دانلود بازی Battlefield Bad Company 2 برای کامپیوتر – نسخه RELOADED

دانلود بازی Battlefield Bad Company 2 برای کامپیوتر – نسخه RELOADED


منبع: دانلود ها

351

1399/4/10

15:48


داستان بازی Battlefield Bad Company 2 از سال ۱۹۹۴ زمانی که ژاپن مورد حمله امریکا قرار گرفته بود آغاز می شود. شما در تاریکی شب با چند قایق در حال حرکت به سمت اردوگاه دشمن هستید، اما در بین راه ناگهان دشمن متوجه حضور شما می شود و شما مورد حمله دشمن قرار می گیرید و مجبور به فرار به خشکی می شوید و از اینجا است که شما کنترل کامل کاراکتر را بر عهده میگیرید و یک درگیری بین شما و نیروهای دشمن رخ می دهد.

شما بعد از طی کردن مسیر سوار یک کشتی می شوید و از منطقه فرار می کنید. اما بعد از گذشتن چند ثانیه صدای انفجار مهیبی می آید و نور همه جا را فرا میگیرد (این منظره نماد حمله ی اتمی امریکا به ژاپن است) و در عرض چند ثانیه همه چیز نابود می شود از اینجا بازی از زمان ۱۹۹۴ یک پرش به زمان مدرن می زند و از اینجا گروه bad company در اختیارشما قرار می گیرد متن بالا یک توصیف از داستان اولیه ی بازی Battlefield Bad Company 2 و مرحله اول بازی بود . بازی دارای cut-sence های زیادی است که به وسیله آن ها داستان بازی پیش می رود.

Battlefield Bad Company 2 PC-RELOADED | ElAmigos

دانلود-بازی-Battlefield-Bad-Company-2

گیم پلی بازی Battlefield Bad Company 2 تفاوت چندانی با نسخه ی اولیه بازی ندارد. بازی Battlefield Bad Company 2 دارای سه درجه سختی (Easy – Normal-Hard ) می باشد. که تمام کردن بازی در حالت normal نیز برای بسیاری ازافراد خیلی سخت خواهد بود حالت چند نفره بازی به مراتب جذاب تر از حالت تک نفره می باشد چون اساس این گونه بازی ها بیشتر حالت انلاین و چند نفره ی آن هاست تا حالت تک نفره .

مراحل بازی در مناطق متفاوت و گوناگونی انجام می شوند. از کوهها و مناطق پوشیده از برف گرفته تا کویر های خشک و جنگل ها و … هریک از این مناطق دارای وضعیت و شرایط جداگانه ای نسبت به یکدیگر هستند و به خاطر تنوعی که دارند شما را خسته نخواهند کرد. سیستم سلامتی بازی نیز با بازی هایی همچون Mw2 تفاوتی ندارد و بسته به آسیبی که به شما وارد شده بهبودیتان چند ثانیه طول می کشد.

مطالب مرتبط

در طول مراحل وسایل نقلیه زیادی اعم از موتور و کامیون و جیپ و قایق و… در اختیار شما قرار می گیرد که هدایت هر کدام از آنها در نوع خودش هیجان و جذابیت خاصی داره، ضمنا شما در حین استفاده از این وسایل می توانید با زدن دکمه ی خاصی زاویه ی دوربین را تغییر دهید. همون طور که همه ی ما مطلع هستیم در بازی های امروزی قبل از هر چزی به گرافیک بازی ها توجه می شود و همین نکته باعث شده تا شرکت های بازی سازی بر روی گرافیک بازی تمرکز بیشتری داشته باشند با وجود این که گارگردان بازی قبل از انتشار وعده ی هم سطح بودن گرافیک BBC و Uncharted 2 را داده بود اما به نظر می رسد که گرافیک بازی ان قدر ها هم که گفته شد بالا نیست.

از آن جا که بازی bbc 2 داری مراحل رنگارنگیست. هربار به نوعی قدرت گرافیکی بازی در مقابل چشمان ما قرار می گیرد، در طول بازی باگ ها و مشکلات گرافیکی نسبتا زیادی وجود دارند که این مشکلات با ریز شدن شما بر روی بازی قابل مشاهده خواهند شد. FrameRate بازی نیز ثابت نیست و در بعضی مواقع افت فریم هم وجود دارد . بیشتر دشمنان بازی نیز شبیه به هم هستند و حرکات همه ی آن ها تقریبا یک نواخت است.

info

Battlefield: Bad Company 2™ brings the award-winning Battlefield gameplay to the forefront of PC gaming with best-in-class vehicular combat and unexpected “Battlefield moments.”

New vehicles like the ATV and a transport helicopter allow for all-new multiplayer tactics on the Battlefield. With the Frostbite-enabled Destruction 2.0 system, you can take down entire buildings and create your own fire points by blasting holes through cover. You can also compete in four-player teams in two squad-only game modes, fighting together to unlock exclusive awards and achievements.

Battles are set across expansive maps, each with a different tactical focus. The game also sees the return of the B Company squad in a more mature single-player campaign.

Features

Squad Up: Compete as the lone wolf or together in 4-man squads with up to 32 players and multiple game modes including the all new Squad Rush!

Defining Online Warfare: Become the master of land, sea and air on vast battlefields designed for wide open warfare on Ranked Servers.

Intense Solo Campaign: Join Bad Company in a fight through deadly jungles, desert cities and vast arctic terrain on a mission to defuse WWIII.

Tactical Destruction: Create new firing points, chip away enemy cover, and bring down entire buildings full of enemy combatants

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHz

Memory: 2GB

Graphics: 256 MB Video Card (GeForce 7800 GT / ATI X1900)

DirectX®: DirectX 9, 10, and 11 support

Hard Drive: 15 GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista or Windows 7

Processor: Intel Core 2 Quad or higher

Memory: 2GB

Graphics: 512 MB Video Card (GeForce GTX 260/ ATI Radeon 4870)

Controller Support: Support for Logitech G15 and G19 keyboard LCDs in multiplayer

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. برای نصب نیاز به سریال نامبر دارید که می توانید ZER9-MT9K-G4H7-TG4S-5RLD را وارد کنید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود پچ آپدیت بازی Patch 2-RELOADED با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Battlefield Bad Company 2-RELOADED :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی [Battlefield Bad Company 2 MULTi8-ElAmigos[Updated to v795745 :

نسخه پیشنهادی دانلودها!

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو