جذابترین ست های لباس برای سالگرد ازدواج را اینجا ببینید

جذابترین ست های لباس برای سالگرد ازدواج را اینجا ببینید


منبع: آرگا

248

1399/10/1

12:29


در این مطلب با انواع مدل های ست لباس سالگرد ازدواج با طرح و رنگ هایی متفاوت و خاص آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرا بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

سالگرد ازدواج یکی از مهم ترین مناسبت ها برای زوجین جوان است و اگر سالگرد مهم ترین روز زندگی تان نزدیک می باشد و تمایل دارید جشنی را برگزار کنید بهتر است مدل ست لباس برای سالگرد ازدواج با طرحی مناسب را تهیه کنید تا شما و همسرتان برای حضور در این جشن مهم استایلی متفاوت و خاص داشته باشید.

مدل های ست لباس برای سالگرد ازدواج با جدیدترین طرح ها

اگر شما و همسرتان تمایل دارید زوجی شیک پوش و خوش استایل به نظر برسید بهتر است لباس هایتان را به صورت ست با یکدیگر انتخاب نمایید. در مطالب قبلی ست لباس نامزدی و ست لباس عروس و داماد را مشاهده کردید در ادامه ست لباس برای سالروز ازدواج را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

ست لباس برای سالروز ازدواج

طرح های شیک و جدید ست لباس برای سالروز ازدواج

ست کردن لباس خانم ها با آقایان کار دشواری است و اگر شما و همسرتان تمایل دارید لباس مجلسی تان را با یکدیگر ست نمایید بهتر است به ویژگی های ظاهری و فرم اندام و رنگ پوست و سلیقه شخصی تان توجه داشته باشید.

در صورت تمایل می توانید رنگ پیراهن مجلسی تان را با رنگ کت و شلوار همسرتان ست نمایید که در این صورت ظاهر و استایلی متفاوت خواهید داشت همچنین بهتر است رنگ پیراهن و کت و شلوار را از بین رنگ هایی انتخاب نمایید که مناسب آقایان باشند.

در صورت تمایل می توانید رنگ پیراهن مجلسی و کت و شلوار را متفاوت با یکدیگر انتخاب نمایید و رنگ پیراهن مردانه را با رنگ لباس خود ست نمایید همچنین می توانید رنگ جزئیاتی که در پوشش آقایان وجود دارد را با لباس خود ست کنید که این جزئیات شامل پاپیون و کراوات و کفش و … می شوند.

ست لباس طرح دار برای سالروز ازدواج

ست لباس مشکی برای سالروز ازدواج

ست لباس آبی برای سالروز ازدواج

مدل ست لباس

ست لباس مجلسی

ست لباس زیبا برای سالروز ازدواج

ست لباس زیبا برای سالروز ازدواج

مدل های ست لباس برای سالروز ازدواج

ست لباس زن و شوهر

ست لباس برای سالگرد ازدواج

برای حضور در جشن سالگرد ازدواج می توانید لباسی با طرح ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین می توانید از لباسی با پارچه طرح دار یا گلدار استفاده نمایید که انتخاب هر یک از این طرح لباس ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. اگر تمایل دارید لباس خود را طرح دار یا گلدار انتخاب نمایید می توانید از رنگ اکسسوری های مورد استفاده همسرتان را با رنگ های به کار رفته در لباس تان ست کنید.

لباس های مجلسی تزیین شده با تور نیز برای خانم ها انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و اگر تمایل دارید ظاهر و استایلی رسمی داشته باشید بهتر است لباس خود را از بین طرح های دنباله دار انتخاب نمایید.

خانم ها نیز بهتر است برای حضور در جشن سالگرد لباس خود را با اکسسوری هایی مناسب ست نمایند همچنین اگر همسر قد بلندی دارید بهتر است کفش پاشنه بلند بپوشید تا از نظر قد نیز با همسرتان تفاوت چندانی نداشته باشید.

ست لباس زیبا برای سالروز ازدواج

مدل ست لباس برای زن و شوهر

ست لباس شیک برای سالروز ازدواج

ست لباس زیبا برای سالروز ازدواج

ست لباس مجلسی برای زوجین

ست لباس شیک برای زوجین

ست لباس برای سالگرد ازدواج

طرح لباس برای سالروز ازدواج

در این مطلب با انواع طرح های زیبا و خاص ست لباس برای سالروز ازدواج آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود و فرزندتان انتخاب نمایید و جذابیت استایل و ظاهر خود را تکمیل نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو