واکنش پلیس به برخورد با یک شهروند در اهواز

منبع: برترین ها

56

1399/5/27

04:44


فرمانده انتظامی اهواز در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برخورد یکی از مأموران پلیس با یکی از شهروندان توضیحاتی ارائه داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی اهواز در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برخورد یکی از مأموران پلیس با یکی از شهروندان توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ محسن دالوند با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برخورد یکی از مأموران پلیس با یکی از شهروندان، اظهار کرد: ساعت ۱۱، ۲۶ مردادماه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مزاحمت و انجام فحاشی یکی از شهروندان به کارکنان واحد شهرسازی شهرداری مرکزی اهواز و همچنین توهین به مقدسات و مسئولان درجه یک نظام، بلافاصله گشت کلانتری ۱۵ به محل اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند شخصی به دلیل یک سری مشکلات اداری اقدام به هتک حرمت به مقدسات و اخلال در نظم عمومی اداره کرده که ابتدا مأموران به وی تذکر دادند اما این فرد ضمن تمرد، اقدام به درگیری و فحاشی به ماموران و مجموعه حراست آن واحد کرد.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: تلاش مأموران برای آرام سازی و دلالت وی به کلانتری جهت رسیدگی به موضوع نتیجه ای نداشت و به طور مستمر به مقدسات و مسئولان نظام اهانت می کرد.

وی اظهار کرد: متاسفانه بخش اول اهانت این فرد به مقدسات و مسئولان درجه یک نظام و اخلال در نظم اداره در کلیپ منتشر شده نبود و تنها آن بخش که مامور انتظامی جهت جمع کردن موضوع، مقداری صلابت و اهانتی داشته منتشر شده است.

دالوند ادامه داد: فرد اهانت کننده حسب دستور مقام قضایی جهت بررسی در اختیار کلانتری قرار دارد. همچنین اهانت مامور که از روی دیدگاه اعتقادی خود این کار را انجام داده توسط دستگاه نظارتی نیروی انتظامی اهواز تحت رسیدگی است.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: طبق بررسی که انجام شد مامور باید با سعه صدر رفتار این فرد را تحمل می کرد اما اهانت و گستاخی فرد دستگیرشده به مقدسات و مسئولان نظام در منظر حاضرین زیاد بوده و روحیه اعتقادی مامور جریحه دار شده و متاسفانه مطالبی که نباید گفته می شد، در پاسخ آن فرد هتاک گفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو