دانلود بازی Waking برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Waking برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

163

1399/3/30

03:26


بازی Waking شما را به سفری عاشقانه و ماجراجویانه در ذهن مرده‌ی خودتان دعوت می‌کند. این بازی توسط یک نفر توسعه داده شده و به‌عنوان یک اثر مستقل-تک‌نفره توانسته نمرات بسیاری خوبی را از سمت منتقدین دریافت کند. فضای بازی به صورت سوم‌شخص و اکشن بوده که المان‌های آرامش‌بخش در سرتاسر گیم‌پلی آن گنجانده شده است. با نیروهای فراموشی خود مبارزه کنید، خاطرات کسانی که دوستشان دارید را به‌یاد بیاورید و برای زندگی خود تلاش کنید تا زنده بمانید.

Waking PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Waking

مطالب مرتبط

داستان بازی Waking از جایی شروع می‌شود که شما به کما رفته‌اید و درگیر رویاهای خود هستید. در گوشه‌های ذهن متروکه‌ی شما، اصواتی شنیده می‌شود که شما را برای بازگشت به خانه‌ی اصلی که به آن‌جا تعلق دارید، صدا می‌زنند. این بازی سعی دارد تا سفری کاملا شخصی برای شما رقم بزند که انعکاس درون خود را در آن تجربه کنید و احساسات فراموش‌شده‌ی خود را یکبار دیگر لمس نمایید. در مسیرهای پیچیده‌ی ذهن خود سفر کنید و برای بیدارشدن از کما تلاش نمایید. با ترس‌ها و علایق خود روبرو شوید، خاطرات کسانی که عاشقانه دوستشان دارید را به‌یاد آورید و هرکاری کنید تا بتوانید از این خواب ابدی بیدار شوید.

info

Locked in the darkness of a coma, you dream. In the recesses of your mind, voices call you home, beckoning you towards the light and the void beyond. But it is not your time. Not yet.

Waking is a uniquely personal journey of self reflection and remembrance combining third person exploration and real-world meditation. Traverse the twisted pathways of your mind in a quest to wake, and make choices that shape a uniquely individual experience. Along the way, face your fears and desires as you summon memories of loved ones, and do battle with those who would have you sleep forever.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8 and up

Processor: i5 and up

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Dedicated video card is required

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: Integrated

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: i7 ~3 Ghz / Ryzen 7

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Sound Card: Integrated

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Waking-HOODLUM با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو