زنده ‌شدن یک مرد پس از ۶ ماه!

منبع: دوستان

166

1399/5/27

12:51


مرد ۴۲ ساله گمان نمی‌کرد وقتی برای فروش سهام خود به بورس می‌رود با اتفاقی عجیبی روبه‌رو شود. او متوجه شد مردی را بعد از مرگ با هویت او دفن کرده‌اند.

زنده ‌شدن یک مرد پس از 6 ماه!

فیلم/ دختر ۳ ساله ای که در زمان خاکسپاری زنده شد!
فیلم/ درگیری شدید لفظی سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل
تجاوز مرد ۴۰ ساله افغان به یک دختر بچه سه ساله +فیلم
نوجوان بودم که به طور اتفاقی متوجه شدم هر روز یک پسر غریبه از مدرسه تا منزل تعقیبم می کند!
یک زن مطلقه با پول هایش آشیانه کوچک مرا به هم ریخت!
نوعروس در رویای یک زندگی عاشقانه بود که به راز وحشتناکی پی برد!

 

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، دیروز مرد ۴۲ ساله‌ای به یکی از شعبات بازپرسی دادسرای جنایی تهران رفت و مدعی شد نام او در فهرست افراد فوت شده در بهشت زهرای تهران ثبت شده و این موضوع وی را به دردسر انداخته است.
وی به بازپرس جنایی گفت: چند سال قبل سهام بورس خریدم اما چند روز قبل که برای فروش آن به کارگزاری بورس رفتم، متوجه شدم نام من به عنوان متوفی ثبت شده و نمی‌توانم سهام را بفروشم. به پزشکی قانونی رفتم و گواهی مرگی را که برای من صادر شده بود، پیدا کردم.
به گفته پزشک قانونی، مردی به خاطر بیماری ریوی در خیابان بیهوش شده و بعد از انتقال به بیمارستانی در شهرری، فوت می‌شود که مدارک مرا همراه داشته و تصور کرده‌اند این مدارک متعلق به اوست. به همین خاطر نام من در فهرست فوتی‌ها قرار گرفت. مرد ناشناس ۲۳ بهمن سال گذشته با نام من دفن شده و حالا هم باید مرجع قضایی زنده بودنم را تائید کند. در این مدت یارانه‌ام نیز قطع شده است.
پس از این شکایت با دستور بازپرس جنایی قرار شد اثر انگشت وی با اثر انگشت مرد فوت شده در واحد تشخیص‌هویت پلیس آگاهی بررسی و بعد از تائید هویت و اعلام‌زنده‌بودن شاکی، نام او در ثبت‌احوال به عنوان زنده ثبت شود. همچنین قرار شد پلیس، هویت مرد فوت‌شده را که به جای شاکی دفن شده مشخص کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو