دانلود بازی Castle Crashers Steam Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Castle Crashers Steam Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

240

1399/3/26

04:46


بخش اغازین بازی Castle Crashers به این صورت شروع میشه که یک فرد مرموز کریستال ارزشمند و چهار پرنسس پادشاه رو می دزده و حال وظیفه یکی از شوالیه های دلاور پادشاه هستش که کریستال و پرنسس ها رو نجات بده. در بازی دیالوگ های بسیاری وجود نداره و شاید بشه اینو یکی از ویژگی های این بازی دونست چون باعث میشه خود شما با توجه به صحنه هایی که در بازی میبینید داستان بازی Castle Crashers رو حدس بزنید که بیشتر این صحنه ها توام با خنده و شوخی هستش پس اونقدرا هم چیز بدی نیست چون مطمئنا نمی خواید هنگام نبرد برای تکه تکه کردن دشمن ها قبلش گپی دوستانه داشته باشین.

Castle Crashers Steam Edition PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Castle-Crashers-Steam-Edition

بهترین قسمت بازی Castle Crashers جستجو کردن در دنیای فوق العاده این بازی هستش صدها مراحل مختلف در این بازی وجود داره از مناطق سرد و یخی گرفته تا صحرا های گرم و بی آب و علف، در واقع هنر طرحان این بازی باعث شده تمامی محیط ها، دشمنان و هیولاهای بازی زیبایی خاص و باور پذیری داشته باشن که باعث شده از دیدن محیط های متفاوت بازی هرگز خسته نشین و اما دیگر قسمت این بازی که شما رو مجذوب خودش میکنه صحنه ها و شوخی های بامزه هستش که در روند بازی شاهدش خواهید بود و در نقطه مقابل صحنه های خشن و خونین جنگ هاست.

در ابتدای بازی شما می توانید از بین چهار شوالیه بازی یکی رو انتخاب کنید که هر کدومشون قدرت و ویژگی خاصی دارن که بر اساس رنگ طبقه بندی میشن. شوالیه قرمز توانایی استفاده از صاعقه رو داره، شوالیه سبز توانایی استفاده از سم، شوالیه نارنجی توانایی استفاده از آتش و در اخر شوالیه آبی که توانایی استفاده از یخ رو داره در طی روند بازی شما XP یا امتیازی بر اساس تجربه کسب می کنید که به وسیله این امتیاز های میتونید Level خودتون رو افزایش بدید که باعث میشه توانایی هاتون هم افزایش پیدا کنه در واقع توانایی های شما به چهار دسته : قدرت،جادو، دفاع و چالاکی تقسیم میشه که شما می توانید به هر صورتی که دوست دارید شخصیت خودتون رو بر پایه این توانایی ها قوی تر کنید اما کاستومایز شخصیت شما به همین جا ختم نمیشه.

منبع توضیحات : بازی‌مگ

info

Hack, slash, and smash your way to victory in this newly updated edition of the insanely popular 2D arcade adventure from The Behemoth! Up to four friends can play locally or online and save your princess, defend your kingdom, and crash some castles!

With the new Barbarian Makeover Update, Castle Crashers now delivers uncapped framerate and a new Ultra texture quality mode. We even built a new, fast-paced multiplayer minigame just for you and your friends!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Microsoft® Windows® XP / Vista / 7

Processor:Intel Core 2 Duo 2GHz+ or better

Memory:1 GB RAM

Graphics:256 MB video card

DirectX®:9.0c

Hard Drive:255 MB HD space

Sound:DirectX compatible

Other Requirements:Broadband Internet connection

Additional:Supports Microsoft® Xbox 360 controller or Direct Input compatible controller

Additional:Ultra Graphics Mode requires a 64-bit OS, at least 4GB of RAM, and a 2GB VRAM

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Castle Crashers Steam Edition v2.7 MULTI11-SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو