ست شلوار دمپا و تصاویر کاربرد آن در تیپ های امروزی

ست شلوار دمپا و تصاویر کاربرد آن در تیپ های امروزی


منبع: آرگا

370

1399/7/18

12:06


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های ست شلوار دمپا با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

ست شلوار دمپا و تصاویر کاربرد آن در تیپ های امروزی

شلوار دم پا از انواع شلوارهای پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است این طرح شلوار را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید. همچنین برای داشتن ظاهر و استایلی جذاب بهتر است از ست شلوار دمپا استفاده نمایید. 

مدل های ست شلوار دمپا

شلوار های زنانه و دخترانه در انواع طرح های متنوع نظیر شلوار دم پا و شلوار راسته و شلوار جذب و شلوار پاییزی و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به نظر و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

ست شلوار دمپا

ست شلوارهای دم پا زنانه و دخترانه

شلوارهای دمپا از قسمت زانو به پایین گشاد می شوند و برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

توجه داشته باشید که اگر شما قد کوتاه هستید نباید شلوار دمپا خیلی گشاد را برای پوشیدن انتخاب نمایید زیرا قدتان کوتاه تر به نظر می رسد همچنین بلندی این طرح شلوارها باید به گونه ای باشد که به زمین نرسد و اگر شما پاهایی کوتاه دارید می توانید این طرح شلوار را با کفش پاشنه بلند بپوشید. شلوارها با فاق بلند برای خانم های قد کوتاه انتخابی مناسب می باشند و خانم های قد بلند و خانم ها با قد متناسب می توانند شلوار با هر طول فاقی را بپوشند.

این طرح شلوارها با هر فرم اندامی به راحتی سازگار هستند و اگر شما باسن و ران های بزرگی دارید بهتر است این طرح شلوار را برای پوشیدن انتخاب نمایید. خانم ها با اندام لاغر نیز بهتر است از این طرح شلوار استفاده نمایند تا خوش اندام و ظریف تر به نظر برسند.

ست شلوار زیبا

ست شلوار شیک و زیبا

ست شلوار شیک و زیبا

ست شلوار زیبا و شیک

ست شلوار و بزرگ

ست شلوار زیبا و جدید

ست شلوار شیک و زیبا

ست شلوار شیک و زیبا

ست شلوار زیبا زنانه

ست شلوار دمپا شیک و زیبا

ست شلوار زنانه

این مدل شلوارها را می توانید در پوشش خود با بلوز گشاد یا بلوز تنگ به راحتی ست نمایید همچنین تیشرت و بلوزهای راحتی نیز اگر با شلوار دمپا پوشیده شوند باعث ایجاد استایلی زیبا و خاص برای خانم ها می شوند همچنین اگر شما تمایل دارید این طرح شلوار را با مانتو بپوشید بهتر است مانتویی را برای پوشیدن انتخاب کنید که بلندی آن تا روی زانو یا بالای زانوهایتان باشد.

برای دوخت شلوارهای دمپا از پارچه های مختلف نظیر پارچه جین و پارچه کرپ و … استفاده می شود که انتخاب جنس پارچه شلوار به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

شلوارهای دمپا را می توانید با کفش پاشنه کوتاه و کتانی و اسپرت و کفش های مجلسی پاشنه بلند در پوشش خود ست نمایید که انتخاب هر یک از این طرح کفش ها نیز سلیقه ای است.

ست شلوار شیک و زیبا

ست شلوار دمپا زنانه

ست شلوار دمپا مشکی

ست شلوار زیبا و شیک

ست شلوار زیبا و جدید

ست شلوار

ست شلوار زیبا و شیک

مدل ست شلوار زیبا

شلوار دمپا لی

شلوار زیبا دمپا

شلوار زیبا دم پا

شلوار دمپا شیک و جدید

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های ست شلوار دم پا جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از این طرح ها بتوانید شلوار با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو