوقات دیگر حمله می‌کنند! Soulcatcher مانند بقیه‌ی سلاح‌ها استفاده دومی نیز دارد، با این سلاح می‌توان پره‌های تیغی را به سمت موجودات جهنمی بی‌نوا پرتاب کرد که البته بسیار قدرتمند است. این‌بار نیز سلاح‌ها نیاز به Reload ندارند و این امر باعث افزایش سرعت بازی می‌شود.

info

Heaven’s Hitman is Back… With a Vengeance

Evil has returned! Demonic powers are manifesting themselves as a myriad of dark creatures, fighting over the fates of imprisoned souls caught in Purgatory.

Once again, it is up to Daniel Garner, in the unenviable position of being the Curse of Darkness and the Toy of Light, to fight his way past hordes of demons and fiends.

Questions remain… “Can he stop the powerful creatures that stand in his way? Will he ever leave the hell of Purgatory and be reunited with his wife Catherine?”

Painkiller Hell & Damnation is a fast-paced, thrilling modern remake of an all-action shooter Classic!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Windows Vista/7

Processor: Intel Core 2 Duo @ 2Ghz / AMD Athlon 64 X2 equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600XT (256 MB)

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB HD space

Sound: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7

Processor: 2.4 GHz Quad Core processor

Memory: 3 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 9800 GTX/ATI Radeon HD 4850 (512+ MB)

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB HD space

Sound: DirectX Compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

هر دو نسخه شامل آیتم های زیر می باشند :

* Collector’s Edition DLC

* Preorder DLC

* Digital Extras

* Halloween DLC

* Satan Claus DLC

* Medieval Horror

* The Clock Strikes Meat Night

* Operation “Zombie Bunker”

* Full Metal Rocket

* Heaven’s Above

* Demonic Vacation at the Blood Sea

* City Critters

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو