تعبیر خواب طلاق و جدایی بر اساس نظر معبران اسلامی و غربی

تعبیر خواب طلاق و جدایی بر اساس نظر معبران اسلامی و غربی


منبع: آرگا

102

1399/7/7

21:31


در این مطلب شما را با تعبیر خوابی آشنا می کنیم که بر اساس گفته معبران موجب ناراحتی و از بین رفتن آسایش شما می شود و نشانه ای از درد و عذاب است. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

تعبیر خواب طلاق و جدایی بر اساس نظر معبران اسلامی و غربی

پر بازدید ترین سایت ها، سایت های تعبیر خواب می باشند. بسیاری از افراد دوست دارند بدانند خوابی که دیده اند چه تعبیری دارد و چه پیامی به آن ها می رساند.

تعبیر خواب امام صادق (ع)

در مقاله های پیشین تعبیر خواب هوو  و تعبیر خواب لباس عروس و تعبیر خواب ازدواج مجدد را برایتان مطرح کردیم و در ادامه قصد داریم تعبیر خواب طلاق را برایتان بازگو کنیم.

تعبیر خواب طلاق از دیدگاه چند معبر

معبران اندکی این خواب را تعبیر کرده اند. در واقع دیدن طلاق در خواب هم خوب است و هم بد. با این وجود ممکن است نشانه توانایی شما در آینده باشد یا نشانه ای از پشیمانی شما در آینده خواهد بود.

امام صادق (ع)

امام صادق درباره تعبیر طلاق گرفتن در خواب بیان می کنند که این خواب می تواند نشانه ای از پشیمانی شما باشد بنابراین باید در کار هایی که انجام می دهید دقت بسیار زیادی داشته بشید تا بتوانید توانایی بالایی بدست بیاورید.

محمد ابن سیرین

یکی دیگر از معبران خواب محمد ابن سیرین می باشد که درباره این خواب بیان می کند اگر فردی در خواب ببیند که زنش را طلاق می دهد یعنی به بزرگی دست می یابد البته این خواب در صورتی این گونه تعبیر می شود که او یک زن بیش تر نداشته باشد و اگر زنی دیگر داشت یعنی در بزرگی او نقصی ایجاد می شود.

منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی بیان می کند که بیش تر افرادی که متارکه می کنند پشیمان می شوند و در بیش تر موارد ممکن است رجوع اتفاق بیفتد و باز هم به یکدیگر بر گردند. این اتفاق بیش تر برای افرادی می افتد که دارای فرزند هستند. دیدن این خواب نیز به معنای پشیمانی می باشد و هرگز نمی توانید این خواب را به رضایت تعبیر کنید. اگر فردی در خواب خود ببیند که همسرش را طلاق می دهد یعنی در آینده مورد سرزنش قرار خواهید گرفت. در واقع متارکه کردن از نظر منوچهر مطیعی تهرانی به معنای افسوس و غم می باشد و شما سعی دارید که از آن رها شوید.

متارکه کردن ازدیدگاه معبران چه تعبیری دارد؟

آنلی بیتون

آنلی بیتون عقیده دارد که این خواب مربوط به حال جسمی شما می باشد و این خواب را به چند صورت تعبیر کرده است. این تعابیر عبارت اند از :

  • اگر در خواب خود ببینید که در حال طلاق گرفتن می باشید یعنی در آینده حال شما نا خوش خواهد شد.
  • البته اگر در خواب طلاق گرفتن دیگری را ببینید یعنی دچار دعوا هایی می شوید که دیگر نمی توانید با طرف مقابل دعوا آشتی کنید.
  • جدا شدن از معشوق و متارکه کردن نشانه این می باشد که نمی توانید اشتباهات خود را جبران کنید از این رو دوستان خود را از دست خواهید داد و این خواب گاهی به مال و ثروت زیاد تعبیر می شود.
  • در صورتی که از همسر خود جدا می شوید باید بدانید که این خواب نشان دهنده عدم تفاهم در منزل می باشد. باید سعی کنید تفاهم های لازم را در محیط خانواده با همسر خود بوجود بیاورید.
  • اگر زنی در خواب ببیند که در حال طلاق گرفتن می باشد یعنی به دلیل خیانت همسرش منزوی خواهد شد.

لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو یکی از معبران حاذقی می باشد که خواب های بسیار زیادی را تعبیر کرده و بسیاری از تعابیر او ثابت شده هستند. لوک اویتنهاو درباره تعبیر خواب طلاق دو تعبیر مختلف دارد. او می گوید جدا شدن از همسر می تواند نشانه ای از آتش سوزی باشد و در صورتی که در دادگاه طلاق می گیرید یعنی ممکن است در آینده کاری اشتباه انجام بدهید که به خاطر آن کار تنبیه خواهید شد. با این وجود بهتر است مراقب کار های خود باشید و کاری نکنید که مورد تنبیه قرار بگیرید.

زمان مناسب تعبیر خواب ساعت 10شب تا دو بامداد می باشد.

باید بدانید که تقربا زمان خواب هایتان چه زمانی بوده است. در برخی از ساعات شبانه روز خواب های شما تعبیر نمی شوند. بیش تر خواب هایی که تعبیر می شوند بین ساعات ۱۰ شب تا ۲ بامداد می باشد و خواب هایی که بعد از طلوع خورشید می بینید تعبیر نمی شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو