دانلود بازی Mortal Shell برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Mortal Shell برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

336

1399/5/29

13:49


بازی Mortal Shell برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ با نام Dungeonhaven رونمایی شد. در آن زمان تنها دو بازیساز روی بازی کار می‌کردند و از نظر بصری و گیم‌پلی، Mortal Shell آن‌چنان تجربه پخته‌ای به‌نظر نمی‌رسید. پس از چند سال سکوت خبری، استودیو کلد سیمتری (Cold Symmetry) توسط خالقان Dungeonhaven راه‌اندازی شد و این بازی هم به Mortal Shell تغییر نام پیدا کرد. معرفی مجدد مورتال شِل در سال ۲۰۱۹ نوید یک بازی الهام گرفته شده از زیرژانر سولزلایک را می‌داد.

معمولا بازی‌های مستقلی که از المان‌های سولزلایک و مترویدوینیا استفاده می‌کنند، آنطور که باید و شاید تجربه‌ی خوبی را ارائه نمی‌دهند. البته دراین‌میان آثار سرگرم کننده و هیجان‌انگیز مختلفی هم در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. Mortal Shell جزو آن دسته از سولزبورن‌هایی است که شاید در ظاهر شباهت‌های بسیاری به مجموعه دارک سولز داشته باشد، اما در باطن تفاوت‌هایی دارد که باعث می‌شود مخاطب تجربه‌ی خوبی را کسب کند.

Mortal Shell PC-CODEX

دانلود-بازی-Mortal-Shell

داستان بازی روایت‌گر ماجراجویی موجودی شبیه‌به انسان است که بدون هیچ هدفی در جهان بازی قرار می‌گیرد. دراین‌میان قهرمان داستان با پیدا کردن جنازه اولین جنگجو قدیمی، می‌تواند وارد بدن او شود. درواقع شما با پیدا کردن جنازه چهار جنگجو، می‌توانید وارد بدن آن‌ها شوید که در بازی از آن‌ها به‌عنوان شِل (Shell) یاد می‌شود. ازاین‌رو قهرمان بازی پس از ورود به بدن هر کاراکتر، داستان زندگی آن‌ها را متوجه می‌شود. شاید از این راه بتواند اهداف و مسیر نهایی خود را هم پیدا کند. همانند سایر بازی‌های سولزلایک، داستان بازی به‌واسطه‌ی اسطوره شناسی روایت می‌شود. به‌عبارتی شما باید در جهان بازی بگردید و مواردی را پیدا کنید که روایت کننده اتفاق‌هایی است که قبل از حضور شما در این جهان، رخ داده است. ازاین‌رو می‌توانید داستان اصلی بازی را متوجه شوید. بااین‌حال مورتال شِل در این بخش عملکرد خوبی دارد و داستان اصلی، روایت‌کننده ماجراجویی شخصی است که می‌خواهد اهداف خود را در جهانی مرموز پیدا کند و خود را بهتر بشناسد.

دراین‌میان کاراکترهای داستانی هم طراحی شده‌اند که می‌توانند اطلاعات مختلفی را از جهان مورتال شِل در اختیار قهرمان داستان قرار دهند. نکته جالبی که وجود دارد، این است که فهمیدن اسطوره شناسی بازی و ساختار کلی داستان، به گیم‌پلی و سیستم ارتقای شِل‌ها ارتباط مستقیمی دارد. Mortal Shell همانند سایر بازی‌های سولزلایک نیست که با کشتن دشمنان روح و آیتم‌های مختلف جهت ارتقای کاراکتر بازی دریافت کنید. درواقع باکشتن باس‌ها، بعضی از دشمنان یا گشت‌و‌گذار در جهان اصلی می‌توانید پول و Glimpse به‌دست بیاورید.

منبع توضیحات: زومجی

info

Mortal Shell is a deep action-RPG that tests your sanity and resilience in a shattered world. As the remains of humanity wither and rot, zealous foes fester in the ruins. They spare no mercy, with survival demanding superior awareness, precision and instincts. Track down hidden sanctums of devout followers and discover your true purpose.

The dead litter this tattered landscape, but not all are without hope. The lost remains of defeated warriors are yours to discover. Awaken these Mortal Shells, occupy their bodies and significantly open your understanding to diverse masteries of combat.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1 or newer

Processor: Intel Core i5-4590 or AMD FX 8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD Radeon R9 290

Storage: 12 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7 or AMD Ryzen 7

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 1070 or AMD Radeon RX Vega 56

Storage: 12 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mortal Shell-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو