آشنایی با نظر معبران مختلف درباره تعبیر خواب خمیر

آشنایی با نظر معبران مختلف درباره تعبیر خواب خمیر


منبع: آرگا

168

1399/3/10

18:43


دیدن خمیر در خواب به طور کلی دارای تعبیری نیکو است؛ امام صادق (ع) تعبیر خواب خمیر نان را به نشانه روزی حلال و مال و ثروت برای بیننده رؤیا می داند، در ادامه با تعابیر دیگر معبران مشهور آشنا می شوید.

آشنایی با نظر معبران مختلف درباره تعبیر خواب خمیر

معبران مختلف در مورد تأویل رویای خمیر تعابیر گوناگونی ارائه کرده اند؛ به عقیده تعبیرگران مشهور دیدن خمیر در خواب اغلب به معنای روزی حلال می باشد و اگر ببینید که خمیر به کسی می دهید یا از کسی می گیرید به نشانه نعمت و روزی است، به طور کلی تفسیر خواب خمیر در صورتی که ور آمده باشد، دارای تعبیری نیکو است.

معرفی تعبیر خواب خمیر از دیدگاه های مختلف

دیدن خمیر نان در خواب به معنای روزی حلال و منفعت کم می باشد، بنابراین اگر در خواب ببینید که آرد خمیر می کنید، در حالی که خمیز ور آمده باشد، یعنی اینکه مالی حلال بدست خواهید آورد و نیز در راه دین تلاش زیادی می کنید و در صورتی که خمیر تان ور نیامده باشد، به معنای آن است که پولی آمیخته به گناه و فسق بدست می آورید.

تعبیر رویای خمیر

به طور کلی اگر خواب خمیری از آرد گندم را ببینید به نشانه مال زیاد و حلال می باشد، اما دیدن خمیر از آرد جو به نشانه مال حلال و اندک است، همچنین خمیر بدست آمده از آرد ارزن نیز دارای تعبیری به معنای سود اندک می باشد.

تعبیر خواب به روایت مطیعی تهرانی

دیدن آرد و خمیر در عالم خواب اگر چه اهمیت فراوانی دارد، اما دارای ارزش کم است، تاویل رویای خمیر نان مبارک است و نشان دهنده آن است که پول و مالی به قدر خمیری که در خواب دیده شده به بیننده رویا می رسد.

تأویل رویای خمیر

اگر کسی در خواب ببیند که خمیر ورز می دهد، در صورتی که خمیر هنوز آماده نشده و به اصطلاح ور نیامده باشد، یعنی اینکه به زودی پولی به دستش می رسد که آلوده بوده و آمیخته به گناه می باشد، بدین معنی که آن پول با ریا و نیزنگ و فسق بدست آمده و به دستتان رسیده است.

تعبیر خواب خمیر از دیدگاه ابن سیرین

خمیر درست کردن از آرد گندم از نظر این تعبیرگر اسلامی به نشانه مالی با سود فراوان بدست آمده از راه تجارت می باشد، البته به شرطی که خمیر خوب ور آمده باشد، اما در صورتی که خمیر آماده نشده و ور نیامده باشد به معنای زیادی فسق و فساد است و درست کردن خمیر از آرد گاورس نیز دلالت بر منفعت کم دارد.

تعبیر خواب به روایت امام صادق (ع)

دیدن خمیر در خواب از دیدگاه حضرت صادق (ع) بر ۳ وجه می باشد :

  • رزق و روزی حلال
  • فراوانی و افزایش در دین
  • منفعت اندک

آگاهی از تعبیر خواب خمیر

تعبیر خواب خمیر از دیدگاه برایت

این معبر غربی، دیدن خمیر و درست کردن آن در خواب را به نشانه دیدار با دوستان قدیمی تفسیر کرده است.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

اگر کسی در خواب ببیند که خمیر درست می کرد، می خرید یا کسی به او داده بود، در صورتی که جوین باشد، یعنی اینکه به همان اندازه مال حلال از تجارت بدست خواهد آورد و در صورتی که خمیری از گاورس بوده باشد، بیانگر منفعتی اندک برای بیننده خواب می باشد.

تفسیر خواب خمیر

آشنایی با تعابیر خواب های مختلف می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد، زیرا خواب ها گاهی مواقع می توانند صاحب رؤیا را از وقوع حوادث و اتفاقاتی در آینده آگاه نمایند، همچنین می توانند نشان دهنده آن باشند که فرد در زندگی خود به چه چیز هایی نیاز دارد و با دانستن این موضوع می توان ریشه برخی مشکلات را پیدا کرده و در جهت حل آن تلاش کرد.

در پایان امیدواریم این مطلب از تعبیر خواب برای علاقمندان به این بخش، مفید واقع شده باشد و در صورت تمایل برای خواندن انواع تعبیر خواب چاق شدن، تعبیر خواب ازدواج مجدد، تعبیر خواب دختر و … که در مطالب پیشین به اشتراک گذاشته ایم، می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو