دانلود فصل اول انیمه BNA: Brand New Animal 2020 – با زیرنویس فارسی

منبع: دانلود ها

274

1399/4/16

04:25


انیمیشن-BNA

نام انیمه: BNA: Brand New Animal

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمیشن، فانتزی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

زیرنویس فارسی: دارد، تمامی ۱۲قسمت

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمه BNA Brand New Animal در مورد حیوانات انسان نمایی است که بعد از قرن‌ها مخفی شدن در زیر زمین، حال خودشان را برای جهانیان آشکار کرده‌اند. میشیرو یک دانش آموز دبیرستانی است که ناگهان به یک فرد تنومند تبدیل شده و می‌تواند فرار کند. او به شهری به نام آنیما پناهنده می‌شود. او هرگز نمی‌داند که این شهر با دیگر شهرها فرق زیادی دارد. حیوانات انسان نما در این شهر زندگی می‌کنند و او هرگز نمی‌داند که با چه مشکلی روبرو شده است. آن‌ها تا آن زمان تنهایی زندگی می‌کردند و کسی از برای قرن‌ها از آن‌ها خبر نداشت. میشیرو با قدم گذاشتن به این شهر مخوف، با شیرو اوگامی که یک حیوان انسان نما است آشنا می‌شود. این آشنایی شروع ماجراجویی بسیار عظیمی است که قرار است مشاهده کنیم.

در انیمیشن BNA 2020 خواهیم دید که تحقیقات میشیرو و دوستش برای بازگردانی این گروه از افراد آغاز می‌شود. آن‌ها می‌خواهند دلیل تبدیل شدن آن‌ها به چنین چیزی را متوجه شده و سپس در ادامه تحقیقات بزرگ‌تر خود را شروع کنند. این تحقیقات رازهایی را فاش می‌کند که چندین غریبه‌ی داستان را به یکدیگر وصل می‌کند. این اتصالات در فضای انیمیشن سازی ژاپنی به روندی احساسی تبدیل می‌شود. دیالوگ‌ها و صداپیشگی جذابی را در این سری شاهد هستیم و یقینا از تماشای آن لذت خواهید برد. نبرد بزرگی بین انسان‌ها و این حیوانات شکل می‌گیرد، اما میشیرو اصلا نمی‌خواهد که چنین مسائلی برای دوستانش رخ دهد. برای همین سعی می‌کند که به دوستانش کمک کرده و در برابر گونه‌های خودی قرار بگیرد. این نبردهای بزرگ به شهر اصلی کشیده می‌شود و در نهایت نمی‌دانیم که چه سرنوشتی برای آن‌ها روی خواهد داد. آیا بالاخره میشیرو می‌تواند دوستانش را نجات دهد یا خیر.

info

In the 21st century, where the existence of humanoid animals that have been living in the darkness for centuries have been revealed to the world. One day, Michiru, who was a normal high-school student, suddenly turns into a tanuki person; running away, she seeks refuge in Anima City, a place set up for humanoid animals to be able to live as themselves. While there, Michiru encounters a wolf person, Shirou Ogami, who goes on to investigate why she became a humanoid animal, and in the process gets mixed up in even stranger events.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو