ایده های نقاشی روی چای کیسه ای با خلاقیت های جالب و دیدنی

ایده های نقاشی روی چای کیسه ای با خلاقیت های جالب و دیدنی


منبع: آرگا

321

1399/7/10

19:27


در این مطلب نقاشی روی چای کیسه ای با روش هایی جالب و متفاوت را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

ایده های نقاشی روی چای کیسه ای با خلاقیت های جالب و دیدنی

نقاشی روی چای کیسه ای از انواع ایده های جالب و خاص می باشد و به جای دور انداختن چای کیسه ای می توانید روی آن طرح هایی بی نظیر را بکشید و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. 

نقاشی روی چای کیسه ای با روش هایی جالب

برای نقاشی روی تی بگ اغلب از آبرنگ و مداد و زغال استفاده می شود و شما می توانید تی بگ را به عنوان بوم نقاشی تصور نمایید و طرح هایی متفاوت را روی آن پیاده سازی کنید. در مطالب قبلی نقاشی روی پارچه و نقاشی روی شیشه و نقاشی روی چرم را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی برای نقاشی روی تی بگ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

نقاشی روی چای با روش خلاقانه

نقاشی روی تی بگ

روی تی بگ می توانید نقاشی هایی مختلف نظیر منظره و گل و … را بکشید همچنین برای کشیدن این طرح ها باید از رنگ هایی استفاده نمایید که در کنار یکدیگر ترکیب بی نظیری را ایجاد می کنند.

استفاده از رنگ های تیره و روشن باعث می شود تا نقاشی های شما خاص و جذاب تر به نظر برسند همچنین می توانید برای کشیدن نقاشی از رنگ های مکمل یکدیگر و رنگ های شاد استفاده نمایید که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

قبل از کشیدن نقاشی روی تی بگ باید چای درون آن را خالی نمایید تا بتوانید نقاشی را روی سطحی صاف بکشید تا جذابیت طرحی که کشیده اید بیشتر به نظر برسد.

نقاشی روی چای

نقاشی خاص روی چای

مدل نقاشی زیبا روی چای

نقاشی زیبا روی چای

نقاشی زیبا و خلاقانه روی چای کیسه ای

مدل نقاشی جالب روی چای

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از آبرنگ استفاده نمایید بهتر است در ترکیب کردن رنگ ها با یکدیگر حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا طرحی که کشیده اید جذاب و متفاوت تر به نظر برسد.

کشیدن نقاشی فصول مختلف بهار و پاییز و تابستان و زمستان روی تی بگ از انواع روش های جالب و کاربردی می باشد و شما می توانید فصول مختلف را به راحتی روی سطح تی بگ نقاشی کنید. توجه داشته باشید که برای کشیدن درختان و کوه ها و سایر عناصر موجود در طبیعت باید ابتدا مکان آن ها را به صورت چشمی اندازه گیری نمایید سپس برای کشیدن طرح اقدام نمایید تا فضای کافی برای پیاده سازی همه عناصر را داشته باشید.

نقاشی زن روی چای

مدل نقاشی زیبا روی چای

نقاشی خاص روی چای

نقاشی کفش روی چای

مدل نقاشی زیبا روی چای

تزیین چای کیسه ای

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های نقاشی روی تی بگ جلب کردیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید طرح هایی مناسب و زیبا را روی تی بگ ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو