بیوگرافی بلا حدید مدل جذاب و معروف؛ درباره زندگی شخصی و اطلاعات جالب درباره او

بیوگرافی بلا حدید مدل جذاب و معروف؛ درباره زندگی شخصی و اطلاعات جالب درباره او


منبع: تاپ ناز

3

1402/6/22

15:54


بیوگرافی بلا حدید مدل جذاب و معروف؛ درباره زندگی شخصی و اطلاعات جالب درباره او

بلا حدید یکی از سوپر مدل‌های آمریکایی است که تا به کنون چندین‌بار به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته شده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز قصد داریم تا به زندگی شخصی و هنری این مدل بپردازیم. پس در ادامه متن همراه ما باشید.

تولد و اوایل زندگی

تولد و اوایل زندگی

بلا حدید در 9 اکتبر سال 1996 درر آمریکا به دنیا آمد. پدرش محمد حدید اصالتا فلسطینی و برج ساز و مادرش یولاندا فان درهریک اهل هلند و مدل می‌باشد.

او همچنین یک خواهر بزرگتر از خود به نام جی جی و یک برادر کوچکتر به نام انوار دارد که هر دو آنها نیز مدل می‌باشند، او همچنین دو خواهر ناتنی از سمت پدرش هم دارد.

شروع مدلینگ

شروع مدلینگ

بلا در سال 2012 وقتی 16 ساله بود، به واسطه مادر و ثروت پدر فعالیت مدلینگ خود را از یک پروژه تجاری به نام فلین اسکای شروع کرد. سپس در سال 2014 در 18 سالگی به نیویورک رفت و در کالج پارسونز مشغول تحصیل در رشته عکاسی شد و همزمان همکاری خود را با گروه مدلینگ IMG شروع کرد.

او در پاییز همین سال در هفته مد نیویورک برای برند لباس Desigual به روی صحنه رفت.

مطلب مشابه: بیوگرافی مه لقا جابری مدل زیبای ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و رابطه با بازیگر ترک

زندگی شخصی

زندگی شخصی

بلا حدید اولین بار در سال 2015 وقتی 19 ساله بود با یک خواننده کانادایی به نام ویکند 25 ساله وارد یک رابطه عاشقانه شد.

او در همان سال در یکی از موزیک ویدیوهای او نیز بازی کرد، از آن زمان تا به حال آنها چندین بار از هم جدا شده و دوباره با هم وارد ارتباط شدند.

نقش عشق در زندگی‌ام

شاید مردم من را فردی بدون احساس بشناسند اما عشق در زندگی من امری حیاتی است، عشق در تمام اعضای بدن من جریان دارد.

من به هر کسی که محتاج آن باشد عشق می‌دهم و به همان اندازه هم آن را از دیگران دریافت می‌کنم تا روحم را سیراب کنم.

لبخند

لبخند

من هیچ روزی را بدون لبخند سپری نکردم اما مردم همیشه به من می‌گویند که تو چهره خشکی داری، اما آنها نمی‌دانند که این چهره من به خاطر شغلم است.

عکاسان همیشه از من می‌خواهند با چهره‌ای خنثی و بدون لبخند به دوربین زل بزنم، در صورتی که واقعیت من چیز دیگری است.

مادر و خواهر

مادر و خواهر

مادرم یکی از قویترین و تاثیرگذارترین افراد زندگیم است، او اولین الگوی زیبایی من بود که بهم یادم داد بجای آرایش و گریم‌های مصنوعی به زیبایی طبیعی برسم. اصولا با خانواده‌ام به خصوص خواهرم جی جی ارتباط نزدیکی دارم.

مطلب مشابه: بیوگرافی جی جی حدید یکی از زیباترین زنان جهان؛ درباره زندگی شخصی او

استایل

زمانی که در دبیرستان درس می‌خواندم به استایل شخصی‌ام اهمیت زیادی می‌دادم، هیچوقت بدون فکر و برنامه لباس نپوشیدیم.

از همان دوران کودکی دوست داشتم که یک طراح لباس برای خودم استخدام کنم اما استطاعت مالی‌اش را نداشتم تا اینکه در 18 سالگی از یک طراح کمک گرفتم.

قبل از عکاسی و اجرای شوهای تبلیغاتی از اسانس و روغن‌های انرژی زا برای از بین بردن استرس‌ام استفاده می‌کنم.

اسانس‌های لیمو، نعنا و اکالیپتوس و پرتغال را باهم مخلوط می‌کنم و به پوستم می‌مالم، اینکار به من آرامش خاصی می‌دهد.

بیماری و اسب سواری

بیماری و اسب سواری

در سال 2015 معلوم شد بلا حدید به بیماری لایم مبتلا است، مادر و برادر او هم بر اثر نیش یک کنه به همین بیماری مبتلا شدند.

این بیماری نشانه‌های مختلفی از جمله سردرد، درد عضلانی و احساس ضعف و تب و خستگی دارد به همین خاطر مجبور است هر روز سرم تزریق و آنتی بیوتیک مصرف کند.

این مانکن که علاقه و مهارت زیادی هم به رشته سوارکاری دارد تصمیم داشت در المپیک سال 2016 در مسابقات اسب سواری حاضر شود.

اما به خاطر پیشرفت بیماری لایم نتوانست به هدف خود دست یابد.

برند مورد علاقه

برند آرایشی مورد علاقه حدید، دیور هست، به گفته او یکی از مهم‌ترین و پر کاربردترین لوازم آرایشی که باید در انتخاب آن دقت داشت ریمل است.

دین اسلام

من جای زنان بسیاری مدل شده‌ام، از زنان ایتالیایی گرفته تا عربی …

اما به نظرم آنچه مهم است قدرت و زیبایی درونی یک زن است که در زنان مسلمان به وضوح دیده می‌شود و من هم خوشحال هستم که یک مسلمانم.

مطلب مشابه: بیوگرافی سوفی ترنر بازیگر زیبا؛ درباره زندگی شخصی، ازدواج و جدایی و کارهای هنری اش

دوستان

دوستان

هایلی بالدوین، کایلی جنر و کندال دوستان صمیمی او هستند.

کفش کتانی

من قطعا از جمله افراد کتانی دوست هستم، من دوست دارم لباس‌های مجلسی را با کتانی ست کنم. حتی بعد از نمایش مد برند ورساچه، از آنها پرسیدم که آیا می‌توانم لباسی که در برنامه به تن داشتم را بپوشم، آنها نه تنها لباس، بلکه یک جفت کتانی جدیدی که داشتند را نیز برای ست شدن با آن به من قرض دادند.

من وقتی یک جفت کفش های تنیس به پا دارم، بیشتر از وقتی که کفش‌های پاشنه دار می‌پوشم، احساس می کنم جذاب شده‌ام.

فرش قرمز

فرش قرمز

فکر می‌کنم تنها وقتی که به راستی خود واقعی‌ام هستم، زمان هایی است که در فرش قرمز شرکت می‌کنم. استایل‌های انتخابی من در آن روز کاملا نشان می‌دهد که دقیقا در چه خلق و خویی به سر می‌برم و شاید بتوانم بگویم استایل لباس‌های فرش قرمز را از هر چیز دیگری جدی‌تر می‌گیرم.

راز زیبایی بلا حدید

بلا با به خاطر آوردن نصیحت همیشگی مادرش که او نیز مدل است، می‌گوید: او همیشه همین یک چیز را درمان بسیاری از مشکلات می‌داند و تازه الان متوجه شدم که چقدر او درست می‌گوید ولی قطعا من باید خودم را مجبور به این کار کنم چرا که از جمله افرادی هستم که چندان آب نمی‌نوشم.

 ولی از مرطوب کننده زیادی برای بدن، دست ها و صورتم استفاده می‌کنم، این چیزی است که احساس بهتری به من می‌دهد.

افکارم را می‌نویسم

من افکارم را می‌نویسم و شخصی هستم که بسیار به معنویات اهمیت می‌دهم. در صبح وقتی را برای مراقبه و آرام کردن ذهنم می‌گذارم و شب نیز به موزیک‌های ملایم برای مدیتیشن گوش میدهم تا خود را برای روز بعد آماده کنم. با برنامه کاری پرمشغله‌ای که دارم، لازم است زمان بیشتری را به این کار اختصاص دهم تا احساس مثبت تری نسبت به خودم پیدا کنم.

استرس

استرس

مهمانی رفتن سلیقه و خواست من نیست اما سخت برای دادن تصویری که از من انتظار می‌‌رفت زیر فشار بودم زیرا فکر می‌کردم این تنها چیزی است که مردم از من می‌خواهند.

 حالا دیگر نمی‌خواهم در آن جعبه زندگی کنم. بی تردید می‌خواهم اجازه داشته باشم حرف بزنم.

به نقل از ایندیپندنت، این نخستین باری نیست که حدید به مبارزه‌اش با مشکل اضطراب اجتماعی اشاره کرده است.

 او پیشتر در سال 2018 نیز در شوی تلویزیونی “ساختن یک مدل” که مجری آن مادرش، یولاندا حدید، است در این زمینه گفت‌وگو کرده بود.

حدید گفت در آن هنگام اغلب روی صحنه نمایش مد “دچار فراموشی کامل” می‌‌شده و اگر به او گفته می‌شد باید روی فرش قرمز مصاحبه بدهد “به گریه و لرزه” می‌‌افتاده است. او گفت این اضطراب “حقیقتا اعصاب خرد کن” و وحشتناک بود.

مطلب مشابه: بیوگرافی افرا ساراچ‌ اوغلو بازیگر و مدل ترکیه ای؛ درباره زندگی شخصی و هنری او

پست جنجالی در فضای مجازی

این مدل برجسته و مشهور صنعت خوش‌ پوشی در پست اینستاگرامش از دنبال‌ کننده‌ هایش خواست به یاد داشته باشند که شبکه‌‌‌های اجتماعی زندگی واقعی نیست. او گفت که “شادی و رضایتی که ما در عین غمگین بودن در فضای مجازی به وجود می‌ آوریم، زندگی واقعی نیست اما گاه در زندگی با غم زیستن آسان‌ تر از صحبت کردن در مورد آن است.”

حدید در پایان این پست به هوادارانش یادآوری کرد که “هیچ کس در راه سلامت روانش تنها نیست” و این که آن‌‌ ها قوی، “به اندازه کافی خوب” و “شایسته خوشبختی”‌اند.

در جنگم

من در حال حاضر با خودم و حتی با بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی در جنگم. وقتی مردم به من می گویند: «تو چرا شبیه افسرده هایی؟» دوست دارم در جواب شان بگویم که من شاید یک روز بد را پشت سر گذاشته‌ام، شاید اصلا کل روزم را گریه کرده باشم. آنها نباید من را قضاوت کنند چون واقعا از حال من خبر ندارند.

آنها همین قسمت از زندگی مرا می‌بینند، درست مانند پاپاراتزی‌ها که هنگام بیرون رفتن از خانه از ما عکس می‌گیرند.

 ما هم نمی‌توانیم جلوی این اتفاقات را بگیریم. فکر کن که 40 تا عکاس و گزارشکر بیرون از خانه‌ات در انتظارت باشند، خب تو نمی‌توانی به تک تک شان لبخند بزنی. همین باعث می‌شود که آنها فکر کنند من عصبی و بداخلاقم.

مادرم به من یاد داده است

مادرم به من یاد داده است

مادر ما همیشه به ما یاد می‌داد که باید با دیگران به خوبی برخورد کنیم، فرقی نمی‌کند که طرف مقابلت رئیس جمهور است یا فردی از طبقات پایین جامعه باشد.

 زمان هر کسی برایش مهم است، از این روز همیشه برای آنها می‌ایستم و همانطور که آنها برای من وقت گذاشته‌اند، من هم برایشان وقت می‌گذارم.

آنهه می‌توانستند در کنار خانواده‌هایشان باشند، اما نیستند.

آنها ساعت‌های زیادی را در مقابل هتل و خانه من، آنهم در سرما می‌ایستند تا تنها برای چند ثانیه با من حرف بزنند. این برای من اهمیت زیادی دارد، از این رو خودم را از آنها دریغ نمی‌کنم.

مطلب مشابه: بیوگرافی دوا لیپا خواننده جذاب انگلیسی؛ درباره زندگی و رابطه های مختلف او

اهل مهمانی نیستم

اهل مهمانی نیستم

مردم در گذشته فکر می‌کردند که من یه دختر اهل میهمانی و شب نشینی هستم اما این موضوع متعلق به سالها قبل می‌باشد و حال سبک زندگی من تغییر کرده است.

من این روزها برای لحظه ای نشستن روی مبل خانه‌ام لحظه شماری می‌کنم. در واقع من شغلم به گونه‌ای ست که باید مدام در ارتباط با دیگران باشم و به میهمانی‌های مختلف بروم.

 از این رو آخر هفته‌ها را در خانه می‌مانم و استراحت می‌کنم. دوست دارم این زمان‌های خالی‌ام را در کنار افرادی که دوست شان دارم، مثل خود تو، بگذرانم.

 بازی کردن، تماشای تلویزیون و رنگ کردن کوزه‌ها از دیگر کارهایی است که در تعطیلات انجام می‌دهم. در حقیقت من می‌خواهم که گاهی به دوران بچگی، درست قبل از زمانی که بلا حدید معروف بشوم، بازگردم.

قبل از خواب

من قبل از خواب، به موزیک های مدیتیشن گوش می‌دهم. که باعث می‌شود احساس آرامش کنم و به خواب بروم.

 در صبح هم تا نیم ساعت پس از بیدار شدن، تلفن همراهم را از خودم دور می‌کنم. در این زمان فرصت کافی دارم تا ذهنم را متمرکز کنم. من واقعا گاهی به نیم ساعت زمان احتیاج دارم تا خودم باشم.

پدرم یک مهاجر است

پدرم یک مهاجر است

پدر من یک پناهنده بود. او زمانی که یک کودک بود، از فلسطین به آمریکا آمد. اگر چه در آن زمان مهاجرت کار ساده‌ای نبود اما حال 100 برابر سخت‌تر شده است.

 من واقعا از این که می‌بینم مردم نمی‌توانند به راحتی به کشورهای مورد علاقه شان مهاجرت و زندگی جدیدی را برای خود و فرزندان شان آغاز کنند، ناراحت می‌شوم.

در واقع این دیگران هستند که برای زندگی ما تصمیم می‌گیرند و این واقعا تاسف برانگیز است.

مسجد

مسجد

من از مسجد شیخ زاید بازدید کردم که به نظرم یکی از بهترین تجربیات زندگی من بود. من با فرهنگ و آداب زنان و مردان آن منطقه به خوبی آشنا شدم.

 من روزهایی چون عید یا رمضان را با آنها تجربه کردم. البته پدرم همیشه ما را در جریان این مراسم و سنت‌ها می‌گذاشت تا ریشه مان را از یاد نبریم.

کلید خوش استایلی

کلید خوش استایلی

من دوست دارم که تیپ خودم را داشته باشم. من لباس‌های مختلف را کنار هم می‌چینم و از میان آنها آنچه به دلم نشسته را انتخاب می‌کنم.

در کنار لباس، من عاشق آرایش‌ام. دوست دارم که خودم را با گریم و آرایش به شکل‌های مختلفی درآورم. برای این کار هم معمولا از فیلم ها و عکس‌ها الهام می‌گیرم.

مُد چیست

به نظر من مد و فشن چیزی ست که خودمان باید آن را تعریف کنیم.

 به عنوان مثال من اگر دوست داشته باشم که لباس‌هایی به رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و مشکی را با هم به تن کنم، حتما این کار را می‌کنم چون چیزی ست که مرا خوشحال می‌کند.

 در زمینه مد و فشن من نظر دیگران را قبول ندارم و تنها به چیزی که خودم بدان اعتقاد دارم، پایبندم. البته من وقت کافی برای این کار ندارم که اگر داشتم مطمئنا از طراح لباس کمک نمی‌گرفتم.

مطلب مشابه: بیوگرافی تیلور سوئیفت خواننده زن زیبا و درباره زندگی شخصی، ازدواج و کارهای هنری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو