دانلود بازی The Cursed Crusade برای کامپیوتر – نسخه PROPHET

دانلود بازی The Cursed Crusade برای کامپیوتر – نسخه PROPHET


منبع: دانلود ها

118

1399/4/10

15:20


بازی The Cursed Crusade یک بازی اکشن سوم شخص و عنوانی بسیار غنی با ایده های جالب است. داستان بازی The Cursed Crusade در زمستان سال ۱۱۹۸ اتفاق می افتد و ماجرای دو مسافر را که شاد و سرخوش هر کدام مسیر خود را می روند، به تصویر می کشد، اما سرنوشت چیز دیگری در آستین دارد و این دو را نزدیک به هم می کند.

Denz de Bayle به دنبال پدر خود می گردد که طی سومین جنگ صلیبی گم شده و شخصیت دیگر استبان نویمبر Esteban Noviembre است که یک دزد حرفه ای است. این بازی از آن دسته عناوینی است که با دوستان خود آن را بازی می کنید و هیجان بخش Co-Op را در قالب داستان با هم تجربه می کنید. Hack-and-Slash بازی بسیار لذت بخش است.

The Cursed Crusade PC-PROPHET

دانلود-بازی-The-Cursed-Crusade

شما می توانید انتخاب کنید که در نقش کدام یک از این دو قرار بگیرید و کدام یک دوستتان باشد، اما اگر بازی The Cursed Crusade را به صورت تک نفره می روید، می توانید در نقش یکی از شخصیت ها قرار گرفته تا دیگری توسط هوش مصنوعی کنترل شود. دنز انسانی است که شناخت کاملی از شخصیت خود ندارد، او آدمی احساساتی، ولی نیرومند و با تفکر است.

در سمت دیگر استبان آدم شهوت پرستی است و در میان جنگ چرت می زند و دائم الخمر است. در اینجاست که کمدی را در میان این دو پیدا می کنیم. این دو، شخصیت هایی هستند که تمام قوانین Templarها را می شکنند و فقط به هدف خود فکر می کنند. خوشبختانه این دو رفیق در مبارزات بسیار با هم هماهنگ هستند و نبردهای خونین و خشنی را انجام می دهند.

در بازی قابلیتی به نام Soul Burn وجود دارد که نوعی حرکت جادویی است و در آن می توانید با کند کردن حرکات دشمنان، ضربه مهلکی به آن ها بزنید. نکته درخشان این است که بازی تنوع بالایی دارد و مأموریت ها خیلی متفاوت هستند و این موضوع در محیط ها هم به چشم می آید.

شما می توانید در طول بازی از اشیاء محیط برای منهدم کردن دشمنان هم استفاده کنید، مثلا اگر نزدیک یک کباب پز باشید، می توانید صورت دشمن را به آن بچسبانید و یا سر آن ها را به دیوار و اشیاء اطراف بزنید. افکت های تصویری غم انگیزی به مناسبت موضوع بازی در آن وجود دارند. ۲ ماجراجو در این بازی به مخالفت با دنیای قدیم بر می خیزند. Denz عضو یک فرقه مذهبی از قرون وسطی و Esteban یک سرباز حیله گر .هر چند که ممکن است ریشه های مختلفی داشته باشند اما انگیزه و هدفشان یکی است و آن قرار گرفتن در خطر و جلوگیری از رخداد یک جنگ صلیبی دیگر است تا خودشان را از یک نفرین وحشتناک که روحشان را اذیت می کند رهایی دهند.

info

Set against the backdrop of the Old World, two adventurers–both seasoned warriors–will quest across a Western Europe ablaze with the turmoil of a newly begun Fourth Crusade. Denz, a holy Templar, and Esteban, a roguish mercenary, may have different origins, but their motivations are the same: amidst the danger and despair of a new Crusade, to find the means to deliver themselves from a terrible curse that threatens to consume their immortal souls.

Key Features

The Old World Burns – Embark on a contentious quest for retribution spanning five chapters and over 30 missions that promises to bring fire, death, and destruction to the great cities of medieval Europe.

A Templar Cursed – Transform the world around you into a flaming red vision of Hell, increasing your strength and your ability to perceive hidden things, all at the expense of your humanity.

Brotherhood of Steel – Split-screen or online, recruit a friend to assume control of the thief, Esteban, to join in the excitement of shared adventure.

Intense, visceral 3rd-person action – Easy to grasp yet deep in its execution, a weapon-based combat engine features over 90 combos, dozens of weapons, and a timing-based counter system.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP (SP3), Vista (SP2), 7

Processor:Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equal to 2.0 GHz or better

Memory:2 GB RAM

Graphics:Video Card compatible DirectX 9.0c with 256 Mb of memory; NVIDIA GeForce 8800 series, or ATI Radeon 4870, or better

DirectX®:dx9.0c

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Cursed Crusade MULTi7-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو