دانلود بازی Mini Motor Racing X برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Mini Motor Racing X برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

108

1399/4/12

01:58


به دنیای Mini Motor Racing X خوش آمدید. در این بازی باید همراه با کوچک‌ترین اتومبیل‌هایی که طراحی شده‌اند، از دنیایی ویرانه مانند عبور کرده و با سوخت نیتروی خودتان، تا می‌توانید پیشروی کنید. شرایط آب و هوایی متنوع سبب می‌شود که حرکت در جاده‌ها سخت شده و چالش رسیدن به کاپ نهایی سخت‌تر باشد. بازی گرافیک زیبایی دارد و مسیرهای بازی تنوع زیادی هم دارند. شما با کسب قهرمانی در هرکدام از این مسیرها، می‌توانید ماشین خود را ارتقا داده و از وسایل بیشتری روی آن استفاده کنید. می‌توانید به‌صورت انفرادی وارد مسابقات شده، یا اینکه همراه با ۳ نفر دیگر از دوستان خود، یک کوآپ هیجان انگیز ۴ نفره را داشته باشید. در این بازی می‌توانید مهارت خود را در بخش آنلاین تست کرده و ببینید که چه رتبه‌ای در بین بهترین‌ها خواهید داشت. در حین رانندگی می‌توانید از طریق بمب‌ها و دیگر المان‌های تخریبی، جلوی دیگر شرکت‌ کننده‌ها را گرفته و آن‌ها را از دور خارج کنید.

Mini Motor Racing X PC-PLAZA

دانلود-بازی-Mini-Motor-Racing-X

مطالب مرتبط

بازی Mini Motor Racing X به‌روزرسانی‌های زیادی را در اختیار ماشین شما قرار می‌دهد و می‌توانید با توجه به آن‌ها، شانس بالایی برای کسب امتیاز بیشتر خواهید داشت. گیم‌پلی بازی را می‌توانید روی واقعیت مجازی نیز تجربه کرده و نزدیکی بیشتری به مسیر مسابقات داشته باشید. رقابت آتشین در بازی موج می‌زند و می‌توانید به‌صورت انتخابی در هرکدام از آن‌ها شرکت کنید. می‌توانید صفحه‌ی بازی را به دو بخش تقسیم کرده و مسابقات را وارد حالت سرگرم کننده و چالشی کنید. می‌توانید در گروهی از دوستان خود عضو شده و به رقابت‌های تیمی اعزام شوید. در این رقابت‌ها باید به دوستان خود کمک کرده و اجازه ندهید که یکی از آن‌ها از دور خارج شوند. این بخش سخت‌ترین جنبه رقابتی بازی است و حتما از آن لذت خواهید برد. بازی از گرافیک ۴K نیز پشتیبانی می‌کند و یقینا لذت زیادی از آن خواهید برد.

info

Welcome to the world of Mini Motor Racing X! Strap yourself in, or strap on your VR headset, and jump into a nitro fuelled world where little cars mean BIG fun! Spanning across reclaimed ruins and scorched outbacks through to rain soaked docks and sunkissed tropical islands – Mini Motor Racing X will take you on a micro driving journey across the globe like no other.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 10.

Processor: Intel Core i3-6100 / AMD Ryzen 3 1200, FX4350 or greater.

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti / Radeon RX 470 or greater.

Storage: 2600 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 64-bit Windows 10.

Processor: Intel i5-4590 equivalent or greater.

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD R9 290 or greater.

Storage: 2600 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mini Motor Racing X-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو