فرمانده ناجا: ابهت اراذل و اوباش را می‌شکنیم

منبع: برترین ها

64

1399/5/29

17:57


رئیس پلیس کشور گفت: گروه‌های آموزش‌دیده را برای مقابله با اراذل در نظر گرفته‌ایم؛ به گونه‌ای که این افراد برق‌آسا دستگیر می‌شوند و چه بسا در یک شب ده‌ها نفر از اوباش را دستگیر کرده، ابهت آنها را در هم شکسته و اقتدار پلیس را نشان داده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس کشور گفت: گروه‌های آموزش‌دیده را برای مقابله با اراذل در نظر گرفته‌ایم؛ به گونه‌ای که این افراد برق‌آسا دستگیر می‌شوند و چه بسا در یک شب ده‌ها نفر از اوباش را دستگیر کرده، ابهت آنها را در هم شکسته و اقتدار پلیس را نشان داده‌ایم.

سردار حسین اشتری با اشاره به برخورد جدی پلیس با اوباش و قانون‌شکنان، در این رابطه اظهار کرد: یکی از اقداماتی که در ایام اخیر در دستور کار قرار داده‌ایم، تشدید اقدامات مقابله‌ای با مخلان نظم و امنیت به ویژه اراذل و اوباشی است که به حقوق مردم تعدی می‌کنند.

رئیس پلیس کشور با اشاره به انتشار کلیپهایی در فضای مجازی که عده‌اش اوباش به حقوق مردم تعدی می‌کنند، ادامه داد: هر چند بروز و ظهور چنین حوادث و اتفاقاتی نیازمند بررسی کارشناسی است اما باید بگویم نیروی انتظامی با راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت، مقابله با این افراد قانون‌شکن را تشدید کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم اراذل و اوباش و قانون‌شکنان عرض‌اندام و به حقوق مردم تعدی کنند و حتماً با قدرت با این افراد برخورد می کنیم.

وی بیان کرد: گروه‌های مشخص، آموزش‌دیده و با اشراف اطلاعاتی را برای مقابله با اراذل و اوباش در نظر گرفته‌ایم به گونه‌ای که این افراد "برق‌آسا" دستگیر می‌شوند و چه بسا در یک شب و در عملیاتی ده‌ها نفر از اوباش را دستگیر کرده، ابهت آنها را در هم شکسته و اقتدار پلیس را نشان داده‌ایم.

اشتری با بیان اینکه چنین اقداماتی باید به مردم به خوبی منعکس شود تا مردم دلگرم‌تر و اوباش و قانون‌شکنان دچار هراس شوند، گفت: انعکاس رسانه‌ای مأموریتهای اقتداری پلیس برای احساس امنیت در جامعه مؤثر است.

رئیس پلیس کشور متذکر شد: نباید اجازه دهیم برخی افراد و اوباش با تحرکات خود موجب هراس در جامعه شوند و توسط معاندان اخبار به گونه‌ای وارونه و خلاف واقع منعکس شود که گویی امنیت خدشه‌دار شده است، اعلام می‌کنم که پلیس با اقتدار در مقابل هر اوباشی ظاهر می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو