دانلود بازی Football Manager 2020 برای کامپیوتر – نسخه MKDEV

دانلود بازی Football Manager 2020 برای کامپیوتر – نسخه MKDEV


منبع: دانلود ها

277

1399/3/30

05:28


باشگاه فوتبالی خود را همان‌طور که دوست‌دارید راه‌اندازی کنید! هر تصمیم شما در Football Manager 2020 لحاظ خواهد شد و تاثیرات آن در سرتاسر بازی خواهد بود. در نسخه ۲۰۲۰ تمامی مکانیزم‌های بازی بهبود یافته و سیستم پیشرفت و دریافت پاداش کاملا جدیدی طراحی شده که تابه‌امروز شاهد آن نبوده‌ایم. شما باید برای ارتقاء سطح مربیگری خود تلاش کنید تا باشگاه و کلاس کاری خود را ارتقاء بدهید. نسخه ۲۰۲۰ بازی مربیگری فوتبال توسط کمپانی SEGA منتشرشده و استودیو موفق “Sports Interactive” وظیفه توسعه آن را داشته است.

بازی Football Manager 2020 سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و جدیدی را ارائه دهد. ازاین‌رو در این نسخه شاهد مکانیسم‌های جدیدی نظیر Club Vision و Code of Conduct هستیم که برای اولین‌بار در این سری مورد استفاده قرار گرفته است. این موارد شامل قرادادها و نکاتی می‌شود که در زمان آغاز یا تمدید یک قرار داد با هیئت مدیره باشگاه آن‌ها را ثبت می‌کنید. در ادامه این نکات را باید در قالب یک سری دستورالعمل به بازیکن‌های تیم ابلاغ کنید. هدف از این ویژگی‌ها هم ایجاد یک نظم و انضباط میان بازیکن است و می‌‌توانید شرایط تیم خود را در وضعیت‌های مختلفی (باتوجه‌به تصمیم‌های خود) قرار دهید.

Football Manager 2020 v20.4.1 PC-MKDEV

دانلود-بازی-Football-Manager-2020

در بازی می‌توانید خود را محک بزنید و به‌جای مربی اصلی، تیم مورد علاقه خود را مدیریت کنید که این دقیقا هدف بازی Football Manager است که بتوانید با اطلاعاتی که از تیم و بازیکنان خود در دست دارید، بهترین ترکیب ممکن را روانه مسابقات و در بازی پیشرفت کنید. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سری فوتبال منیجر برخلاف آثاری چون فیفا و PES،‌ برای همه افراد طراحی نشده است؛ چراکه حتی امکان دارد پس از مدتی کسالت‌آور نیز شود. لذت واقعی این بازی برای کسانی است که واقعا به شغل مربیگری و تیم‌داری علاقه‌مند هستند و به‌جای اینکه علاقه‌ای به کسب مهارت در بازی کردن داشته باشند، ساعت‌ها خود را درگیر تیم و مسائل مربوط به آن می‌کنند.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

info

Run your football club, your way. Every decision counts in Football Manager 2020 with new features and polished game mechanics rewarding planning and progression like never before, empowering managers to develop and refine both your club’s and your own unique identity.

Walk down the tunnel to a living, breathing football world with you at the very heart of it. Around here, your opinion matters!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (SP1), 8/8.1, 10 (Update 1803/April 2018 or later) – 64-bit

Processor: Intel Pentium 4 (64-bit), Intel Core 2 or AMD Athlon 64 – 2.2 GHz +

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel GMA X4500, NVIDIA GeForce 9600M GT or AMD/ATI Mobility Radeon HD 3650 – 256MB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 7 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) بازی را توسط فایل اجرایی fm25.exe می توانید اجرا کنید.

—————-

نکته اول) چنان چه در اجرای بازی مشکل داشتید، به پوشه “CrackTest Folders” مراجعه کنید. تعداد زیادی کرک برای CPUهای مختلف در این پوشه قرار دارد. نزدیک ترین پوشه به مدل CPU خود را انتخاب کنید، محتوای درون آن را کپی کرده و در پوشه اصلی بازی خود، جایگزین نمایید تا کرک جدید اعمال شود. درضمن، می توانید کرک سایر CPUها را هم امتحان کنید. مثلا مشکلی ندارد اگر کرک AMD Ryzen را بر روی Intel تست کنید.

نکته دوم) شاید گاهی اوقات مشکل از کرک بازی نباشد. به همین خاطر، لطفا فایل “fm25.exe” را به صورت تطابق با ویندوز 7 یا 8.1 اجرا کنید. برای این منظور به بخش Properties فایل fm25.exe رفته و در باکس Compatibility گزینه ویندوز 7 یا 8 را انتخاب نمایید.

نکته سوم) حتما فایل fm25.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید تا مشکلی در دسترسی ها نداشته باشید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود کرک نهایی MKDEV به صورت جداگانه

—————-

دانلود بازی Football Manager 2020 v20.4.1-MKDEV:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو