دانلود بازی Bad Guys at School برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Bad Guys at School برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

83

1399/3/29

15:35


بازی Bad Guys at School شما را در نقش یک دانش آموز مدرسه قرار می‌دهد و وظیفه‌تان هم این است که علیه سیستم مدرسه قیام کنید. شما می‌توانید تصمیم بگیرید که نقش خود را از دانش آموز به معلم تغییر داده و کسی باشید که علیرغم دیدن بازیگوشی و شیطنت‌های دانش آموزان در کلاس و محیط مدرسه، قصد داشته باشید که نظم و انضباط را در آن برقرار کنید. بازی در حالت چندنفره دنبال خواهد شد و طی آن، بازیکنان مختلفی شورش و خشونت خود را در مدرسه به هر شکل ممکن نشان می‌دهند. ماموریت‌های زیادی برای هر فرد در این بازی وجود دارد که یقینا برای چندین ساعت می‌توانند شما را سرگرم کنند. این بازی صرفا جنبه‌ی سرگرمی و تفریحی ندارد و در بخش چندنفره باید در تیم‌هایی قرار بگیرید که امتیاز کسب می‌کنند. هر تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند، در نهایت به لقب بدترین افراد مدرسه شناسایی خواهند شد. باید آیتم‌های موجود در نقشه را جمع‌آوری کرده و با درآمدی که کسب می‌کنید، اقلام موردنیاز خود را برای شورش در مدرسه خریداری کنید. همه چیز به خود شما بستگی دارد و پیشرفت شما نیز با اتمام ماموریت‌ها حاصل خواهد شد.

Bad Guys at School PC-PLAZA

دانلود-بازی-Bad-Guys-at-School

مطالب مرتبط

در بازی Bad Guys at School جستجوی نقشه بازی اهمیت زیادی دارد. گیم‌پلی بازی فوق‌العاده هیجان انگیز و خنده‌دار است و می‌توانید با اکثر المان‌ها و افراد تعامل داشته باشید. بلند کردن معلم و پرت کردن آن‌ها، اتوبوس رانی در محوطه مدرسه و بهم‌ ریختن کتابخانه‌ی مدرسه، تنها جزوی از کارهایی است که می‌توانید در مدرسه انجام دهید. شما برای کسب اعتبار در این بازی، نیازی به درس خواندن زیاد ندارید، بلکه باید یک دانش آموز شرور تمام عیار باشید و اجازه ندهید که بقیه‌ی دانش آموزان نیز در حد شما ظاهر شوند. وحشیگری در مدرسه را در به حد نهایی خودش برسانید و ببینید که تجربه‌ی چنین ماموریت‌هایی در یک محیط چندنفره آنلاین، چه لذتی می‌تواند داشته باشد.

info

In Bad Guys at School you can play as students and revolt against school system, or decide to become a teacher that must maintain order despite the violence and brutality in the school. Play in multiplayer or single player mode and complete missions to earn reputation and money to become a “Bad Guy”.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel Core i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Bad Guys at School-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو