نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن

نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن


منبع: روزانه

2

1402/7/29

13:06


نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه می تواند از سوالات اکثر خانم های قد کوتاه باشد تا بتوانند قد خود را با رعایت این موارد بلندتر نشان دهند. قد یکی از ویژگی های ظاهری است که از فردی به فرد دیگر متفاوت بوده و هر شخصی در این زمینه منحصر به فرد است. به […]

نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن

نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه می تواند از سوالات اکثر خانم های قد کوتاه باشد تا بتوانند قد خود را با رعایت این موارد بلندتر نشان دهند. قد یکی از ویژگی های ظاهری است که از فردی به فرد دیگر متفاوت بوده و هر شخصی در این زمینه منحصر به فرد است. به طور کلی می توان گفت که خانم ها از نظر این ویژگی نسبت به آقایان متفاوت بوده و اغلب خانم ها در مقابل آقایان کوتاه تر می باشند. با این وجود در درون جامعه آماری زنان هم تفاوت های زیادی وجود داشته و برخی زنان نسبت به بقیه کوتاه قد محسوب می شوند. زنانی که در این گروه قرار می گیرند با مشکلاتی روبرو بوده و کوتاه بودن قدشان آنها را در طول روز با چالش های گوناگونی روبرو می کند.

یکی از مهم ترین چالش ها و مسائلی که خانم های قد کوتاه مجبور به حل کردن آن هستند نحوه لباس پوشیدن و انتخاب درست لباس می باشد. این مسئله به این خاطر پر اهمیت است که اگر افراد قد کوتاه لباس های نامناسب بپوشند وضعیت بدتر شده و ممکن است از نظر دیگران کوتاه تر هم به نظر برسند. در نتیجه افراد قد کوتاه و به خصوص خانم هایی که این مشکل را دارند می بایست نکات و توصیه های لازم درباره انتخاب لباس مناسب را مطالعه کرده و از آنها به درستی استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم این نکات را بررسی کرده و به شما آموزش دهیم که به عنوان یک خانم قد کوتاه، چه نوع پوششی برای شما ایده آل خواهد بود.

اگر شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید و دوست دارید که درباره لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه اطلاعات بیشتری داشته باشید از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید…

نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن

استایل مناسب خانم های قد کوتاه

هر شخصی با توجه به ظاهر و اندامی که دارد یک استایل مناسب پیدا می کند که با آن پوشش بسیار بهتر به نظر می رسد. این مورد در خصوص افرادی با قد خاص، چه درباره افراد قد بلند و چه افراد قد کوتاه، بیشتر به چشم می خورد. افرادی که قد کوتاهی داشته و نسبت به بقیه کوتاه قامت محسوب می شوند می بایست به پوشش خود توجه کرده و مراقب ظاهر و استایلی که با این لباس ها می ساند باشند. هماهنگی بین قد فرد و لباس های او تاثیر زیادی روی ظاهرش خواهد گذاشت.

به افراد قد بلند توصیه می کنند که نباید لباس هایی با طرح ها و خطوط راه راه عمودی بپوشند و بهتر است خطوط و طرح های افقی را در لباس های خود استفاده کنند تا بیش از حد بلند به نظر نرسند. این مورد در مورد افراد قد کوتاه دقیقا برعکس بوده و به آنها توصیه می شود لباس هایی با طرح های عمودی بپوشند تا کوتاهی قد آنها را بیشتر از آنچه که هست نشان ندهند. این مورد در کنار دیگر موارد این چنینی اصول لباس پوشیدن در افراد قد کوتاه را تشکیل داده و یک راهنمای جامع برای آنها به وجود می آورند.

شما به عنوان یک خانم قد کوتاه نباید لباس هایی بپوشید که برایتان خیلی بلند هستند. همچنین پوشیدن لباس های خیلی گشاد هم برای شما انتخاب خوبی محسوب نمی شود. در ادامه این مقاله این نکات و قلق های دیگری در مورد لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه را بررسی می کنیم تا بتوانید یک استایل مناسب و منحصر به فرد برای خودتان بسازید.

مطلب مشابه: نکات لباس پوشیدن آقایان قد کوتاه؛ نحوه انتخاب لباس و اکسسوری مناسب

نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن

شلوار ایده آل برای خانم های قد کوتاه

شلوار یکی از قسمت های بسیار مهم در لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه بوده و احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که چه نوع شلواری برای خانم های قد کوتاه مناسب تر است؟ در پاسخ به این سوال مهم باید بگوییم که فاکتورهای مختلفی در انتخاب درست شلوار برای بانوان قد کوتاه موثر هستند که در این قسمت آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. شلوارهایی که این افراد انتخاب می کنند نباید از نظر تنگی و گشادی نامناسب باشند. پوشیدن شلوارهای گل و گشاد برای خانم های قد کوتاه اصلا مناسب نبوده و باعث می شود کوتاهی قد آنها بیش تر مورد توجه دیگران قرار بگیرد.

بنابراین اگر به عنوان یک خانم قد کوتاه قصد خرید شلوار دارید بهتر است مستقیما سراغ شلوارهای اسکینی و راسته بروید. البته این نکته کلی در مورد خانم هایی با اندام چاق و وزن بالا صدق نمی کند. چرا که اگر این افراد شلوارهایی چسبان بپوشند به خاطر چاقی ظاهری نامناسب از خود نشان می دهند. در نتیجه اگر جزو این دسته از افراد هستید خلاف قانون کلی عمل کرده و از خریدن شلوارهای فیت بدن خود اجتناب کنید.

اگر خانم های قد کوتاه با اندام توپر و چاق از شلوارهای اسکینی و چسبان استفاده کنند با مشکلاتی روبرو خواهند شد. یکی از این مشکلات ساییده شدن شلوار این افراد در ناحیه ران شلوار است که به مرور سرعت فرسوده شدن شلوار را زیاد می کند. علاوه بر آن، این ساییده شدن روی ظاهر شلوار هم تاثیر گذاشته و می تواند استایل شما را خراب کند تا جلوه ای نازیبا به ظاهر شما بدهد. در عوض این افراد می بایست در هنگام خرید شلوار گزینه هایی را مد نظر خود قرار دهند که پاچه کلاشی محسوب شده و به اندازه چند سانت از بدن آنها فاصله خواهند داشت. شلوار هایی مانند مام استایل ها جزو این دسته شلوارها هستند که علاوه بر ایجاد جذابیت ظاهری و استایلی خاص برای شما، چاقی پاها و ران های شما را نیز به خوبی پوشش خواهند داد.

شلوارهایی که از جنس پارچه ساخته شده اند برای بانوانی که قد کوتاه و اندامی چاق دارند بسیار مناسب بوده و بهترین انتخاب این افراد به شمار می روند. در سمت مقابل، اگر جزو خانم هایی هستید که قدشان کوتاه است اما با اضافه وزن روبرو نیستند بهتر است انتخاب شلوار خود را به شلوار های جین راسته، دمپا و دیگر موارد این چنینی محدود کنید. این شلوارها برای بانوان قد کوتاه و لاغر مناسب تر بوده و می توانند به بهبود ظاهر آنها کمک کنند.

شلوارهایی که در طراحی آنها از خطوط راه راه عمودی استفاده شده است می توانند قد شما را در نظر دیگران بلندتر نشان داده و به شما کمک کنند. در کنار این شلوارها شلوارهای اسلش قرار می گیرند که وقتی آنها را می پوشید مچ پایتان را از ساق و ران پا جدا کرده و به این شیوه قدتان را مقداری بلندتر از آنچه که هست به دیگران نشان می دهد.

نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن

پوشیدن کت و دامن توسط خانم های قد کوتاه

خانم های قد کوتاه تنها مجبور به انتخاب شلوار نبوده و برای شرکت در مجالس و مهمانی های مختلف می بایست سراغ انتخاب پوشش های دیگری نیز بروند. یکی از بهترین و محبوب ترین پوشش هایی که بانوان برای این مجالس انتخاب می کنند ست کت و دامن است که می تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد. هر چند خانم هایی که از کوتاهی قد خودشان رنج می برند همواره در انتخاب ست کت و دامن مناسب دچار تردید شده و این انتخاب برای آنها بسیار زمان گیر و سخت خواهد بود. با این وجود در این قسمت از مقاله دو فاکتور مهمی که برای انتخاب کت و دامن خود باید در نظر بگیریم را بررسی می کنیم. منظور از این دو فاکتور رنگ ست و اندازه آن است!

اولین نکته ای که در هنگام خرید کت و دامن باید مورد توجه شما قرار بگیرد رنگ این پوشش است. رنگ کت و دامن یکی از فاکتورهای بسیار مهم بوده و تاثیر قابل توجهی روی ظاهر و استایل شما می گذارد. به طوری که اگر در این مورد انتخاب درستی داشته باشید کت و دامن شما باعث می شود کوتاهی قدتان نادیده گرفته شود. راهنمای انتخاب رنگ کت و دامن افراد قد کوتاه بسیار ساده است! اگر اندام و بدن چاقی دارید و دچار اضافه وزن هستید بهتر است کت و دامنتان تیره باشد و در غیر این صورت ست هایی با رنگ های روشن برای شما انتخابی مناسب خواهند بود.

همانطور که گفتیم دومین فاکتور مهم در انتخاب این ست لباس برای خانم ها اندازه و بلندی دامن است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد. به عنوان نمونه دامن های خیلی بلند یا خیلی کوتاه مناسب نبوده و ظاهر خانم های قد کوتاه را بد جلوه می دهند. اندازه دامن این افراد باید استاندارد بوده و تا روی زانوی آنها قرار بگیرد. با ای وجود پوشیدن کفش پاشنه بلند پنجه گرد به همراه ست کت و دامن یک راه حل کاربردی است که به شما کمک می کند تا بلندتر دیده شده و از محدودیت رنگ و اندازه این ست لباس راحت شوید.

اگر مقداری زمان گذاشته و تمرین کنید تا راه رفتن با کفش پاشنه بلند برایتان عادی شود می توانید به راحتی از هر نوع کت و دامنی به همراه این کفش استفاده کرده و نگران کوتاهی قد خود نباشید. البته پوشیدن این نوع کفش ها به صورت مداوم هم ضررهایی دارد که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

مطلب مشابه: تعاریف و اصطلاحات جالب دنیای مد و استایل که باید بدانید

روسری مناسب برای خانم های قد کوتاه

روسری و شال جزو قسمت های اصلی پوشش خانم های ایرانی بوده و بانوان قد کوتاه باید مراقب باشند تا در این زمینه انتخابی درست داشته باشند. روسری هم مثل شلوار، دامن، مانتو و… شکل دهنده قسمتی از استایل ظاهری شما بوده و به راحتی روی تصور دیگران از ظاهر شما تاثیر می گذارد. در نتیجه بهتر است در این مورد هم دقت عمل داشته باشید و طبق توصیه هایی که در این قسمت برای شما آورده ایم روسری خود را انتخاب کنید.

روسری که بانوان قد کوتاه به سر می کنند باید ویژگی های خاصی داشته باشد. بهتر است این روسری ها دارای قواره بسیار کوتاه یا بسیار بلند نباشند. در واقع می توان گفت برای خانم هایی که با کوتاهی قد مواجه هستند شال انتخاب بسیار بهتری نسبت به روسری می باشد. با این وجود برخی از خانم ها روسری را ترجیح داده و از شال چندان خوششان نمی آید. این افراد باید در هنگام خرید روسری به قواره آن دقت کنند تا اندازه روسری متناسب بوده و بعد از پوشیدن مقدار زیادی از شانه های این افراد به وسیله روسری پوشیده نشود.

متخصصان حوزه مد و لباس شانه را یکی از اعضای مهم بدن در ظاهر محسوب کرده و معتقد هستند که شانه افراد نقش بزرگی در تناسب قد و اندام آنها دارد. در نتیجه بهتر است لباسی که می پوشید سر شانه ها را آزاد نگه داشته و آنها را نپوشاند. این مورد در هنگام انتخاب شال یا روسری توسط خانم ها حتما باید مورد توجه قرار بگیرد. خانم هایی با قد کوتاه می بایست از روسری هایی استفاده کنند که سرشانه ها را نمایان کرده و به آنها اجازه دیده شدن بدهد. در غیر این صورت با پوشیده شدن شانه ها هم زیبایی استایل و ظاهر شما از بین خواهد رفت و هم با پنهان کردن سر شانه ها کوتاهی قد شما بسیار به پشم خواهد آمد. اگر این نکته را در هنگام خرید روسری رعایت کنید لازم نیست چندان نگران طرح و رنگ روسری هایی که خریداری می کنید باشید.

انتخاب مانتوی مناسب برای خانم های قد کوتاه

مانتو یکی از مهم ترین قسمت های پوشش خانم ها بوده و در هنگام خرید لباس یکی از اصلی ترین دغدغه های آنها انتخاب مانتوی مناسب است. این قسمت از پوشش بانوان برای خانم های قد کوتاه هم بسیار پر اهمیت بوده و تاثیر زیادی روی ظاهر آنها می گذارد. به همین دلیل است که مانتو را در کنار شلوار جزو فاکتورهای اثر گذار روی قد افراد برشمرده و درباره انتخاب آن توصیه ها و نکات فراوانی وجود دارد. اگر شما هم جزو خانم هایی با قد کوتاه هستید که می خواهید از نحوه درست انتخاب مانتو برای خودتان مطلع شوید بهتر است این قسمت را با توجه و دقت بیش تری مطالعه فرمایید.

سایز و اندازه مانتویی که افراد قد کوتاه به تن می کنند بسیار مهم است. این مانتوها نباید بیش از حد بلند بوده و بهتر است قد آنها تا روی زانوی فرد باشد. البته اگر مانتویی که می پوشید از نوع جلوباز باشد لازم نیست درباره اندازه قدی آن سخت گیر باشید و محدودیتی در این مورد وجود نخواهد داشت. اما اگر انتخاب شما از مدل مانتوهای جلو بسته است حتما قد آن را تا روی زانو در نظر گرفته و توجه کنید که مانتو خیلی چسبیده به بدن شما نباشد و همچنین خیلی گشاد هم نباشد.

از نظر طرح و نقش و نگار بهتر است سراغ مانتوهایی که ساده هستند بروید. این مانتوها اغلب بدون طرح خاصی بوده و به همین دلیل تا حدودی در بیش تر نشان دادن قد شما تاثیر گذار خواهند بود. با این وجود اگر طرح مانتو برای شما مهم است و حتما می خواهید از مانتوها نقش دار استفاده کنید بهتر است نمونه های جلوباز را خریداری کنید تا پوشیدن این مانتوها روی قد شما تاثیر منفی نداشته باشند.

مدل موی مناسب برای خانم های قد کوتاه

مدل مو یکی از مواردی است که می تواند روی ظاهر افراد کوتاه قامت تاثیر گذاشته و آنها را مقداری بلندتر در نظر دیگران نشان دهد. اگر موهای خانم های قد کوتاه بیش از حد بلند باشد در ظاهرشان تاثیر منفی داشته و قدشان را کوتاه تر نشان خواهد داد. در نتیجه بهتر است موهایتان را کوتاه نگه داشته و طوری آنها را اصلاح کنید که موها شانه هایتان را نپوشانند. با این کار قدم بزرگی در بلندتر نشان دادن قد خود به دیگران برداشته اید. اگر موهای بلندی داشته و نمی خواهید که آنها را کوتاه کنید نیز یک راه حل وجود دارد. موهای بلند خود را به صورت گوجه ای بالای سرتان ببندید تا کمی روی قد شما تاثیر مثبت داشته باشد.

پوشیدن کفش مناسب توسط خانم های کوتاه قد

بیان کردن این نکته که بهتر است افراد قد کوتاه کفش های پاشنه دار بپوشند کاملا بدیهی و قابل انتظار است. بهتر است خانم های قد کوتاه کفش هایی را خریداری و استفاده کنند که مقدار کمی پاشنه دارند. این کفش ها به وسیله پاشنه خود حدود سه سانتی متر به قد افراد اضافه کرده و آنها را بلندتر از آنچه که هستند نشان خواهند داد. در نتیجه این کفش ها در بین خانم های قد کوتاه بسیار محبوب بوده و پر استفاده هستند. برای فعالیت های فیزیکی مثل ورزش و پیاده روی نیز می توانید از کفش های کتونی لژ دار استفاده کنید که به خاطر داشتن لژ می توانند چند سانتی متر به قد شما اضافه کنند. این کفش ها به راحتی در مدل های مختلف در بازار پیدا می شوند.

خانم هایی که دوست دارند از کفش های پاشنه بلند استفاده کنند لازم نیست کار خاصی بکنند. تنها چیزی که باید یاد بگیرند و به آن عادت کنند راه رفتن با این کفش ها بوده که بعد از مدتی این مورد را هم به خوبی یاد می گیرید. با این وجود متخصصان و پزشکان توصیه می کنند که تا جای ممکن کفش هایی با پاشنه های بلند نپوشید. چرا که این کفش ها با سطح تماس پایینی که دارند باعث افزایش فشار ناشی از وزن شما شده و در نتیجه فشار زیادی را از زمین به بدن و ستون فقرات شما وارد می کنند. اگر به صورت روزانه از کفش های پاشنه بلند استفاده می کنید ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلات متعددی در ناحیه کمر و ستون فقرات خود بشوید. در نتیجه برای این که با این دردها و بیماری ها روبرو نشوید بهتر است از کفش پاشنه بلند در مجالس و روزهای محدودی که برای شما خاص هستند استفاده کنید.

ترفندهای کلی لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه

تا به اینجای مقاله قسمت های مختلف پوشش خانم ها را بررسی کردیم و در مورد هر کدام از این قسمت ها توصیه هایی را برای شما ذکر کردیم. این نکات در کنار یکدیگر باعث می شوند که قد خانم های قد کوتاه مقداری بلندتر به نظر رسیده و دیگران خیلی روی موضوع قد آنها فوکوس نکنند. در این قسمت از مطلب نیز قصد داریم سایر نکات کلی و لازم برای بلندتر دیده شدن خانم های قد کوتاه را برایتان ذکر کنیم که برای شما مفید خواهند بود. برای اینکه بتوانید بهترین استایل ممکن برای خودتان را ساخته و از پوشیدن آن لذت ببرید بهتر است این قسمت از مقاله را نیز با دقت مطالعه کرده و از توصیه ها و نکات ذکر شده در آن به صورت کامل بهره ببرید.

مطلب مشابه: چطور همیشه خوش پوش باشیم؛ نکاتی برای خوش لباس بودن

نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن

توصیه اول: سایز مانتو باید مناسب شما باشد!

اگر می خواهید استایل متناسبی داشته باشید حتما لازم است مراقب سایز مانتو خودتان باشید. برای این کار مانتوهایی که از نظر اندازه برای شما خیلی گشاد یا تنگ بوده یا از نظر قدی روی بدنتان خیلی بلند یا کوتاه به نظر می رسند را کنار بگذارید. مانتویی که فیت بدن شما باشد هم می تواند به مناسب نشان دادن قدتان کمک کند و هم برای تناسب پوشش خانم های لاغر اهمیت بسیار زیادی دارد.

توصیه دوم: لباس هایی که طرح هایی با راه راه عمودی دارند را بپوشید!

همانطور که در قسمت هایی ابتدایی مقاله هم به صورت کامل گفتیم طرح لباس روی قد شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. طرح های راه راه به دو دسته راه راه افقی و عمودی تقسیم می شوند. طرح های عمودی با تاثیر خود باعث می شوند بلندتر به نظر برسید. طرح های افقی دقیقا برعکس عمل کرده و شما را با قدی کوتاه تر به نمایش می گذارند. در نتیجه مهم است که لباس هایی با طرح های راه راه عمودی را در استایل خود جای دهید.

توصیه سوم: مدل موی مناسب خانم های قد کوتاه را پیدا کنید!

مدل مو هم مثل لباس قسمت مهمی از استایل افراد را تشکیل می دهد. این نکته در مورد خانم ها که معمولا حجم موی بیشتری هم نسبت به آقایان دارند پر رنگ تر به نظر می رسد. در نتیجه لازم است تا مدل موهای مختلف را بشناسید و موردی را انتخاب کنید که قد شما را بلندتر نشان دهد. در این مورد می توان گفت که اگر موهای خود را در بالای سرتان به مدل گوجه ای جمع کرده و ببندید کار مفیدی برای استایل خود انجام داده اید. شما همچینین می توانید موهایتان را تا جایی که شانه هایتان قرار دارند کوتاه کرده و با این کار کوتاهی قد خود را مقداری کم رنگ تر کنید.

توصیه چهارم: شلواری را بپوشید که با وزن و شکل قسمت پایین تنه شما هماهنگ باشد!

شلوار یکی از مهم ترین و پر کاربردترین لباس هایی است که افراد برای پوشاندن قسمت پایین تنه بدن خود انتخاب می کنند. بنابراین لازم است هنگام انتخاب شلوار توجه کرده و چیزی را بخرید که با وزن و ابعاد بدن شما همخوانی داشته باشد. شلواری که می پوشید در مرحله اول باید با فرم بدنتان متناسب بوده و خیلی تنگ، خیلی گشاد یا خیلی بلند نباشد. در غیر این صورت می توان گفت با پوشیدن شلوار مناسب نیمی از استایل خود را به راحتی خراب کرده اید.

توصیه پنجم: از کفش های لژ دار بیش تر استفاده کنید!

در طول مقاله هم گفتیم که یکی از بهترین راه های افزایش دادن قد در خانم ها پوشیدن کفش پاشنه بلند است. با این وجود راه رفتن با این کفش ها کمی سخت بوده و علاوه بر راحت نبودن، این کفش ها می توانند در طول زمان به بدن شما آسیب بزنند. در طول سال های اخیر کفش های جدیدی از نوع کتونی وارد بازار شده اند که در قسمت پاشنه خود یک لایه اضافه داشته و به اصطلاح لژ دار هستند. این کفش ها هم مثل نمونه پاشنه بلند می توانند قد شما را بلندتر کنند و در کنار آن سلامتی شما را نیز حفظ خواهند کرد. در نتیجه بهتر است این کفش ها را در طول روز به پا کنید!

توصیه ششم: در مجالس مهم از دامن و شلوارک های لی استفاده کنید!

بارها پیش آمده است که بخواهید به یک مراسم مهم مثل جشن تولد یکی از دوستانتان بروید و در مورد انتخاب لباس خود شک داشته باشید. خانم ها دوست دارند در چنین مجالسی که خودمانی هستند راحت تر بوده و لباس هایی بپوشند که زیبایی های آنان را بیشتر نمایان کند. خانم های قد کوتاه برای انتخاب لباس خود در این مجالس می توانند سراغ دامن های طرح دار روی ساق یا شلوارک لی بروند که هم از نظر زیبایی بسیار شیک و جذاب هستند و هم به بلندتر نشان دادن قد آنها نیز کمک خواهند کرد.

توصیه هفتم: گردن خود را به وسیله روسری مخفی نکنید!

در قسمت هایی از مقاله گفتیم که اگر می خواهید بلندتر به نظر برسید نباید شانه ها و گردن خود را با لباس احاطه کنید تا کاملا از جلوی چشم دیگران مخفی شوند! برای رعایت این نکته بهتر است روسری های خاصی را در استایل خود جای داده و آنها را بپوشید. این روسری ها خیلی طولانی و بزرگ نیستند و تنها قسمت سر شما را می پوشانند. بنابراین گردن و شانه های شما تا حد زیادی آزاد باقی می مانند و به متناسب شدن استایل و بدن شما کمک بزرگی می کنند.

معرفی چند خانم قد کوتاه که سلبریتی هستند!

بسیاری از خانم های قد کوتاه با قد خود مشکل داشته و در نتیجه دچار کمبود اعتماد به نفس می شوند. با این وجود بهتر است بدانید که قد کوتاه برای یک خانم هیچ محدودیتی ایجاد نمی کند و می توانید با همین قد کوتاه بسیار مشهور و محبوب هم باشید. در این قسمت چند مورد از خانم های قد کوتاه که سلبریتی شده و محبوبیت زیادی در جامعه جهانی دارند را به شما معرفی می کنیم تا کاملا متوجه این موضوع باشید.

1. آرایانا گرانده با قد یک متر و 53 سانتی متر  ؛   2. الن پیج با قد یک متر و 55 سانتی متر

3. لیدی گاگا با قد یک متر و 55 سانتی متر    ؛    4. ونسا هادجنر با قد یک متر و 55 سانتی متر

5. میسی ویلیامز با قد یک متر و 55 سانتی متر    ؛    6. الیزابت تیلور با قد یک متر و 57 سانتی متر

7. امیلیا کلارک با قد یک متر و 57 سانتی متر     ؛     8. سلما هایک با قد یک متر و 57 سانتی متر

9. کریستینا آگیلرا با قد یک متر و 57 سانتی متر  ؛  10. آماندا سیفرید با قد یک متر و 59 سانتی متر

نکات لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه؛ توصیه های خاص لباس پوشیدن

جمع بندی

بسیاری از بانوان ایرانی با کوتاهی قد روبرو بوده و در مقابل مردان نسبتا کوتاه محسوب می شوند. با این وجود چند درصد از خانم ها از دیگر بانوان نیز کوتاه تر بوده و به خاطر این مسئله حس بدی در آنها ایجاد می شوند. این افراد دوست دارند از روش های مختلفی استفاده کنند تا در نهایت در نظر دیگران مقداری بلندتر دیده شوند.

یکی از بهترین راه ها برای این کار انتخاب درست لباس است که در نهایت یک استایل مفید را ساخته کمک می کند تا بلندتر دیده شوید. در این مقاله سعی کردیم نکات مختلف در مورد لباس پوشیدن خانم های قد کوتاه را برای شما بیاوریم تا از آنها استفاده کنید. در پایان نیز تعدادی از خانم های قد کوتاه بسیار محبوب را به شما معرفی کردیم تا بدانید نباید اعتماد به نفستان را به خاطر این موضوع از دست بدهید. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و از توصیه های ذکر شده در آن به خوبی استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو