۱۰ دلیل مهم که اتو تفال بهترین انتخاب برای خرید می باشد!

منبع: آرگا

88

1399/5/29

12:20


اگر اتو ندارد و قصد خرید دارید و یا اتو بخار شما خراب شده است و تصمیم به تعویض گرفته اید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

بدون مقدمه خاصی به برتری اتو تفال نسبت به سایر رقبا می پردازیم تا اطلاعات بیشتری کسب کرده و بهترین خرید را داشته باشید.

۱ – تفال یک برند قدیمی و با اصالت .

تفال از سال ۱۹۵۰ شروع به فعالیت جدی کرده است البته قبل از آن هم در این زمینه فعال بوده است اما به صورت رسمی از سال ۱۹۵۰ میلادی شروع به تولید لوازم خانگی کرده است . اتو بخار یکی از محصولات این شرکت فرانسوی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و از گذشته تا به امروز بیشترین سهم بازار را در اختیار دارد.

اتو تفال

۲ – اتوتفال نماد کیفیت و طول عمر بالا

یکی از مهمترین مشخصه های هر محصولی طول عمر و کیفیت ساخت آن محصول می باشد . تفال در حدود ۸۰ سال سابقه دقیقا همین موارد را رعایت کرده است و به همین علت الان بزرگترین و با کیفیت ترین تولیدکننده لوازم خانگی در دنیا می باشد.  اتو تفال هم دقیقا به خاطر همین موارد است که چندین دهه است در خانه ما یا حداقل اقوام ما وجود دارد.

۳ – ویژگی های اتو بخار تفال شما را متحیر خواهد کرد.

تفال در اتوهای خود انبوهی از ویژگی و امکانات را قرار داده است که باعث می شود کار شما در اتوکشی راحت و بدون دردسر باشد که در ادامه مقاله به تک تک آنها می پردازیم .

۴ – سیستم قطع کن خودکار از سوختن لباس ها جلوگیری می کند.

شاید بزرگترین مشکل ما هنگام استفاده از اتوها سوختن لباس باشد . مطمئنا تاکنون تجربه سوختن لباس به وسیله اتو را داشته اید که ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد . اما تکنولوژی خاموشی خودکار یا همان قطع کن خودکار که تفال در تمامی اتوهای خود قرار داده است این مشکل بزرگ را حل کرده است به طوری که اگر اتو بیشتر از ۸ ثانیه بدون حرکت روی لباس باشد به صورت خودکار خاموش می شود.

۵ – مخزن رسوب گیر حرفه ای یک ویژگی پرکاربرد.

همانطور که می دانید مواد معدنی که در آب وجود دارد در طول زمان استفاده دچار رسوب می شوند و باعث بسته شدن حفره های کف اتو می شوند در نتیجه اتو دچار خرابی خواهد شد اما اگر اتو دارای سیستم و مخزن رسوب باشد این مشکل هرگز به وجود نخواهد آمد و تمامی رسوب آب در مخزن رسوب گیر جمع خواهد شد .

اتو تفال

۶ – تنظیم خودکار بخار راحتی در استفاده.

یکی از ویژگی های مهم و پرکاربرد در اتو تفال تنظیم خودکار بخار با توجه به نوع لباس و پارچه می باشد. این تکنولوژی که در اکثر اتوهای مدل بالا تفال وجود دارد باعث می شود حجم بخار اتو با توجه به نوع لباس و پارچه تغییر کند و نیازی نیست شما دستی این کار را انجام دهید.

۷ – طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک

تفال در طراحی اتوهای خود حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهد به طوری که می توان گفت ۹۹ درصد اتوهای این شرکت کاملا ارگونومیک و طراحی زیبایی دارند .

۸ – جنس کف اتو نکته ای مهم.

معمولا کف اتوها از جنس های مختلفی ساخته شده اند اما باید دقت داشته باشیم اتویی را انتخاب کنیم که به راحتی اتو بر روی لباس و پارچه حرکت کند – به راحتی تمیز شود و مقاوم باشد که جنس سرامیکی بهترین انتخاب ممکن می باشد.

اتو تفال

۹ – خدمات پس از فروش

یکی از ویژگی های برند تفال داشتن نمایندگی و خدمات پس از فروش در ایران می باشد که خرید را برای شما راحت تر کرده است.

۱۰ – اتو تفال را از کجا بخریم ؟!

تفال آنلاین مرجع خرید محصولات تفال در ایران می باشد . شما میتوانید اتو تفال را به همراه گارانتی از سایت ما خریداری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو