تعبیر خواب عزاداری و عزاداری کردن و جمعیت سیاهپوش

منبع: حرف تازه

181

1398/4/16

09:48


تعبیر خواب عزاداری و عزاداری کردن و جمعیت سیاهپوش

تعبیر خواب عزاداری و جمعیت سیاهپوش را در حالت های مختلف در این بخش از سایت حرف تازه و علت دیدن جمعیت مشکی پوش و سیاهپوش در خانه و دیدن مراسم عزاداری در خانه و یا در جایی دیگر را بیان کردیم تا بعد از دیدن این خواب مفهوم آن را درک کنید.

عزاداری در خواب چه تعبیری دارد؟

دیدن  محیط مشکی و فرد سیاهپوش در خواب و یا در حالت های عزاداری و گریه بعد از بیدار شدن برای ما چالش بوده و ما را به فکر فرو می برد و ترس از معنی بد آن ،روز ما را همیشه خراب می کند. حال ما در این بخش از دیدگاه معبران و تعبیر کنندگان مختلف این خواب را معنی کردیم .

تعبیر خواب عزاداری

تعبیر خواب عزاداری و جمعیت سیاهپوش

معبران غربی میگویند:اگر فردی در خواب ببیند که به مراسم ختم و عزاداری مرده ای می رود نشانه این است که حادثه شومی در آن محل رخ می دهد یا بین دوستان و اقوام جدایی پیش می آید.
اگر فردی در خواب ببیند که برای شخص مرده ای عزاداری می کند نشانه این است که ضرری از جانب اقوام مرده به او می رسد.
دیدن خواب عزاداری برای فردی که مرده نشانه سختی است که به وسیله شخص عزادار بوجود می آید.

تعبیر خواب آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند که عزادار کودکی است نشانه این است که نقشه هایی را که برای زندگی خود کشیده است با سرعت به شکست می انجامد.
اگر فردی در خواب ببیند که برای خویشاوند خود عزاداری می کند نشانه این است که در آینده پیشرفت اندکی خواهد داشت و ایده های خواب بیننده به خوبی اندیشیده می شوند و به ثمر خواهند رسید.

اگر خواب ببینید جمعیت زیاد و سیاهپوش دیگران لباس مشکی عزاداری بر تن کرده‌اند، علامت آن است که دوستانتان مضطرب و پریشان خواهند شد و شما نیز از موقعیت دوستان خود اندوهگین خواهید شد.

تعبیر خواب حضرت دانیال

اگر فردی در خواب ببیند که مرده است که قبلا تعبیر خواب مرده را گفتیم و همه برای او عزاداری می کنند و وی را می شویند و با کفن در گور می کنند نشانه فساد در دین است.

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر «پادشاهی» در خواب ببیند که لباسش سیاه می‌باشد تعبیرش خوبی حال و روز او می‌باشد ولی اگر عموم مردم تحت حکومت پادشاه لباس خود را سیاه ببینند، تعبیرش غم و اندوه خواهد بود.

تعبیر خواب عزاداری

تعبیر خواب عزاداری و سوگواری کردن

خالد اصفهانی : اگر خواب برای مرده ای نوحه سرایی و عزاداری می کند نشانه این است که مردم آنجا متفرق و پراکنده می شوند.
اگر در خواب ببیند که در مجلس عزاداری نوحه سرایی می کند و فریاد می کشد نشانه این است که ضرر و زیانی به او  می رسد.
اگر فردی در خواب ببیند که حاکم یا فرمانروای شهر از دنیا رفته است و برای او عزاداری و نوحه سرایی می کنند نشانه این است که آن حاکم دچار ضرر و زیان خواهد شد.

لیلا برایت : در رابطه با لباس مشکی پوشیدن می‌گوید: اگر در خواب ببینید که با لباس مشکی در مراسم خاکسپاری کسی شرکت کرده‌اید، یعنی یکی از نزدیکان خود را از دست می‌دهید.

لوک اویتنهاو : لباس سیاه را در خواب به مانند زندگی بیداری سوگ و عزا می‌داند و اما تعبیرگران اسلامی مانند امام صادق و … در مورد دیدن لباس مشکی در خواب چه می گویند؟

جابر مغربی می‌گوید: تعبیر پوشیدن لباس سیاه برای کسی که معمولاً لباس سیاه می‌پوشد خوب و نیک است، ولی اگر معمولاً لباس سفید می‌پوشد، تعبیر بدی برای دین و دنیای او وجود دارد.

اگر فردی در خواب ببیند مرده ای که جان داده است خویشان برای وی زاری می کنند نشانه این است که بر اهل بیت آن مرده اندوه و غم می رسد و اگر ببیند که خویشان مرده آهسته گریه می کنند نشانه این است که خویشان مرده از وی به شادی و خرمی می رسند.

امام صادق (ع) نیز می‌فرمایند: تعبیر لباس سیاه رنگ برای پادشاه و دیگرشخصیت‌های مهم این است که به اندازه ارزش و قیمت لباس، بزرگی و حکومت و شرف و عزت به دست می‌آورند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو