ست بافت مردانه و زنانه برای زوج های عاشق و خوش پوش

 ست بافت مردانه و زنانه برای زوج های عاشق و خوش پوش


منبع: آرگا

461

1399/7/21

12:03


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل های ست بافت مردانه و زنانه جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباس های زمستانه و پاییزه شیک و خاصی را برای خود و همسرتان انتخاب نمایید.

 ست بافت مردانه و زنانه برای زوج های عاشق و خوش پوش

لباس های بافت از انواع لباس های پرطرفدار و کاربردی برای روزهای سرد سال به شمار می روند و شما می توانید برای گرم نگه داشتن بدن تان از طرح های مختلف این لباس ها نظیر تونیک و بلوز و کلاه و … استفاده نمایید.

مدل های ست لباس بافت مردانه و زنانه

ست کردن لباس ها با همسر و فرزند و … امروزه جایگاه ویژه ای را در دنیای مد پیدا کرده است و شما می توانید در صورت تمایل لباس های زمستانه و بهاره و … را با نزدیکان خود ست نمایید و شیک پوش و امروزی تر به نظر برسید. در مطالب قبلی ست لباس پدر و پسر ، ست لباس مجلسی دختر و مادر ، ست لباس نامزدی را مشاهده کردید در ادامه ست لباس بافتنی مردانه و زنانه را مشاهده خواهید کرد.

ست لباس بافت

طرح های ست لباس بافتنی مخصوص آقایان و خانم ها

لباس های بافتنی زنانه و مردانه در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال استایل و تیپی مشابه با همسر یا نامزد خود داشته باشید بهتر است طرح و رنگ لباس بافتنی تان را با یکدیگر ست نمایید.

لباس های بافتنی طرح های متنوعی دارند و شما می توانید طرح تونیک بافت خود را با طرح بلوز بافتنی همسرتان ست نمایید و در مهمانی ها با این استایل جذاب حضور پیدا کنید همچنین در صورت تمایل می توانید برای خود و همسرتان بلوز بافتنی با طرح و رنگی مشابه و ست را انتخاب کنید.

در صورت تمایل می توانید طرح و رنگ پالتوی بافتنی زنانه را با بلوز بافتنی مردانه ست کنید و شما و همسرتان استایلی متفاوت در مکان های عمومی داشته باشید.

ست شیک لباس زنانه و مردانه

ست لباس بافتنی زنانه و مردانه

ست تونیک و بلوز بافت

ست لباس بافت زنانه و مردانه شیک و زیبا

ست لباس زیبا بافتنی

طرح های ست لباس بافتنی زنانه و مردانه

ست لباس تیره و روشن بافت

ست لباس بافت زنانه و مردانه خاص

ست لباس بافت طرح دار زنانه و مردانه

ست لباس بافت دو رنگ

توجه داشته باشید در صورت تمایل به ست کردن لباس بافت خود با همسرتان بهتر است لباسی را انتخاب نمایید که طرح و رنگش برای هر دوی شما مناسب و جذاب باشد و علاوه بر این در هنگام انتخاب طرح و رنگ لباس باید علاوه بر توجه به ویژگی های ظاهری خود به فرم اندام و رنگ پوست همسرتان نیز توجه داشته باشید.

لباس های بافتنی را بهتر است همراه با اکسسوری ها و لباس هایی مناسب بپوشید تا شیک پوش و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسید.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس های بافت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و این طرح لباس ها به صورت تک رنگ و چند رنگ موجود می باشند که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. توجه داشته باشید که لباس های بافتنی رنگ تیره بدن را گرم تر نگه می دارند زیرا گرمای بیشتری را جذب می کنند از این رو بهتر است در صورت امکان لباس های بافت رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

رح ست لباس بافت زنانه و مردانه

ست لباس زنانه و مردانه زمستانه

ست لباس بافت دو رنگ زنانه و مردانه

ست لباس بافت طرح دار

ست لباس بافت رنگ روشن

ست لباس بافت طرح دار و شیک زنانه و مردانه

مدل لباس ست بافت زنانه و مردانه

ست لباس بافت مخصوص خانم ها و آقایان

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل لباس ست بافت زنانه و مردانه جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو