دانلود بازی Paper Dolls 2 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Paper Dolls 2 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

119

1399/4/18

21:46


بازی Paper Dolls 2 اثری در سبک ماجراجویی، بقا و ترسناک است که در ادامه‌ی Paper Dolls Original عرضه شده است. یانگ مینگ یوان ماجراجویی خود را در بلندی‌های عمارت ادامه داده و سازندگان بازی سعی کرده‌اند که صحنه‌های باشکوه‌تر، گیم‌پلی سرگرم کننده‌تر و انیمیشن‌های دقیق‌تری را برای شما داشته باشند. گیم‌پلی بازی شما را به چالش خواهد کشید و بازیکنان علاقه‌مند می‌توانند حدود ۱۰ ساعت از آن لذت ببرند. بازی دارای چهار حالت دشواری است و پیشرفت‌ترین حالت بازی هم «کابوس» خواهد بود. این حالت را می‌تواند بعد از اتمام بازی در یکی از سه حالت دیگر تجربه کنید و کسب تجربه خوبی را در این ژانر داشته باشید. با نگاهی به داستان بازی متوجه می‌شویم که یانگ مینگ یوان از کابوسی بیدار شده است و احساس غیر قابل توصیفی او را فرا گرفته است. صحنه‌ی بازی در واقع در ادامه‌ی نسخه‌ی قبلی است و شما می‌توانید آن را ادامه دهید. عمارتی را می‌بینیم که دیواره‌های قدیمی آن بارها و بارها تم ترسناک بازی را دوچندان می‌کند و صداهایی نیز به گوش خواهد رسید که همواره مینگ را ترغیب می‌کنند. او هنوز معنای این صداها را نمی‌داند، اما در ادامه اتفاقات دیگری خواهد افتاد.

Paper Dolls 2 PC-PLAZA

دانلود-بازی-Paper-Dolls-2

گیم‌پلی بازی Paper Dolls 2 از ویژگی‌های متنوعی برخوردار است و شما به‌صورت اول شخص می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. شما باید به سراغ این عمارت باستانی رفته و به اکتشاف آن بپردازید. این بازی رازهای ناشناخته‌ای در دل داستان خودش دارد که برملا کردن آن‌ها انگیزه‌ی لازم برای ادامه دادن را به بازیکن خواهد داد. تنها کافی است که روح مردگان را آشکار کرده و بتوانید از موانع به‌درستی عبور کنید. ترس به دل‌تان راه نداده و تا می‌توانید از سرنخ‌ها برای آشکار ساختن داستان بازی استفاده کنید. بقا یکی از المان‌های مهم در بازی است که تجربه‌ای ناب برای‌تان خواهد بود. نباید کوچک‌ترین خطایی داشته باشید، چرا که در این صورت، مرگ شما را فرا خواهد گرفت.

info

“Paper Dolls 2” continues the game style of the “Paper Dolls Original” horror survival adventure. Yang Ming Yuan will continue his adventure in the high floor of Yin Mansion. Compared with “Paper Dolls Original”, “Paper Dolls 2” will have more grand scenes, more detailed plot animations, and more challenging gameplay. It may take about 10 hours for players who experience for the first time.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i5-4590

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i7-6700k

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Paper Dolls 2-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو