دانلود بازی Shenmue I and II برای PS4 – نسخه هکی Playable

دانلود بازی Shenmue I and II برای PS4 – نسخه هکی Playable


منبع: دانلود ها

195

1399/4/30

16:53


استودیو D3T وظیفه ی توسعه بازی Shenmue I and II را بدست داشته و کمپانی نام آشنای SEGA انتشار آن را بدست گرفته است. همان طور که اطلاع دارید، فرنچایز Shenmue برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ برای کنسول دریم کست منتشر شد و نسخه دوم آن یک سال بعد، یعنی در سال ۲۰۰۱ برای همین کنسول به صورت اختصاصی منتشر گردید. Shenmue یکی از پرمخاطب ترین عناوین کمپانی سگا می باشد که کاربران زیادی انتظار انتشار آن برای پلتفرم های جدید را داشتند. در این بازی شما با داستانی بسیار عالی از انتقام جویی روبرو خواهید شد و گیم پلی جهان آزاد آن می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

Shenmue I v1.00 (CUSA-08355) PS4-Playable

Shenmue II v1.00 (CUSA-08356) PS4 PROPER-Playable

دانلود-بازی-Shenmue-I-and-II-PS4

در نسخه ی دوباره منتشرشده ی بازی Shenmue کاربران می توانند تا تمامی حرکات باز شده در قسمت اول را به همراه تمامی فایل‌های ذخیره بازی، به نسخه دوم منتقل کرده و از آن استفاده کنند. نا گفته نماند که مکانیک‌ها و ویژگی‌های بخش مبارزات بازی، از سری Virtua Fighter الهام گرفته شده است. مینی گیم های بسیار متعددی در طول بازی Shenmue I and II وجود دارد که در طول گیم پلی می توانید آن ها را تجربه نمایید. سری بازی Shenmue مثل مجموعه Yakuza، از مینی‌گیم‌های زیاد و مهیجی برخوردار است که از تکراری شدن روند گیم‌پلی بازی جلو گیری می‌کند. مینی‌گیم‌های هیجان‌انگیزی مثل تجربه بازی‌های دستگاه‌های آرکید قدیمی، بیلیارد و مسابقات پرندگان!

info

In 1986, teenage jujitsu artist Ryo Hazuki returns to the dojo of his father, Iwao Hazuki, only to witness his murder by a Chinese man, Lan Di. Lan Di steals a mysterious artifact known as the Dragon Mirror. Ryo vows to avenge his father’s death and sets out tracing Lan Di’s path.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Shenmue II PS4 PROPER-Playable:

در حال آماده سازی…!

———–

دانلود بازی Shenmue I PS4-Playable:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو