دانلود بازی The Solitaire Conspiracy برای کامپیوتر – نسخه GOLDBERG

دانلود بازی The Solitaire Conspiracy برای کامپیوتر – نسخه GOLDBERG


منبع: دانلود ها

61

1399/7/19

21:52


بازی The Solitaire Conspiracy در یک آژانس جاسوسی پیشرفته جریان دارد که البته صرفا بارقه‌هایی از آن باقی‌مانده است و فقط یک نفر می‌توانید کنترل آن را برعهده بگیرد. وظیفه‌ای این سازمان نجات دادن جهان است و باید با کمک تحلیل‌گری که از این سازمان باقی‌مانده است و جیم راتیو نام دارد، قدرت‌های خود را بازپس بگیرید. شما باید تاکتیک تک نفره خود را در سطح بازی پیاده‌سازی کرده و بتوانید مانند هیچ کسی که تاکنون در این سازمان حضور نداشته است، به سراغ ماموریت‌های خود بروید.

بازی The Solitaire Conspiracy قدرت‌های منحصربه‌فردی به شما می‌دهد و می‌توانید روی خدمه مسلط شوید. باید داستان بازی را دنبال کنید و سعی کنید که به هیچ کس اعتماد نکنید. شما باید خونسردی خود را در خلال مراحل حفظ کرده و تا می‌توانید در دنیایی از جاسوسان و هوش مصنوعی که همه چیز را کنترل می‌کنند، بهترین عملکرد خود را داشته باشید. بعد از کلی ماموریت، می‌توانید کنترل دوباره Protego را برعهده گرفته و از طریق سیستم جدیدی بازی خود را ادامه دهید. مهارت‌های شما بسته به شمارش معکوسی دارد که شما را تحت آزمایش قرار خواهد داد.

The Solitaire Conspiracy PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-The-Solitaire-Conspiracy

در بازی The Solitaire Conspiracy یک حالت بقا وجود دارد که درک عمیقی از سیستم‌های تاکتیکی و شگفت‌آور بازی به شما خواهد داد و می‌توانید آن را تجربه کنید. بازی مکانیسم جذابی دارد و شخصیت‌هایی را خواهیم دید که در فضای سایبرپانکی در تلاش برای توطئه برای به‌دست آوردن قدرت خواهند بود. بازی هیچگاه کلیشه‌های آثار تک نفره را ندارد و هر زمان می‌تواند شما را شگفت زده کند. تنها کافی است که داستان پشت سر ماجرا را متوجه شده و قدم به قدم به هدف خود نزدیک‌تر شوید. اعتماد به شخصیت‌ها از آن‌ جهت غیرمجاز است که داستان بازی چنین شرایطی را ایجاد کرده است. داستان بازی یک دسیسه کامل است که همه‌ی خدمه را به خبرچینانی زبده تبدیل می‌کند. شما صرفا باید در حضور اپراتورهای پیشرفته سایبری، قدرت خود را حفظ کرده و اجازه ندهید که شما را کنترل کنند. بازی مانند یک شمارش معکوس است و شما در هر لحظه باید دوام بیاورید.

info

Protego, the world’s leading spy agency, has been destroyed. Only one person can wield C.A.R.D.S to take control of Protego’s scattered spy crews and save the world.

Once you’ve taken back control of Protego, play infinitely via Skirmish, or test your skills against the clock in Countdown, a survival mode that will test your grasp of the game’s surprising tactical depths.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: 1.4 GHz Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Integrated

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین ورژن WinRar اکسترکت کنید.

2) حتما مسیر اکسترکت فایل ها را یک آدرس ساده مثل D:\Games انتخاب کنید تا آدرس فایل ها طولانی نشود.

3) بازی را توسط فایل اجرایی “The Solitaire Conspiracy.exe” به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی The Solitaire Conspiracy-GOLDBERG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو